Wymiana sprzetu na nowy

Hasan

New member
Posiadam lg px5r w ktorym wysiadla matryca (czerwone pixele) serwis wgrał najnowszy soft jaki był możliwy i nic nie pomogło.
Decyzja serwisu byla albo nowa matryca albo nowy TV.
Po 40 dniach kaledarzowych od daty zgłoszenia i mojej interwencji zaproponowali (LG)inny model, gdyż PX5R nie posiadają
1.42PT81
2.42PC1RR

Pytanie moje brzmi.
1 Czy jest możliwe w tym przypadku zwrot kasy
2 I który ewentualnie model wybrać
 

dr Marian

New member
Witam.
Jeżeli chodzi o zwrot pieniędzy, to raczej się na to nie nastawiaj, ponieważ takie rozwiązanie sprawy występuje tylko w ostateczności, gdy nie ma możliwości wymiany sprzętu na taki sam model, lub model o lepszych parametrach technicznych. W tym przypadku taka możliwość istnieje.

Jeżeli chodzi o drugie pytanie to zdecydowanie 42PT81.
Dlaczego?

- jasność: 1500 cd/m2 (1200 cd/m2)
- kontrast 15000:1 (10000:1)
- 2 HDMI, 480p/576i/576p/720p/1080i/1080p (1 HDMI)
- port USB (brak)
- fajniejszy wygląd, ale to już jest moja subiektywna opinia

*w nawiasach parametry 42PC1RR


Pozdrawiam
 

ar2

Wsparcie
Członek Załogi
HD Squad
Nie zgodzę się z przedmówcą, jeśli serwis nie jest w stanie naprawić tv, to możesz wybrać czy ma to być nowy tv czy zwrot pieniędzy.

Opisz dokładniej sprawę to będzie można powiedzieć coś więcej.

Pozdrawiam
 

baranskia

Member
Hasan napisał:
Posiadam lg px5r w ktorym wysiadla matryca (czerwone pixele) serwis wgrał najnowszy soft jaki był możliwy i nic nie pomogło.
Decyzja serwisu byla albo nowa matryca albo nowy TV.
Po 40 dniach kaledarzowych od daty zgłoszenia i mojej interwencji zaproponowali (LG)inny model, gdyż PX5R nie posiadają
1.42PT81
2.42PC1RR

Pytanie moje brzmi.
1 Czy jest możliwe w tym przypadku zwrot kasy
2 I który ewentualnie model wybrać

@ Hasan

:krol:

Ahoj!

Moja bardzo subiektywna porada (tzn. ja sam zrobiłbym tak na 100%):
>>>>> 1. żądaj zwrotu pieniędzy - masz takie prawo! a jego cena na pewno już spadła!! :grin:
>>> 2. ostatecznie... wybierz sobie TEN DROŻSZY MODEL czyli jednak 42PT81 - ale wpierw porównaj jego najświeższe ceny rynkowe (w realnym świecie i w necie!) oraz obejrzyj w "twoich" najbliższych sklepach, popstrykaj nimi i pilotami, pooglądaj... i przekalkuluj czy aby nie stracisz na tej wymianie, bo być może za swój pierwszy wcześniej zapłaciłeś o wiele więcej, więc NIE STRAĆ NA TEJ WYMIANIE!

Adam

:hmm:
PS:
Tak czy siak - wybór jest tylko Twój, bo przecież, pamiętaj, żaden z forumowiczów nigdy nie poniesie ryzyka jego konskwencji, a Ty jednak tak...
NTNR!
Powodzenia!
:eek:k:
 

dr Marian

New member
ar2 napisał:
Nie zgodzę się z przedmówcą, jeśli serwis nie jest w stanie naprawić tv, to możesz wybrać czy ma to być nowy tv czy zwrot pieniędzy.

Opisz dokładniej sprawę to będzie można powiedzieć coś więcej.

Pozdrawiam

Podtrzymuję swoją wersję i nie podzielam opinii ar2.
W gwarancji jest wyraźne napisane:

"...klientowi przysługuje prawo wymiany sprzętu na nowy, model ten sam lub model o lepszej specyfikacji technicznej wg decyzji gwaranta. Klientowi przysługuje zwrot ceny zakupu jeżeli wymiana na nowy jest niewykonalna."

W Twojej sytuacji wymiana jest jak najbardziej wykonalna i zaproponowano Ci aż 2 modele, które zdecydowanie przewyższają Twój poprzedni. Wydaje mi się, że na tym się skończy.
Pozdrawiam

P.S.
Daj znać jak zakończyła się Twoja przygoda.
 

Hasan

New member
Witam.
Sprawa wymiany mego TV ciągnie się od 22.09.07r(data zgłoszenia 2 awari i decyzja serwisu na wymiane na nowy ).
Wykonałem w tym czasie 7 tel: do serwisu 2,infolinia 3 i centrala 2 , LG tylko raz domnie dzwonił spytać się jak oceniam serwis LG:D .
Jeśli chodzi o zaproponowane modele każdy jeden bije nagłowe px5r(jeśli chodzi o specifikacje) to jest wiadome,ale żaden nieposiada wejścia kart pamięci który ma PX5R. Zakupem PX5R kierowalem się przedewszystkim tym właśnie slotem(oczywiście żartuje, bo nigdy tego slotu nieużwałem ale LG niemusi otym wiedzieć;) ) .
Cena zakupu PX5R to 6000zł, obecna cena modeli zaproponowanych to mniej niż 4000zł a wiec 2000zł do wywalczenia.

pozdrawiam
 
Do góry