Wymiana telewizora LG 42LE640

Meniu

New member
Witam,
Mam bardzo nietypowy problem. Zakupiłem w grudniu 2012 telewizor LG 42LE640 w komplecie z pilotem Magic Remote w stacjonarny sklepie RTV EURO AGD. Dnia 07-10-2013 oddałem na naprawę gwarancyjną pilot Magic Remote do tegoż sklepu. Przedstawiciele sklepu twierdzą że pilot został odesłany do sklepu dnia 17-11-2013. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pilota. Pilot prawdopodobnie zaginął podczas transportu. Z informacji które otrzymałem wynika że LG nie produkuje już pilotów Magic do telewizorów z 2012 roku dlatego nie ma możliwości otrzymania nowego. Czy w związku z powyższym mogę żądać wymiany telewizora na nowy obsługujący pilota Magic Remote?
 

prezy

New member
Bez reklam
To są jakieś jaja. Dajesz sprzęt do naprawy a on ginie.
Nie wiem czy dostaniesz nowy Tv, raczej nie. Ale sprawa pilota jest po twojej stronie. Czy masz wszystkie dokumenty, potwierdzające tą reklamację. Zarządaj na piśmie wyjaśnień na odp mają 14 dni jeżeli sprawa się nie wyjaśni i wyczerpiesz całą drogę reklamacji to uderzaj wówczas do rzecznika. Poźniej zostaje sąd i komornik.
Pytanie czy chce Ci się w to wszystko bawić a nie lepiej kupić używanego pilota.
Miałem podobną sytuację z operatorem telekomunikacyjnym. Tutaj działałem przez UKE a nie przez rzecznika, sprawa trwała rok wyszedłem na mały plus udowadniając tylko sobie, że jak się chce to można.
Ogólnie sprawa wygląda tak, że ludziom się nie chce bawić w tą całą biurokrację i się zwyczajnie poddają, ale jak by każdy z nas tak się uparł to nie jedna firma by zbankrutowała.
 
Do góry