Z czym PS3 slim sobie nie poradzi???

PSK_1982

New member
Witam,

na wstępie muszę przyznać się, że jestem laikiem (prawie) w tych kwestiach. Mam zamiar skompletować kino domowe, na które składał będzie się Denon avr-1610, Taga 606 (5.1) oraz LG42 sl 8000.

I tu pojawia się pytanie. Miałem już wybrany odtwarzacz Blu-ray (Samsung bd-p3600 albo Panasonic dmp-bd80). Wtedy kolega powiedział: po co masz kupować odtwarzacz Blu-ray, skoro PS3 poradzi sobie równie dobrze z filmami i muzyką a przy okazji będziesz mógł sobie pograć. Na początku uznałem ten pomysł za zupełnie irracjonalny; potem jednak poszukałem w necie i okazało, się że wiele wpisów na forum potwierdza ten tok myślenia.

Mimo wszystko mam poważne wątpliwości co do zrealizowania tego pomysłu. Jeżeli PS3 radzi sobie równie dobrze z filmami i muzyką jak tradycyjny odtwarzacz Blu-ray, to po co Sony produkuje tradycyjne odtwarzacze Blu-ray?

Stąd moja prośba o ocenę przez "ludzi znających się na rzeczy": z czym PS3 nie poradzi sobie w porównaniu do tradycyjnego odtwarzacza Blu-ray, względnie z czym poradzi sobie gorzej (zakładam jednak, że takie sytuacje muszą mieć miejsce, inaczej w każdym kinie domowym byłby PS3:)?

Istotna informacja, mojego zestawu będę używał mniej więcej w połowie do odsłuchiwana muzyki (nie jestem jednak audiofilem, na co wskazuje chociażby jakość sprzętu który chcę kupić) oraz do oglądania telewizji/oglądania filmów z płyt (DVD oraz Blu-ray). Dlatego też istotna jest dla mnie jakość dźwięku i co do tego mam największe obawy przy PS3. Pierwotnie nie brałem pod uwagę gier, ale skoro rzeczywiście PS3 może mi dać wszystko to co tradycyjny odtwarzacz, a przy okazji mogę pograć, to grzechem byłoby z tego nie skorzystać.

Z góry dziękuję za pomoc

PSK
 

Kaszan

New member
Witam,