Witam.
Chciałem podzielić się z wami moją przygodą z serwisem Panasonic Polska. Dnia 13.06.2016 oddałem telewizor do serwisu ponieważ miał od nowości czarne plamy na ekranie najbardziej widoczne na białym tle. Serwisanci stwierdzili że te plamy spowodował dym papierosowy i warunkowo wyczyszczą matryce na ich koszt :hmm: Po około miesiącu dostałem telewizor ze zbitym ekranem. Telewizor spowrotem wrócił do serwisu... Około tygodnia temu dostałem odpowiedź że już nie produkują modelu tx-50as650 i w zamian proponują mi model TX-50CS630E oczywiście nie zgodziłem się na ten model bo z tego co wyczytałem jest gorszy od mojego wcześniejszego telewizora. Czekam teraz na odpowiedź serwisu co zaproponują w zamian. Chciałem się dowiedzieć co robić w tej sytuacji. Można domagać się zwrotu gotówki lub zaproponować inny model TV? Proszę o radę bo rodzice od czerwca są bez telewizora w salonie.
Pozdrawiam.
Chciałem podzielić się z wami moją przygodą z serwisem Panasonic Polska. Dnia 13.06.2016 oddałem telewizor do serwisu ponieważ miał od nowości czarne plamy na ekranie najbardziej widoczne na białym tle. Serwisanci stwierdzili że te plamy spowodował dym papierosowy i warunkowo wyczyszczą matryce na ich koszt :hmm: Po około miesiącu dostałem telewizor ze zbitym ekranem. Telewizor spowrotem wrócił do serwisu... Około tygodnia temu dostałem odpowiedź że już nie produkują modelu tx-50as650 i w zamian proponują mi model TX-50CS630E oczywiście nie zgodziłem się na ten model bo z tego co wyczytałem jest gorszy od mojego wcześniejszego telewizora. Czekam teraz na odpowiedź serwisu co zaproponują w zamian. Chciałem się dowiedzieć co robić w tej sytuacji. Można domagać się zwrotu gotówki lub zaproponować inny model TV? Proszę o radę bo rodzice od czerwca są bez telewizora w salonie.
Pozdrawiam.