dziadek-net
Member
Witam
Rozważam zwrot, TV kupione przez internet w jednym z sklepów internetowych. Po kilku dniach pojawiły się mankamenty które wpływają na jego zwrot.
Mam pewne obawy co do zwrotu. Tv wyjęte z kartony (karton + styropian cały) folia na ekranie i listwy ochronne na ni również (nie ściągane).
Z oryginalnego foliopaku zostały wyjęte jedynie podstawa i śrubki do przykręcenia podstawy.
Foliopak został przecięty.
Czy sklep internetowy może odmówić zwrotu TV ?
Przypuszczam że nie, ale pewnie może pomniejszyć kwotę zwrotu ?
Czy Sklep internetowy może tak zrobić ? Jeśli tak jakie jest ryzyko procentowe ?
Boję się że zawyżą stratę na ich korzyć i dostanę 50 czy 70 % wartości TV. A moja strata to zabrane % + koszt zwrotu. To już mam dylemat czy go zwracać.
Rozważam zwrot, TV kupione przez internet w jednym z sklepów internetowych. Po kilku dniach pojawiły się mankamenty które wpływają na jego zwrot.
Mam pewne obawy co do zwrotu. Tv wyjęte z kartony (karton + styropian cały) folia na ekranie i listwy ochronne na ni również (nie ściągane).
Z oryginalnego foliopaku zostały wyjęte jedynie podstawa i śrubki do przykręcenia podstawy.
Foliopak został przecięty.
Czy sklep internetowy może odmówić zwrotu TV ?
Przypuszczam że nie, ale pewnie może pomniejszyć kwotę zwrotu ?
Czy Sklep internetowy może tak zrobić ? Jeśli tak jakie jest ryzyko procentowe ?
Boję się że zawyżą stratę na ich korzyć i dostanę 50 czy 70 % wartości TV. A moja strata to zabrane % + koszt zwrotu. To już mam dylemat czy go zwracać.