Wybór amplitunera.

Hokuto

New member
Witam wszystkich. Mam zamiar kupić kino domowe i zastanawiam sie który amplituner wybrać Pioneer VSX-1123-K7 czy Sony STR-DN1050. Czy mógłby mi ktoś pomóc w dokonaniu dobrego wyboru?Gdyż jestem laikem w tym temacie,liczył bym na wasze opinie na temat tych amplitunerów.
 

krzysiek1980

Active member
Bez reklam
A ograniczasz się tylko do tych modeli? Wybierając z tych 2, bym wybrał Pioneera. Sony jakoś do mnie nie przemawia w KD. Do tego za cenę prawie 2,5k można mieć lepsze klocki. No i ten pobór mocy - 240W, w tej kwocie to śmiech na sali. Uważam że Pioneer dużo lepszy klocek. Chociaż w tej cenie masz jeszcze Marantz 5008, Denon X3000, Onkyo 717, Yamaha 775, HK 370. Dodatkowo klocki te posiadają pre-out do podłączenia wzmacniacza. Jest w czym wybierać:)
 

panalgsung

New member
No i ten pobór mocy - 240W

Nie myl mocy zasilacza z poborem mocy - bo to dwie różne rzeczy. To, że zasilacz ma 240 W nie znaczy, że cały czas tyle pobiera, a tylko że tyle maksymalnie może dostarczyć mocy na wyjściu.

Taki amplituner może pobierać z gniazdka przy bardzo cichym odsłuchu nawet 20-40 W, a przy pełnym obciążeniu (uwzględniając sprawność zasilacza) może ciągnąć i 300 W z gniazdka.

Co do samego wyboru to skłaniałbym się do pioneera, ale w tej cenie należy rozważyć też inne modele. Jakie kolumny miały by być do tego podłączone?
 
Ostatnia edycja:

Hokuto

New member
Zastanawiałem sie nad Pure Acoustics Supernova 8,Taga Harmony TAV-606 v.3Jamo S 426 HCS 3.Któreś z tych trzech.Chce tego kina używać 50% filmy,30% Ps4,20% muzyka-radio.
 

quasimodek

Member
Bez reklam
Nie myl mocy zasilacza z poborem mocy - bo to dwie różne rzeczy. To, że zasilacz ma 240 W nie znaczy, że cały czas tyle pobiera, a tylko że tyle maksymalnie może dostarczyć mocy na wyjściu.

Taki amplituner może pobierać z gniazdka przy bardzo cichym odsłuchu nawet 20-40 W, a przy pełnym obciążeniu (uwzględniając sprawność zasilacza) może ciągnąć i 300 W z gniazdka.