A ja nie polecam, chociaz dobrze znam ta firme jako klient.
Dzwonie na infolinie, pytam o dostepnosc, cene i ew. rabat, mily Pan twierdzi ze dostane 20zl (przy cenie prawie 5k tak na marginesie) jak odbiore osobiscie w sklepie i zaplace gotowka. Pan twierdzi zeby powolac sie na niego (nazwisko/imie) w sklepie w kwesti rabatu. Wiec jade i informuje calkiem przy okazji o rabacie w sklepie, a sprzedawca nagle i podejrzanie udaje ze nic nie wie o rabatach wiec informuje ze na infolini dostalem taka informacje, moge podac zgodnie z info dane czlowieka na ktorego mam sie powolac, na to sprzedawca zaczal swoja spiewke, klikajac cos, chodzac tam i z powrotem i krecac nosem zeby wydusic w koncu z siebie: "dobrze dam rabat tylko ze teraz sam nie dostane zadnej prowizji od sprzedazy" !
Kpina i zenada, czlowiek zostawia kupe kasy, chce zadac 2/3 zdania nt. sprzetu, gwarancji itp. a tu nagle wkrada sie niechec i zale sprzedawcy, tylko dlatego ze klient smial napomknac o rabacie, nie znajac polityki firmy, systemu wynagrodzen itp. do tego sprzedawca ktory ewidentnie klamie ze nie wie nic o rabatach.
Zeby byla jasnosc, dalbym nawet 100zl za profesjonalna obsluge, bo nie chodzi tu o smieszne 20zl ale o sam fakt jak sprzedawca rznie glupa i zmienia swoje podejscie o 180° po jednym zdaniu.
Znam ludzi ktorzy na mrozie z zamarznietymi gilami w nosie siedza aby zarobic na chleb i maja na tyle kultury aby wiedziec ze klienta nie traktuje sie jak zlo konieczne. Tym bardziej jak klient nalezy do tych "latwych" co zadaje 2,3 zdania, placi i znika a nie marudzi przez 20min, a ten siedzi w pachnacym lokalu z klimatyzacja, przez pol dnia nic nie robi i jeszcze fochy strzela bo osmielilem sie zapytac o rabat.
Nie polecam sklepu x-kom.pl
Polecam natomiast sklep komputronik.pl kupowalem zaraz po x-komie, takze stacjonarnie po uprzednim kontakcie na infolini, duzo lepsza obsluga, milo sprawnie i szybko wiec moze tam im sie bardziej moje pieniadze przydadza.