nawet bardzo ! dwa miesiace temu kumplowi sie spalil a 3 dni temu mi, ni z dupy ni z pietruchy pojawil sie 'red ring" i echo
Tel do microsoft/xbox dla przypmnienia dodam ze dziala tylko infolinia 00800 441 17 96 i jesli ktos nie dysponuje tel stacjonarnym ( a jest ich sporo) to sie nie dodzwoni , pozostaje budka telefoniczna hehe .
Na szczescie mam w firmie tel stacjonarny , mily Pan z obslugi technicznej potwierdza przez 15minut dane konsoli i 1 kupujacego ( ciekawe co sie dzieje kiedy konsole sie sprzeda a prawo do gwarancji ma tylko i 1 wlasciciel?
Po wstepnych slownych ogledzinach przyjmuje zlecenie na naprawe, laski nie robi eh ktora bedzie trwala i tutaj UWAGA 25 DNI !!! Czekam juz trzy dni a nawet sie jeszcze nie pojawil sie kurier a gdzie tam dopiero caly miesiac czekania
Moje wnioski sa takie:
Jesli liczycie na mala awarynosc tego sprzetu to sie mylicie moj x byl kupiony w grudniu 2006r uzywany jakies 2 godz co dwa dni w dobrze wentylowanym miejscu i nagle zong.
Zobaczymy co bedzie dalej z naprawa badz wymiana bo na razie nie wyglada to dobrze