zapytania dotyczace zestawu kina denon + monitor audio bx6

Geronimo zx

New member
Witam wszystkich forumowiczow!!!
Jestem nowym laikiem,ktory dopiero zdobywa wiedze,takze prosze o wyrozumialosc i pomoc.
Po wyczytywaniu roznych forow,wiadomosci internetowych,wszelkich odsluchach i zasiegnieciu porad w sklepie skompletowalem swoj pierwszy zestaw kina domowego.(pokoj 20m)bylo to moim marzeniem.

AMPL. DENON AVR-X2100,PIONEER BDP-170,MONITOR AUDIO BX-6,BX-CENTR,BX-1.
Okablowanie fronty bx-6-chord carnival silverscreen po 4 metry na strone,bx-centr,bx-1 van den hul the twin.