Zakupy w Audio Świat

franeek

New member
Wstrząśniety problemami ze sklepem nando.pl postanowiłem zapytać o sklep Audio Świat .
Jest to nr 1 w wyszukiwarce ceneo w wielu modelach TV, niskobudżetowych segmentów KD jak i stereo.
Wygląda solidnie - jutro zadzwonię na 100%
W opisach płatności możliwość "pobrania"
Chyba trzeba i tu prośba do administratorów zrobić jakiś przejżysty ranking sklepów z opiniami , bo forma zakupów bardzo popularna przez co i pokusa na oszustwo większa.
Pozdrawiam

Dziś nieczynne - pod każdym numerem głosowy komunikat że czynne od pn-pt................ dzwonię w poniedziałek ;)

Dodzwoniłem się - zapytałem o konkretny model -Yamahy 663
Konkretna odpowiedź - zapytałem ( jako że maja konto na allegro) czy zestaw który jest z kolumnami można wstawić jako sam amplituner - nie ma problemu.
Pan zasugerował mi zakup przez sklep ale nie upierał się gdy zaproponowałem allegro.
Przesyłka pobraniowa - jak najbardziej.
Najniższa cena w wyszukiwarce
Weryfikacja wstępna pomyślna :krol:
JAk kupię za jaaaaaaaaaaaaakis czas - opiszę doznania ;)

"Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie. Dokonanie przez Klienta zapłaty ceny przy odbiorze osobistym lub przy odbiorze towaru dostarczanego za pobraniem jest równoznaczne z brakiem zastrzeżeń do stanu przesyłki"

Wyciąg z regulaminu - czy jest on jednoznaczny z uzyskaniem zgody od kuriera na sprawdzenie zawartości przed zapłatą? Jeśli tak , to jak to wygląda w praktyce ? CZy można zajżeć do pudełek by oględnie sprawdzić zawartość by uniknąć jakis cegiełek itp?
Ale się nakręciłem po tych postach na forum :(
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

Cinek23

Member
Ja nie spotkałem się z czymś takim, że można sprawdzić przesyłkę przed zapłatą. Zawsze pierwsze płaciłem, podpisywałem i później w obecności kuriera paczka była sprawdzana, czy wszystko jest ok. Jeśli towar byłby uszkodzony to wówczas kurier spisuje jakiś protokuł z tego zdarzenia, ale nigdy jeszcze nie miałem takiego przypadku. Może ktoś ma inne doświadczenia w tym temacie?
 

franeek

New member
blackninja napisał:
Ja mam jedną głowę.

Miło że wziąłeś mnie pod uwagę w potęgowaniu toku myślenia ;)

Odnośnie zagadnienia - ciekawe jak by zaistniała taka sytuacja , ze towar byłby np. ceglasty (nie mylić z kolorem) To jes przestępstwo, wezwał bym policję do domku i jakoś by się roztrzygnęło. Chyba jak wejdzie do mnie kurier najpierw zamknę przed nim dzwi na wszystkie zasuwy zapłacę a potem podłączę cały sprzęt - hehehe - wygrzewał nie będę ;) Choć może?
Na allegro mam ponad 50 transakcji ale naprawdę chyba ten jeden raz zachowam się jak dziwak -3,5k - drogą nie chodzą :grin::grin::grin::D
 

franeek

New member
Dla Audio Światu przesyłki realizuje UPS


Cytaty z regulaminu

W przypadku stwierdzenia uszkodzenia lub ubytku w przesyłce odbiorca spisuje z kurierem protokuł szkody

Następny punkt

Przed potwierdzeniem doręczenia przesyłki na liście przewozowym i uiszczeniem należytych opłat w nim wskazanym odbiorca nie może otworzyć przesyłki.

Następny punkt mówi o tym ,że za wykonane przez firmę usługi płaci osoba wskazana przez zleceniodawcę jako płatnik w liście przewozowym. W przypadku
gdy płatnik podpisze list przewozowy jest zobowiązany do zapłaty za usługę - (czyli nawet za odesłanie sprawdzonej paczki z uwzględnieniem protokułu szkody)

Ja to tak zrozumiałem. Jak by nie było , płacimy , otwieramy paczkę i sprawdzamy zawartosć. Musi być stan faktyczny. Jeśli są niezgodności wiadomo są reklamacje itp ale jeśli jest typowy wałek - musi pojawić się policja.
Sprawa czysta - Oby na taką nie trafić.

Jako że lubie sprawy doprowadzać do końca - jutro dzwonię do UPS-a ;)
I porozmawiam sobie z jakimś kurierem ;) Może komuś się przyda ten materiał


 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
sprawa wcale nie jest taka prosta wysłaliśmy wiele, wiele tysięcy / przez kilkanaście lat / paczek i też mamy kłopoty z odzyskaniem kasy.
Ale zawsze dziwię się nad podziw twórczej radości osób którzy widzą tylko pierszą cenę na rynku. Jak się okazuje np. że niesprawdzony przekręt zaczynają się schody utyskiwania.
Przecież jest wiele sklepów z renomą i szcunkiem na rynku z extra opinią.
Chyba że ktoś lubi extremalne wyzwania.
Płaci się kasę 10.000 zł - a później max stresu , dostanę czy nie dostanę.
To też sposób na emocje.
 

franeek

New member
Lecz nie można dyskwalifikować rzetelnych sklepów które jeszcze nie zyskały takiej renomy przez swoje krótkie działanie.
Jako przedstawiciel takiej renomowanej placówki zareklamowałeś ( i słusznie) profesjonalizm ale nie dziw się że ludzie szukaja najniższej ceny. Nie wiem czy przeczytałeś od poczatku ale tu jest mowa o przesyłkach wyłącznie pobraniowych toteż - oddanie komuś 10tys w rękę nie wchodzi w grę. Dzięki za troskę.
Sklepy internetowe mają jedną najważniejszą przewagę nad tymi tradycyjnymi - CENA-
Klient zawsze będzie szukał najniższej. Gdyby sieć sklepów z gorącego ostatnio pakietu oscar.media itp prowadziła sprzedaż pobraniowa tematu by nie było.
Uważam że , tam gdzie pobraniówka tam bardzo zminimalizowane chęci oszustwa a nawet jak już się znajdzie takie ziółko to już oddałem pieniążki kurierowi by odszedł zostawiając mnie z problemem.
Oczywiście istnieje ryzyko ze obudowa będzie orginalna a w środku shit - ale jak zaczniemy sprawdzać co zamówiliśmy przezwyczaimy firmy że mamy do tego prawo.
Ja się nie dam - i tyle ;) A kupie tam gdzie najtaniej :hmm:
W końcu dojdzie do tego że renowmowane sklepy internetowe zaczną być droższe niż tradycyjne.
Jak przez chwile miało to miejsce na allegro. Towar z allegro musiał być tani.
Jak pojawiły się cenowyszukiwarki i okaząło się jaki moze być cennik i na allegro lekko poleciało.
Konkurencja musi być - wystarczy odrobina zabezpieczeń. I ZDROWEGO ROZSĄDKU
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
prawie masz rację - bo życie przewyższa kabaret. Oczywiście szanuję wszystkie uczciwe sklepy i w 100 % popieram.
Ale znam rynek od 20 lat i śmieszy mnie firma "krzak" - która wystawia ceny niższe o 10% od cen najniższych zakupu na rynku . I wszyscy rzucają się za "TFÓRCA" owej ceny.
Ogólnie - zawsze , ale to zawsze wystrzegam się najniższej ceny.
 

franeek

New member
Cieszy mnie Twoja odpowiedź.
Niestety sprawa wygląda strasznie.
Nie wierzę w brednie , ze ludzie dokonują zakupów w internecie bo jest wygodniej jest to śladowy procent bo cała ta koniunkturę nakręcają CENY.
Nie mozemy wiedzieć gdzie jest granica owych 10% - czy nie jest to kolejne 10% mniej czy więcej z ceny rzeczywistej.
Prawda jednak jest taka zę nawet moje starsze kolezanki którym w internecie trzeba przesuwać strony w pasku wiedzą że jest taniej.
Na ta sytuację składa się wiele czynników których zapewne nie znam.
Pochodzenie, gwarancja, i inne ważne detale ale czy uważasz że to jest sprzęt gorszy?
W końcu z jednego źródła możecie to otrzymywać.
Firmy krzak działają na wiele sposobów. Media M (tam gdzie mojego sąsiada nie wpuszczą) to też taki krzak - który moze sobie pozwolić nawet na straty mając tak wielki napływ gotówki którą można obracać.
Ciężka to sprawa - jak pierwszy raz kupiłem w renomowanym sklepie monopolwoym lewą Finlandię - powiedziałm - koniec świata. Dobrze ze chociaż .............................................ulubiona anegdota mojego św.p dziadka

Słuchajcie moii mili bo prawdę wam powiadam, nadeszły takie czasy , ze drożej s*** niz jadam. Każdy kradnie co popadnie by mieć forsy kupe.
Gdy by G*** MIAŁO WARTOSĆ - SKRADLI BY MI D***

Zakupy za pół roku - zobaczym jak będzie sie sprawował audio świat - oby wytrzymał ;)
 
Ostatnia edycja:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
posługuję się w przepisach prawa i mierzi mnie przemyt i kombinacja.
Towar jest towar.
Tyle że masz gwarancję albo jej nie masz - wybór należy do Ciebie.
Ja szukam też dobrej ceny ale zawsze sprawdzonej , legalnej , bez podniecania się . A kupowałem nawet auta przez internet.
Sama niska cena nie bierze się z powietrza :(.
Twoja anegdota raczej nie przystoi temu Fourm.
Być może zabawnie będzie brzmiała na forum socjologicznym lub społecznym.
Sorry za of top .
 

franeek

New member
Więc - jako , ze jej za wielu nie przeczytało pozwolę sobie ją wygwiazdkować.
Faktycznie , nie ma o robić z tak wąskotematycznego forum śmietnika moralnego.
Co do sprzętu - gwarancja w w/w sklepie jest. Oszczędźmy sobie sporów na temat czy producenta, czy dystrybutora czy miliona pośredników czy na końcu sprzedawcy.

Można zauważyć , ze w sklepach internetowych przedział cenowy jest bardzo wysoki. interesujący mnie towar 1459,00 zł do 1999,01
Duża różnica i - cena rośnie wraz z prestiżem sklepu:confused:. Po drodze kilka z napisem Gwarancja 3 lata AUDIOKLAN . Nie wnikam - czy ten audioklan , czy klan z TVp1 o 17.30 bo do tego z tego poziomu nie dojdziemy.
W mieście w którym mieszkam w jedynym prawie profesjonalnym :(sklepie muzycznym stoii zestaw
HK AVR 132 + JBL SCS 200.5 + DVD 27 za 4.999zł
Nie pytałem czy to zart , ale nawet jak by miał ZŁOTĄ GWARANCJĘ - wybacz , za drogo.
Będę uważał i wnikliwię przeanalizuje zakup równoważąc cenę do korzyści - to obiecuję ;)
Pozdrawiam



Sprawa zakończona. Kurier UPS - w zakresie swoich obowiązków ma oczekiwanie podczas wstępnej "instalacji" do 15 minut.
Najważniejsze dla mnie ,ze będę mógł zobaczyć do pudeł , szukając GRUBYCH wałków ;)

Koniec finito - wiecej się nie oram ;):roll: :roll: :roll:
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

mangi

New member
Zamówiłem u nich sprzęt. po nowym roku dam znać jak wyglądała realizacja zamówienia. na 1. rzut oka wydaje się ok: ceny są faktycznie atrakcyjne, gwarancja dystrybutora, raty (co też wybrałem) bezproblemowy kontakt zobaczymy co będzie dalej.
Pozdrawiam,
Mangi
 

bob1969

Member
Bez reklam
--> mangi
No i jak sie sprawy mają z Audio Światem (czy chodzi o ten z Warszawy przy ul. Jórskiego?)
 

mangi

New member
Witam,
sprzęt dostałem szybko, w rewelacyjnej cenie (mimo rat wyszło taniej niż gdzie indziej za gotówkę). kontakt ze sklepem dobry. był mały zgrzyt jeżeli chodzi o instrukcję i gwarancję - nie dostałem razem ze sprzętem. dopiero po 3 telefonie (już do właściciela bo dwa razy wcześniej rozmawiałem ze sprzedawcą, zapewniał że doślą, słałem też maile) otrzymałem papierki - po 1,5miesiąca.
ale ogólnie godni polecenia.
 

Qubus

New member
kiki napisał:
posługuję się w przepisach prawa i mierzi mnie przemyt i kombinacja.
A mnie mierzi chęć wyciągnięcia max pieniążków od klienta, w czym bardzo dobrzy są polscy dystrybutorzy. Jak to jest że bardzo często sprzęt przechodzący przez "łapki" polskich dystrybutorów/przedstawicieli nagle zaczyna kosztować 30-40 % więcej niż ten sam sprzęt oferowany np. na rynek niemiecki ?

Co do Audio Światu to kupiłem u nich ponad pół roku temu Yamahę tańszą o 35 % od Audio Klanu, sprzęt odebrałem w sklepie, miła obsługa, nikt nie ukrywał że sprzęt jest od niemieckiego dystrybutora (nie wiem jak inny sprzęt).
Przy takiej różnicy cenowej świadomie wybrałem bardziej "ryzykowną" wersję z niepewną 2 letnią gwarancją AŚ ale za rok czy dwa i tak pewnie sprzęt zmienię.
 

gadzeciaz

Member
Bez reklam
Audio Swiat Warszawa

Ja chwalę sobie ten sklep,dokonałem tam zakupu po porównywaniu przeróżnych ofert cenowych, właśnie tam zamówiłem swoje caculko!
Kontakt bez problemów,przesyłka też!
Cena bardzo konkurencyjna.
Zakup przez internet.
 

mangi

New member
tylko chciałem dodać, zakupiony przeze mnie sprzęt pochodzi z polskiej dystrybucji, gwarancja zresztą już przedłużona +1y
pozdr.
Mangi
 

pejotpe

New member
Bez reklam
Właśnie zostałem chwilowo transferowany do Dojczlandu (konkretnie Monachium) i zainteresowałem się cenami. Obecnie raczej nie opłaca się kupować w DE, bo ceny nawet delikatnie wyższe niż w Polsce (porównanie cen z netu) - taki jest skutek euro za 4,7PLN. Raczej małe pole do popisu przez dystrybutorów (wcześniej było odwrotnie i ci co sprowadzali sprzęt z DE oferowali go w Polsce dużo taniej, ale bez polskiej gwarancji).
 
Do góry