Hej,
Przymierzam się do zakupu TV i jak większość sugeruje chciałbym to zrobić na odległość - wysyłkowo. Nie rozumiem jednak jak odbywa się zwrot gdy nie będę usatysfakcjonowany...
Tzn. paczka przychodzi (zakładając, że jest nieuszkodzona), rozpakowuje TV, przytwierdzam stopę, ustawiam na stoliku i testuję. Jeżeli coś mi nie odpowiada to pakuje wszystko z powrotem i odsyłam powołując się na możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni? Przecież powyższe obowiązuje tylko przy towarze oryginalnie zapakowanym... Albo inna sytuacja: generalnie TV mi pasuje, ale ma jakąś wadę matrycy - np. jest krzywa, to odsyłam w ramach gwarancji żądając wydania nowego egzemplarza? Pytam o to ostatnie, bo znalazłem komentarz użytkowniczki, która pisała, że dopiero za trzecim razem (3 egzemplarz) miał zadowalającą matrycę, a 2 wcześniejsze egzemplarze odesłała...
Podpowiedzcie proszę jeżeli macie doświadczenie.
Przymierzam się do zakupu TV i jak większość sugeruje chciałbym to zrobić na odległość - wysyłkowo. Nie rozumiem jednak jak odbywa się zwrot gdy nie będę usatysfakcjonowany...
Tzn. paczka przychodzi (zakładając, że jest nieuszkodzona), rozpakowuje TV, przytwierdzam stopę, ustawiam na stoliku i testuję. Jeżeli coś mi nie odpowiada to pakuje wszystko z powrotem i odsyłam powołując się na możliwość odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni? Przecież powyższe obowiązuje tylko przy towarze oryginalnie zapakowanym... Albo inna sytuacja: generalnie TV mi pasuje, ale ma jakąś wadę matrycy - np. jest krzywa, to odsyłam w ramach gwarancji żądając wydania nowego egzemplarza? Pytam o to ostatnie, bo znalazłem komentarz użytkowniczki, która pisała, że dopiero za trzecim razem (3 egzemplarz) miał zadowalającą matrycę, a 2 wcześniejsze egzemplarze odesłała...
Podpowiedzcie proszę jeżeli macie doświadczenie.