Zakres temperatur pracy z Kamerach z TWARDYM DYSKIEM.

rufus1988

New member
Witam, czy ktoś orientuje się o przedziale temperatur w jakich może pracować kamera z twardym dyskiem?? np. Sony HDR SR11?? Interesuje mnie to ze względu na to że chciałbym ją kupić, a nie wiem do końca jka wygląda w praktyce użytkowanie kamery z takim dyskiem, czytałem temat na forum z tym związany ale chyba zrobił mi jedynie mętlik w głowie;/ Czy mógłby wypowiedzieć się ktoś doświadczony w użytkowaniu takich kamer?? zaznaczam ze jestem amatorem. Pozdrawiam:)
 

bemx2k

New member
rufus1988

Najlepiej poszukaj w specyfikacji na stronei producenta
>obawiam< sie ze jezeli masz na mysli krecenie w Alpach
przy -10'C moga byc problemy ,
ale najlepiej sprawdzic u zrodla .
 

rufus1988

New member
oooooooooo, jak szybko na tym forum ktoś się zainteresował;) już za to bardzo dziękuję:). Kurcze od 3 tygodni zastanawiam się nad tym jąką kamerę kupić, i w grę wchodzi sr11 i cx11 sony oczywiście, widziałem obraz z tych kamer, jest chyba taki sam(co potwierdza specyfikacja techniczna) główna różnica to dtardy dyk vs Memory Card i co tu wybrać??;/ faktycznie dyski twarde są awaryjne??
 

slimak

New member
Bez reklam
Sony
Dane producenta.
Temperatura przechowywania od -20*C do +60*C
Temperatura pracy od 0*C do +40*C.
Używanie powyżej 3000 m może spowodować uszkodzenie dysku.

Temperatura pracy = temperatura bebechów kamery, a nie otoczenia.
 
Ostatnia edycja:

rufus1988

New member
WIELKIE dzięki Ślimak, właśnie tego szukałem i nie mogłem się doszukać;/ hmm, z tego wynika że przez powiedzmy 15-20 minut można tą kamerą nagrywać nawet przy mrozie około 5 stopniowym, czy dobrze to rozumuję??

A czy w momencie gdy kamerę będę dajmy na to transportował w 10 stopniowym mrozie, i na przykład po wejściu do budynku będę chciał odrazu jej użyć to jest to bmożliwe w przypadku ustawieniu jej wcześniej na zapis Memory Stick?? czy ona zawsze startuje najpierw z dysku i może to go uszkodzić??
 

huling

New member