Wybór tanich kolumn stereo (do 700 zł para)

Kejk2

New member
Witam. Chciałbym kupić 2 kolumienki do niedużego (20 m2) pokoju.
Mam niewielki budżet - max 700 zł na obie kolumny. Zdaję sobie sprawę, że to mało, ale nie jestem audiofilem, nie słucham zbyt głośno, ot 'to' ma w miarę poprawnie odtwarzać muzykę czy ścieżkę dżwiękową filmu (tył, centrum mam, sub zostawiam na potem). Kolumny podłączone będą do amplitunera Yamaha RX-V363. Do tej pory miałem jakieś stare dwudrożne Tonsile podstawkowe, ale wysłużyły się.

Znalazłem kilka modeli spełniające kryterium ceny. Proszę o pomoc, które z tych zestawów będą najsensowniejszym wyborem:
1) Jamo S416
2) Koda AV-51F v.2
3) Koda AV-707 v.2
4) Koda SG-550
5) Tawo 204 (podstawkowe polskiej produkcji)

Może jakieś inne?

pozdrawiam
Kejk
 

blackninja

ninja
Pomagam
VIP
Gale 3030

3030.jpg
 

Kejk2

New member
Majonez44 napisał:
Seria VK PRESTIGE ..muzyka, która wywołuje obrazy zdolne poruszyć twoją
Nie znam się, ale mam wrażenie, że Voice Kraft, to już najniższa półka...
Na zdjęciach wygląda fajnie, ale jakiej jakości musi być zestaw 5.1 za 999 zł?

kiki napisał:
trochę dołóż i wystarczy na Jamo 718.
Przekroczony pułap finansowy i do tego są... brzydkie (w końcu to będzie kawał mebla stojącego latami "na głównym widoku").
Te Gale 3030 są ładne, tylko nigdzie ich nie mogłem znaleźć. :(

A rodzime konstrukcje?
Zna ktoś firmę TAWO?
Słyszałem w akcji najmniejsze podstawkowe 204.
Podłączone do Yamahy, choć małe, grały bardzo przyzwoicie.

Jest jeszcze firma STX. Tanie i dość estetyczne.
Może ktoś sprawdzał organoleptycznie?

pozdrawiam
Kejk
 
Ostatnia edycja:
panowie, nie załamujcie mnie, podłogówki za 700zł?

gdybym stał przed Twoim wyborem, wziąłbym Wharfedale Diamond 9.1, ale znowu nie wypełnią tak dźwiękiem pomieszczenia o powierzchni 20mkw. Jeśli koniecznie musisz coś kupić, to weź coś co polecają Ci panowie z audiovideo. Sam kupowałem u Nich swój zestawik ;)