Witam,
Mam bardzo nietypowy problem. Zakupiłem w grudniu 2012 telewizor LG 42LE640 w komplecie z pilotem Magic Remote w stacjonarny sklepie RTV EURO AGD. Dnia 07-10-2013 oddałem na naprawę gwarancyjną pilot Magic Remote do tegoż sklepu. Przedstawiciele sklepu twierdzą że pilot został odesłany do sklepu dnia 17-11-2013. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pilota. Pilot prawdopodobnie zaginął podczas transportu. Z informacji które otrzymałem wynika że LG nie produkuje już pilotów Magic do telewizorów z 2012 roku dlatego nie ma możliwości otrzymania nowego. Czy w związku z powyższym mogę żądać wymiany telewizora na nowy obsługujący pilota Magic Remote?
Mam bardzo nietypowy problem. Zakupiłem w grudniu 2012 telewizor LG 42LE640 w komplecie z pilotem Magic Remote w stacjonarny sklepie RTV EURO AGD. Dnia 07-10-2013 oddałem na naprawę gwarancyjną pilot Magic Remote do tegoż sklepu. Przedstawiciele sklepu twierdzą że pilot został odesłany do sklepu dnia 17-11-2013. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem pilota. Pilot prawdopodobnie zaginął podczas transportu. Z informacji które otrzymałem wynika że LG nie produkuje już pilotów Magic do telewizorów z 2012 roku dlatego nie ma możliwości otrzymania nowego. Czy w związku z powyższym mogę żądać wymiany telewizora na nowy obsługujący pilota Magic Remote?