zestaw kina domowego do filmow i gier max 5000 zł

dunker

New member
Witam

Potrzebuje skompletowac jakis zestaw glownie do filmow ,ps3 i tv-n ,budrzet jakim operuje to 5000 zł.Warunki pokoj 2,5 na 4 metra wysokosc 2,5m ,interesuja mnie zestaw 5+1 z hdmi male glosniki na jakis stojakach plus jakis sub. ogolnie zeby nie zajmowalo duzo miejsca .Prosilbym was o jakies rady gdyz jestem kompletnie zielony w tym temacie .Wszytko bede zamawial ze stron uk gdyz tam mieszkam,ale prosze o podawanie typów z pl stron ,a ja bede wtedy sobie staral znalesc te same na angielskich stronkach.

amazon.co.uk
ebay.co.uk
http://www.richersounds.com/




ps-wszystko bedzie podpiete pod jakis tv 42 -46 full hd lcd tez jestem w trakcie szukania

dziekuje i pozdrawiam

1.KEF 2005.3 + Yamaha DSPAX863SE
2.Infinity Beta Hcs+Harman Kardon AVR 255
co sądzicie o tych polaczeniach ?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
jak na kompletnie zielonego - to nieźle się poruszasz w sprzęcie.
W pierwszym zestawie wymień Yamahę na Marantza i będzie rewelacja szczególnie jeśli będziesz słuchał muzyki. Szeroka scena muzyczna.
W drugim nic bym nie zmieniał i ten zagra bardziej basowo.
 

mat74

Well-known member
Bez reklam
ze swojej strony moge ci polecic sklep
http://www.hifi4less.com/section.php/12/0

dzialaja naprawde rewelacyjnie !- zamowione w piatek po poludniu ,kilka £ doplaty ,dostarczone kurierem w sobote przed poludniem !!!
jesli masz mozliwosc koniecznie odwiedz salon "sevenoaks" to sieciowka,napewno maja jakis salon w twojej okolicy (maja salony wszedzie ;)) -duzo sprzetu na stanie , dedykowane sale odsluchowe, fachowa obsluga!
specjalnie to podkreslam ...:D
jesli bedziesz chcial namiar na kable w dobrej cenie - daj znac wrzuce ci link.

jeszcze jedno ! gdybys myslal o onkyo - warto kupic poserwisowy (serwis firmowy) -powaznie! sprzet oczywiscie o wiele tanszy i ma dwa razy dluzsza gwarancje niz kupiony w sklepie.....:D
 

dunker

New member