Wybór plazmy TX-P42 - X20/S20/G20 do Cyfrowego Polsatu

TNT

New member
Witam wszystkich.

Chociaż przeglądam HD forum od jakiegoś czasu, to dopiero od niedawna jestem "zalogowanym" użytkownikiem.

Planuję zakup telewizora. Wybór padł na plazmę (obrazów z LCD nie trawię...), a w naturalnej konsekwencji na Panasonica. Odległość, z jakiej jest oglądana tv to 4-4,5m, jednak rozmiar chciałbym 42". Max 46". Obecnie CRT Philips 29"

TV mam z satelitarnego Cyfrowego Polsatu - obecnie SD, w planach zmiana na HD, ale programów w HD tam jak na lekarstwo. Zmiany dostawcy TV na razie nie planuję. Filmy z DVD (Yamaha A.D. 2004), BlueRay w duuużo dalszej perspektywie.

Zależy mi na ostrym, wyraźnym ale naturalnym obrazie i w związku z tym pytanie: przy takich warunkach (Cyfrowy Polsat + DVD) lepsze będzie HD Ready czy jednak Full HD? Ponadto, czy warto celować w 600Hz czy raczej 100Hz?

Nie znam się na tych wszystkich sygnałach, odświeżaniach itd. Funkcji "Szukaj" używałem, ale od tego mętlik :shock: mam jeszcze większy.

Potrzebuję porady co wybrać, ale też ze zrozumiałym wytłumaczeniem - dlaczego?

Pozdrawiam i liczę na Wasze wsparcie.
 

bzyq

Member
To wszystko zależy od tego jaki masz budżet na TV. Jeśli blue ray w dalekiej przyszłości to nie ma się co spinać na TV full hd, gdyż tego na razie w Polsacie nie ma. Co do wielkości to z tej odległości bym się raczej zdecydował na 46, bo sam mam 42 plazmę i jest ciut za mała jak na oglądanie z 4m. Większych nie ma co kupować bo większość materiału nadawanego w Tv jest jeszcze SD więc możesz być rozczarowany jakością obrazu
 

TNT

New member
Dzięki, decyzja (niemal...) zapadła

Dzięki za odpowiedź (zresztą jedyną z całego forum, więc dzięki podwójne...). W zasadzie zdecydowany jestem już na TX-P 46S20.
BluRay'a chyba też dokupię... ;)
 

bzyq

Member
Za tydzień będziesz załował że nie 50tka ;) 90% ludzi żałuje...