Zakup TV 55" OLED 100HZ

damianbanan

New member
Cześć!
Zamierzam się do zakupu TV do mieszkania. Nie znam się kompletnie na rynku telewizorów i proszę was o pomoc w wyborze.

Celowałbym w 55 cali, 100hz, gdyż będę używał telewizor do gier na ps4. Chciałbym też, żeby to był OLED, ponieważ kontrast jest nieporównywalnie lepszy niż w LEDach.
Pieniądzę, które chcę przeznaczyć na telewizor to ok 4k, ale podkreślę, że zależy mi bardzo, żeby był jak najtańszy. Jedyne technologie, które mnie interesują to te, które polepszają jakość gry, czyli np. freesync, VRR i ALLM. Z tego co wiem to właśnie hdmi 2.1 to musthave do tych technologi.
 

damianbanan

New member
Jeszcze jedno pytanko. Od sofy do ściany gdzie będzie wisiał telewizor jest ok 2.5 metra. 55 powinien wystarczyć, czy jednak zwarto dopłacić za 65?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Do grania , żadna wielkość nie jest za duża.
Jeśli masz kasę na dopłatę do 65" Oleda to zdecydowanie warto.
Zwróci Ci się każdą sekundą radości.
Ale 4K nie wystarczy na 65" Oled TV.
Nie wystarczy na Oleda 55" - musisz ciut dozbierać :
- Philips 55Oled 706
- LG 55C11
Pytanie czy masz na dołożenie 15% do 55" lub więcej na dokładkę do 65" Oled TV ?
 

damianbanan

New member
Wstrzymam się do stycznia z zakupem, bo chciałbym coś porządnego na wiele lat. Ile musiałbym dopłacić do 65 cali i dlaczego 4k nie wystarczy? Musi być 8k czy jak? Przecież 8k to filmów nie ma i konsola też nie obsługuje.
 

SDman

Banned
Wstrzymam się do stycznia z zakupem, bo chciałbym coś porządnego na wiele lat. Ile musiałbym dopłacić do 65 cali i dlaczego 4k nie wystarczy? Musi być 8k czy jak? Przecież 8k to filmów nie ma i konsola też nie obsługuje.
Potrzeba "na wiele lat" budzi moje zastrzeżenia co do OLED`a -mogą się przytrafić wypalenia -najgorzej jak po gwarancji.
Wypalenia mimo prób poprawiania, usprawniania nadal mogą się przytrafić, a używając TV w sposób beztroski jeszcze szybciej.