Wyleczyłem się z plazm Panasonica

Status
Zamknięty.

jpablo

New member
........... bo sprawa właśnie już dotyczy PN :)

Ile już ją użytkujesz? Nie przeszkadza Ci na co dzień "lustro"? Czy odbija tylko podczas ciemnego obrazu?

Co do sprzętów, to z agd rok temu robiłem duże zakupy i jak na razie nic się nie popsuło, a brałem większość bosch/siemens. Z kolei pralka Indesit już miała jedną wizytę lekarza. Moim zdaniem wszystkie sprzęty są robione na określony czas. W zależności od typu sprzętu od 2 do 5 lat. Różnica to na pewno jakość zastosowanych komponentów. Nie wszyscy ładują same tanie plastikowe materiały. Ale nie ma co się łudzić, że Bosch czy Panasonic się nie zepsuje. Oczywiście, że tak w większości przypadków się stanie. Ale ich działy "badań i rozwoju" potrafią w prawie perfekcyjny sposób zaprojektować pod ten okres urządzenie. Tańsi producenci widocznie nie mają tak dobrych specjalistów.
 

kolarek

New member
Wyleczony z Panasa

Witam.W moim przypadku też jestem prawie wyleczony z marki.W mojej plaźmie P42x10y pojawił się po 4 latach cienki kolorowy pasek na prawo od środka ekranu.Wkurza mnie to bo miał być to zakup na więcej niż 5 lat.Drugi sprzęt to kino domowe SA-PT560 gdzie zablokował się napęd DVD zupełnie z dnia na dzień bez wcześniejszych objawów.Myślę o zmianie marki tym razem na LG lub Samsung.Oczywiście nie jestem przekonany do LED-ów tylko plazma wchodzi w rachubę .Co możecie polecić w granicach 2,5-3k PLN z tych marek(50',FullHD ,3D,Wi-Fi,SmartTv).
 
Ostatnia edycja:

kajakub

New member
Nadzieje, że to coś zepsutego to nie będzie panel okazały się płonne. Diagnoza serwisu brzmiała: uszkodzony panel. Wymiana na nowy kosztuje 2 tysiące. Nie zdecydowałem się, bo po pierwsze, dla zasady nie dam zarobić firmie Panasonic na mnie kolejnych pieniędzy. Zresztą znając z autopsji jakość ich produktów za niedługi czas czekałby mnie kolejny wydatek, itd. A po drugie, wolę dołożyć ten tysiąc i kupić sprzęt innej marki, z gwarancją. Tak więc, goodbye Panasonic.
 

FunkyKoval

New member
Bez reklam
A ja was nie rozumiem... Przeciez sprzety wszystkich marek, niezaleznie od ceny, sie psuja. Taki watek jak ten moga smialo zalozyc uzykownicy Samsunga, Sony, czy innych marek... Bezsensu to wszysko, no chyba ze chcecie wylac tu swoja frustracje.. to prosze bardzo ;)
 

lukasz420

New member
A ja was nie rozumiem... Przeciez sprzety wszystkich marek, niezaleznie od ceny, sie psuja. Taki watek jak ten moga smialo zalozyc uzykownicy Samsunga, Sony, czy innych marek... Bezsensu to wszysko, no chyba ze chcecie wylac tu swoja frustracje.. to prosze bardzo ;)
święta racja.Może do tego że mu się popsuł tv to jeszcze mu spadł na nogę i taki jest niezadowolony.:)Od lat z tą marką mam do czynienia i (odpukać) problemu nie miałem.Z każdym sprzętem każdej firmy może się tak zdarzyć.Jak kupi teraz Samsunga i też awaria będzie to też się z nim pożegna ?,potem LG,SONY itd .......
 
Status
Zamknięty.
Do góry