YouTube: mniej, ale przygotowuje dłuższe reklamy.
YouTube nadal eksperymentuje z nowymi sposobami zapychania nas reklamami w aplikacji Smart TV.
Po dodaniu zeszłej wiosny nowych rodzajów reklam do aplikacji Smart TV YouTube kontynuuje eksperymenty ze sposobem emisji komunikatów promocyjnych wcinanych w filmy.Kwestia czasu
Zamiast więc kilkakrotnie przeplatać film krótkimi reklamami, YouTube testuje dłuższe, ale rzadsze reklamy. Czas trwania tych sekwencji nie jest jeszcze określony, jak wyjaśnia portalowi The Verge prezes zespołu reklamowego YouTube : „ Podejmując decyzję o emisji przerwy reklamowej, należy wziąć pod uwagę wiele czynników… więc jest ona nieco bardziej dynamiczna. Ogólna zmiana polega na tym, że nadal będziemy mieć dynamiczne momenty pomiędzy przerwami na reklamy, ale średnia liczba przerw będzie się zmniejszać”.
Kolejna funkcja YouTube, wyraźniejsze odliczanie, dzięki któremu wiesz dokładnie, kiedy możesz wyciąć reklamę i wrócić do filmu.
avcesar