XH9505 brak dźwięku w Player w telewizorze

Bigmoo

New member
Witam
Mak kłopot , zainstalowałem apkę Player , ale niestety nie mam dźwięku podczas oglądania. Czy może ktoś ma wiedzę jak rozwiązać ten kłopot ?
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Player u mnie działa OK. Sprawdzałem nawet teraz. Rozumiem, że wykonałeś z pilota opcję "uruchom TV ponownie" i nie pomogło?
Masz podpięty jakiś zestaw kina, coś na BT, czy tylko sam TV?
 
Ostatnia edycja:

Bigmoo

New member
TV porostu wyłączam i włączam pilotem , a jest podłączony optykiem do Oppo 105 i w tym bym się nie doszukiwał kłopotu, a np. Apple TV jako apka w telewizorze działa super.
 

psor2

New member
Pilotem to tylko "usypiasz" go. Trzeba przycisk na pilocie przytrzymać kilka sekund, aby TV od nowa się uruchomił.
 

Bigmoo

New member
Dzięki restart tv pomógł i wszystko jest ok.
Dobra rada , że po instalce trzeba "dla wszystkiego" zrobić restart. Jeszcze raz dziękuję . :):):)
 

kola01

Well-known member
Bez reklam
Ponowne uruchomienie robisz, kiedy widzisz, że coś nie działa a powinno. Mam TV ze 4 miesiące i raptem ze 2 razy musiałem to zrobić ale przemileiłem trochę aplikacji i zmian ustawień.
 
Ostatnia edycja:

kola01

Well-known member
Bez reklam
Ponowne uruchomienie robisz, kiedy widzisz, że coś nie działa a powinno. Mam TV ze 4 miesiące i raptem ze 2 razy musiałem to zrobić ale przemileiłem trochę aplikacji i zmian ustawień.
 
Do góry