Zamierzasz kupić Philipsa to sprawdź jakie niespodzianki przygotowuje Philips na 2011

Zamierzasz kupić Philipsa to sprawdź jakie niespodzianki przygotowuje Philips na 2011

Philips w dniach 1-2.04.2011 przeprowadził w Łodzi konferencję prasową na temat najbliższych planów i działań sprzedaży oraz promocji produktów w Polsce.
002_P1250696.JPG


Konferencja odbyła się w przepięknym Hotelu Andels .
Andel's Hotel Łódź to perła architektury.
Hotel znajduje się w dawnej przędzalni Izraela Poznańskiego. Niebanalne położenie oraz innowacyjne wnętrza sprawiają, że Andel’s Hotel Łódź to wyjątkowe połączenie historycznego budynku z nowoczesną architekturą i niepowtarzalną stylistyką.



Strona Główna -andel's Hotel Łódź - 4-star Hotel, Łódź, Polska

Dlaczego w Łodzi ?
Otóż Philips jest głównym sponsorem :
Philips Cinema Mundi im. Zygmunta Kałużyńskiego czyli nowego międzynarodowego festiwalu filmowego. W ciągu 3 dni zostaną zaprezentowane najlepsze nieanglojęzyczne filmy fabularne z 38 państw, nominowane do Oscara w roku 2010, w tym obrazy które zdobyły laury na najważniejszych światowych festiwalach. Każdy kraj reprezentowany jest przez jeden film uznany przez narodowych krytyków filmowych za najlepszy.

Korzystając z okazji zarówno dla prasy jak dla dealerów przedstawiono program i działania na ten rok.
Głównym hasłem było Smart TV - czyli coś co Philips przewiduje że będzie największym hitem tego roku na rynku wyposażenia telewizorów ( i nie tylko Philips) .

001_P1250695.JPG

prezentację przeprowadzono na telewizorach pod którymi podpięto soundbary i muszę powiedzieć że mimo dużej sali zgrały extra.

006_P1250702.JPG

Spotkanie otworzył Łukasz Mizerka - dyrektor sprzedaży Philips Polska.
Przedstawił wyniki Philipsa rok do roku .które były bardzo dobre mimo wielu trudności rynkowych. Philips osiągnął wzrost sprzedaży co w słabnącym rynku sprzedaży jest nie lada osiągnięciem.
Na ten rok nowa strategia sprzedaży telewizorów ma pozwolić wzrosnąć Philipsowi o kolejne procenty w sprzedaży telewizorów w Polsce . ( W Niemczech np.Philips ma 20% udziału w rynku telewizorów)
Główny nacisk i koncentracja to duże telewizory czyli przekątne 42" i więcej. Strategia podkreśla również wyjątkowość wyposażenia w postaci Ambilight-u . Całość sprzedaży oparta na kluczowych sieciowych klientach.
Duże znaczenie ma w tych działaniach internet.
Informacje na Facebook pozwoliły Philips Polska na zajęcie czwartego miejsca na świecie (na tym portalu) pod względem ilości osób.

010_P1250706.JPG

Z badań NSP wynika że 50% konsumentów poszukuje informacji w internecie na temat produktu i sugeruje się zaczerpniętymi tam informacjami.

014_P1250712.JPG

Twarzą Philipsa na ten rok jest Tomasz Raczek
Producent zapowiada że kierować się ma na jakość obrazu telewizorów.
Zamierza w tej dziedzinie walczyć o swoje miejsce na rynku w Polsce z firmą Sharp i Sony.
Do tego zamierza podkręcić działania w kierunku widoczności produktów w sklepach. Najważniejszym punktem w kampanii jest "Środek akcji w Twoim domu"
To jakby przeniesienie prezentacji telewizorów - na jeden modele i pozostawienie go na miesiąc u klienta.
Przed seansami specjalnych pokazów w kinach prezentowane będą spoty reklamowe Philipsa

016_P1250714.JPG

Filmy zostały wybrane wg powyższych potrzeb.
Materiały uzupełniające akcji znajdą się w sklepach.

020_P1250718.JPG

018_P1250716.JPG

I to o czym pisaliśmy na początku czyli patronat nad Festiwalem Philips Cinema Mundi

022_P1250720.JPG

Na co główna uwaga w strategii 2011 ?
Ważny element czyli NET Tv. System wymyślony przez Philipsa ,z którego korzystają również inni producenci.

001_P1250722.JPG

Część poświęcona Audio to druga ważna gałąź aktywności
Oprócz poprawy jakości telewizorów z górnej półki (BRAWO !!).
Philip widzi konieczność lepszego pozycjonowania kin domowych i systemów muzycznych.
W jednej z sal rozstawione było kino HTS 9520 i miałem na tyle czasu że postanowiłem je przetestować. (Test w oddzielnym wątku).
Ważnym elementem w strategii jest też poprawa wizerunku systemów audio - gdzie Philips ma się pozycjonować wśród Onkyo, Denona i Yamahy.

006_P1250730.JPG

Tu twarzą w tej kategorii ma być znany prezenter muzyki Marek Niedźwiedzki
Marek Niedźwiecki

007_P1250734.JPG

Kampania "Fascynacja dźwiękiem" trwać ma dwa miesiące

009_P1250736.JPG

Pomysł jest taki że Philips przy zakupach określonych produktów muzycznych zwraca kasę . Ale jest też dodatkowy Bonus to dla osób którzy wykażą aktywność i opiszą swoje fascynacje dźwiękiem. Osoby te zostaną zaproszone na kolację z Markiem Niedźwiedzkim i będą mogły wymień się doświadczeniami na polu muzyki.

010_P1250737.JPG

Tu są kategorie i produkty za które Philips przy zakupie zwraca kasę .
Kwota zwrotów od 150 do 700 zł .

011_P1250738.JPG

Zasada zwrotu kasy.

012_P1250740.JPG

Jak dostać się na kolację .

Gdzie będą realizowane informacje o produktach ?
Największe stacje radiowe, n-line.

016_P1250745.JPG

Strona wizualna kampanii.

017_P1250746.JPG

Ulotki.

019_P1250748.JPG

Wsparcie dla kin domowych w promocji dodawany będzie film w 2D i 3D- "Ocean przygód"

020_P1250749.JPG

Film znajdować będzie się od razu w kartonie razem z urządzeniem.

022_P1250752.JPG

Kolejne promocje to dodawanie filmów.
Kolekcja filmów na płytach.

023_P1250754.JPG

Przy zakupie systemów Audio - prezentem jest limitowana kolekcja płyt CD. Kolekcja specjalnych utworów wybranych przez Marka Niedźwieckiego

004_P1250761.JPG

Philips postanowił mocniej zaakcentować swoją obecność w powyższych kategoriach.

005_P1250763.JPG

Oraz docenił znaczenie kamer małych podręcznych o ciekawych parametrach. Pierwszy raz takie kamery na rynek wprowadziła firma JVC .

007_P1250766.JPG

Łukasz Chmielewski - człowiek od szkolenia produktów przedstawił ważniejsze zalety produktów Philipsa.

009_P1250771.JPG

Philips w wysokiej serii zamierza wypuścić jak w latach poprzednich model
Który ma stać się wizytówką Philipsa. Model wielkości 46" - który ukaże się na przełomie sierpnia i września i ma posiadać najlepszą czerń na rynku. Oraz pełne wyposażenie. Philips oczekuje że jak w latach poprzednich tak i tym razem uda się osiągnąć nagrodę EISA - jako najlepszy telewizor w Europie. Modele mają być też w kolorze białym.

010_P1250773.JPG

Trwać będzie kontynuacja serii 21:9

011_P1250778.JPG

A tu podane są zalety jakimi ma wyróżniać się Philips w telewizorach:
Telewizory 3D z aktywnymi i pasywnymi okularami, Ambilight, procesory i podświetlenie, oraz Smart TV i multimedialność.

012_P1250779.JPG

Jakie modele i podział na sposoby odbioru 3D

013_P1250781.JPG

Czym różnią się systemy.

014_P1250783.JPG

Wybrane telewizory 3D posiadać konwersję 2D do 3D, regulację głębi obrazu 3D , oraz różne okulary. Ciekawostką jest system Dual View Gaming . W tym systemie Gracz A będzie miał swoje okulary na których widzi swoją grę , a gracz B będzie miał swoje okulary i na tym samym telewizorze będzie widział swoje plansze tej samej gry. Czyli np. w grach samochodowych do tej pory ekran był podzielony na pół i każdy widział na swojej połówce własny etap gry. Teraz każdy będzie widział swój etap ale na całym ekranie telewizora.

015_P1250784.JPG

Ambilight pozostaje jako ważna cecha wyróżniająca telewizory Philipsa.

016_P1250785.JPG

Kolejna generacja

018_P1250789.JPG

Ważne elementy wyposażenia.

019_P1250790.JPG

Jaka seria i czym ma się wyróżniać w nadchodzącym roku.

020_P1250791.JPG

Nadchodzący rok to jak wspominaliśmy już to rok Smart TV

022_P1250794.JPG

Nowy system pozwala bezprzewodowo korzystać z klawiatury i zrzucać info ma ekran.

023_P1250797.JPG
Philips miał też zupełnie inne piloty niż konkurencja.
Po analizie rynkowej wiele przycisków na pilocie musiało wrócić .

001_P1250799.JPG

Tu najważniejsze zmiany.

002_P1250800.JPG

Nowością ma być też system 5 in 1. Czyli pięć w jednym.
Teraz podstawa może służyć do różnych rzeczy.

003_P1250801.JPG

Kolejne nowe rozwiązanie to głośniki. Ponieważ telewizor są co raz bardziej cienkie to nie ma gdzie mieścić dobrej jakości dźwięku. Philips przeniósł głośniki do podstawy telewizora. I twierdzi że dźwięk jest o wiele lepszy.

004_P1250805.JPG

Tu główna charakterystyka wyposażenia poszczególnych serii.

005_P1250807.JPG

Philips przypomniał też że cieszy się z otrzymanych prestiżowych nagród w
branży rynkowej.

006_P1250808.JPG

Również znalazły się podziękowania dla naszego portalu.
Przypominam że głosami widzów na targach ON/Off telewizor Philipsa wygrał zdecydowanie - w wyborze pod hasłem najlepszej jakości.
ON/OFF czyli Targi Elektroniki Użytkowej i Gier Video w Polsce."Ślepy test"-wyniki.

007_P1250812.JPG

Kolejny prelegent Piotr Herod omówił dział Smart TV , jako dział na który Philips zwrócił baczną uwagę.

008_P1250815.JPG


010_P1250817.JPG

Najważniejsze działy

012_P1250819.JPG

Philips zaprezentował że telewizory można będzie obsługiwać z iPphona, iPada mając tylko odpowiednią aplikację. Mało tego - jeśli w domu jest kilka telewizorów to na każdym telewizorze można będzie oglądać w tym samym czasie inny film.

013_P1250820.JPG

Poprawiono współpracę z internetem , doszło wiele widgetów i to bardzo ciekawych.

014_P1250821.JPG

Kilkanaście tysięcy bezpłatnych filmów i programów wg dowolnych kryteriów.

015_P1250823.JPG

Przedstawicielka iPla omówiła ogólnie jakie będą zasady działania na rynku i we współpracy z Philipsem.

017_P1250829.JPG


018_P1250830.JPG


019_P1250831.JPG

Omówiła w jakich godzinach i na co jest największe zapotrzebowanie osób korzystających z usług iPla.

020_P1250832.JPG

Przyrost miesiąc do miesiąca korzystając z usług.

021_P1250833.JPG

Nowością jest podpisanie pierwszej umowy TVscereen. Właśnie Philips jako pierwszy podjął takie wyzwanie.

022_P1250835.JPG

Przedstawiciel tej telewizji omówił główne kierunki i działania współpracy

001_P1250840.JPG

Ogólnie mówiąc użytkownicy telewizorów Philipsa będą mieli szeroką bazę filmów we współpracy. Filmy dostępne będą na VOD. Cena przedstawiona ma być atrakcyjna nawet przy płatności sms-em za film czyli np. "Ciacho" kosztuje 4,99 zł za 48 godzin wypożyczenia.


002_P1250842.JPG

To wytwórnie filmowe z którymi mają podpisane umowy.

003_P1250844.JPG


004_P1250846.JPG

Hasłem nadrzędnym ma być że po premierach prosto z kina można będzie liczyć na nowości.Pamiętać należy że aby korzystać z takiej usługi trzeba mieć na wyposażeniu kartę SD 4 lub 8 GB.

005_P1250848.JPG


006_P1250849.JPG


007_P1250851.JPG


008_P1250852.JPG

Będą też filmy darmowe.

Wracając do dźwięku
009_P1250853.JPG

Przypomniano że Philips ma sporo osiągnięć historycznych.

010_P1250854.JPG


011_P1250856.JPG

Omówiono też ogólnie Blu raye, dvd, zestawy muzyczne, odtwarzacze MPEG4, odtwarzacze multimedialne.

Uwieńczeniem spotkania była obecność Tomasza Raczka który opowiedział dlaczego jest twarzą Philipsa, dlaczego festiwal Philips Cinema Mundi znalazł się w Łodzi, dlaczego na patronat wybrano Philipsa i omówił ogólny program festiwalu.

Streszczając.
Festiwal wybierać ma najlepszych krytyków filmowych.
Philips Cinema Mundi to festiwal, który świadomie nawiązuje do pięknej tradycji "Konfrontacji Filmowych". Zamierzamy prezentować szeroką panoramę tego, co najlepsze powstało na świecie w ciągu ubiegłego roku. Tyle, że przeszukiwać będziemy nie studia hollywoodzkie, ale wszystko to, co produkuje się w pozostałych krajach, bo tam bowiem coraz częściej bije serce nowego kina XXI wieku.” –podkreśla Raczek i dodaje „nasz festiwal ma przypomnieć kinomanom na czym polega rola prawdziwego krytyka filmowego. Patronat Zygmunta Kałużyńskiego zobowiązuje! Dlatego nie tylko będziemy przyznawać nagrodę dla jednego z najwybitniejszych światowych krytyków za całokształt jego dorobku, ale także - wraz ze studentami łódzkiego filmoznawstwa - przyjrzymy się najnowszej produkcji światowego kina pod kątem poszukiwania jego miejsca we współczesnej kulturze. Tej twórczej, kreatywnej, będącej antidotum dla zalewającej nas zewsząd komercyjnej papki.”

Oprócz pokazów filmowych, organizowane będą dodatkowe wydarzenia kulturalne i społeczne (wystawy, dyskusje z autorami, spotkania z przedstawicielami poszczególnych krajów itp.) Istotnym elementem festiwalu filmowego będą imprezy poświęcone życiu i twórczości Zygmunta Kałużyńskiego (wystawy, filmy, spotkania dyskusyjne).

W ramach Philips Cinema Mundi będziemy mogli spotkać wybitne postacie światowego kina (reżyserów, aktorów, operatorów, krytyków filmowych itd.) prezentujących własne dokonania lub uświetniających swoją obecnością wybrane produkcje filmowe. Zaproszenie na festiwal przyjęła także - Claudia Cardinale - jedna z największych gwiazd kina. Najnowszy film z jej udziałem otwierać będzie festiwal Philips Cinema Mundi w Łodzi 1 kwietnia 2011 roku. W filmowych fotelach zasiądą również reprezentanci polskiej kinematografii oraz zagraniczni ambasadorzy.


Dlaczego w Łodzi?
Bo Zygmunt Kałużyński kończył szkołę filmową włodzi na wydziale reżyserskim .


Dlaczego Philips ?
Zygmunt Kałużyński do czasu gdy był zdrowy nie miał telewizora w domu. Codziennie chodził na filmy do kina. I uważał że jeśli kupi telewizor to będzie całymi dniami przesiadywał oglądając tam filmy.
Kiedy zapadł na zdrowiu i leżał w łóżku zmuszony był korzystać z telewizora i dvd. I rzeczywiście od tej pory całymi dniami przesiadywał oglądając filmy. A telewizor który sobie kupił to b ył Philips - dlatego taki wybór.


Na koniec gość główny Festiwalu czyli Claudia Cardinale. Aktorka urodzona w Tunezji i występująca w wielu hitach kinematografii europejskiej
Claudia Cardinale ? Wikipedia, wolna encyklopedia

N37447-7429.jpg
foto cefapa.com


Obecnie wygląda tak :
http://lodz.gazeta.pl/lodz/5,113775,...CIA_.html?i=62


Film który zaprezentowano na festiwalu i w którym zagrała rolę to "Nić"
Ale tym razem nie był to film w moim guście więc podobnie jak wiele innych osób zrezygnowałem z uczty filmowej przerzucając się na ucztę kawową .
Relacja własna __________________
 
Ostatnia edycja:
Hmm ciekawe czy warto poczekać na nowe modele gdy obecnie na celowniku mam pfl9705h ile trzeba będzie czekać na modele o numerek wyższe?
 
Myślę, że 9705 będzie teraz dobrym kąskiem (bo w nowej cenie). 06 będzie miał trochę więcej bajerów ale pod względem obrazu zapewne to samo. Nie widzę zatem powodu by przepłacać (chyba, że różnica w cenie nie będzie powalająca - w co wątpię).
 
Do góry