Wymiana serwisowa tx-50as650

piwko444

New member
Witam.

Chciałem podzielić się z wami moją przygodą z serwisem Panasonic Polska. Dnia 13.06.2016 oddałem telewizor do serwisu ponieważ miał od nowości czarne plamy na ekranie najbardziej widoczne na białym tle. Serwisanci stwierdzili że te plamy spowodował dym papierosowy i warunkowo wyczyszczą matryce na ich koszt :hmm: Po około miesiącu dostałem telewizor ze zbitym ekranem. Telewizor spowrotem wrócił do serwisu... Około tygodnia temu dostałem odpowiedź że już nie produkują modelu tx-50as650 i w zamian proponują mi model TX-50CS630E oczywiście nie zgodziłem się na ten model bo z tego co wyczytałem jest gorszy od mojego wcześniejszego telewizora. Czekam teraz na odpowiedź serwisu co zaproponują w zamian. Chciałem się dowiedzieć co robić w tej sytuacji. Można domagać się zwrotu gotówki lub zaproponować inny model TV? Proszę o radę bo rodzice od czerwca są bez telewizora w salonie.

Pozdrawiam.
 
D

Deleted member 121090

Guest
Nikt Ci nie odpowie na Twoje pytania nie znając warunków Twojej karty gwarancyjnej.
Tam masz napisane do czego się Producent zobowiązał. Zacytuj te paragrafy i wtedy możemy spróbować coś podpowiadać.
Kiedy rodzice kupili ten TV? Nie chciałeś skorzystać z ustawy i reklamować go u sprzedawcy? Dlaczego?
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Jeśli masz zgodę na wymianę to faktycznie nie zgadzaj się na DS630.
Poproś o 50DX750 - jako kontynuację zmiany jakościowej .
I to będzie super sprawa dla rodziców.
Skoro piłka po ich stronie - to ciśnij ich. Dla nich to bułka z masłem.
 

rafcio76r

New member
Bez reklam
Dokładnie, jeśli wymieniać to na DX750. Jeśli nie będą chcieli, to możesz zaproponować nieznaczną dopłatę za wymianę na ten właśnie model.
 
Do góry