Zestaw kina do salonu ok 22m

Marcin TDI

New member
Witam,

Na przełomie września i października będę remontował salon i przymierzam się do pierwszego swojego kina domowego.
Wymiary salonu to 4,30 x 5,10, czyli około 22m2.
Jestem zielony w tej tematyce, więc proszę o pomoc i doradzenie kilku ciekawych zestawów.
Bardziej ten zestaw będzie służył do słuchania muzyki, niż do filmów, rozkład 70% na 30%(filmy)
Lubię muzykę klubową gdzie jest dużo basu, ale też jest fajny i czysty vokal - electro house, electro, trance, czasami jakieś disco polo czy pop.

Na cały sprzęt chciałbym przeznaczyć max około 10k PLN. Nie chce przepłacać, więc szukam optymalnego zestawu, bez przepłacania, nie jest to, aż tak duży salon.
 
Ostatnia edycja:

lobos

New member
Bez reklam
Marantz SR6009+PM6005 + Dali Zensor 7 +Vokal+1+Sub E-12F :)
Masz świetny zestaw do kina i do muzyki :) Polecam z czystym sumieniem ;-)
 

lobos

New member
Bez reklam
Otwórz sklep, jak widać potrafiłbyrś wyczarować niezłe zestawy.
Hahaha! Dobre! :) Mamy już jednego Czarodzieja na forum :p
W dyszce wymieniony zestaw kupi a na 22m2 będzie miał kino i stereo świetne! W dodatku jak lubi dużo wokalu i fajny bas to Dali sprawdzą się znakomicie ;-)
 

Henry

Active member
Bez reklam
Wszystko fajnie, ale zamiast tego PM6005 szukałbym używki PM7003/7004 lub PM8005, ewentualnie MM7025 ;)
 

lobos

New member
Bez reklam
Wszystko fajnie, ale zamiast tego PM6005 szukałbym używki PM7003/7004 lub PM8005, ewentualnie MM7025 ;)
Pewnie, że wymienione wzmaki będą lepsze, bo mocniejsze i bardziej funkcjonalne od PM6005 (mogą robić za końcówkę mocy).
Jednak na takim metrażu jak u Kolegi nowy PM6005 da sobie radę ;-)
P.s. PM8005 mi się marzy ;-)
 

Henry

Active member
Bez reklam
Na początek mógłby zacząć od lepszego ampli, z 7 z przodu i później niech decyduje, czy wzmak mu potrzebny.