www.neo24.pl - Nie polecamy - www.hdtv.com.pl

biszu

New member
EDYTOWANO PRZEZ ADMINA:


Niestety jest to drugi przypadek w ponad pięcioletniej działalności forum. Nie polecamy sklepu internetowego www.neo24.pl. O ile podczas robienia zakupów nie uświadczycie problemów, to już w przypadku korzystania z serwisu jak najbardziej. Dodatkowo dochodzi nie odpisywanie na maile, zero informacji na temat reklamacji. Dodatkowym mankamentem jest nie dotrzymywanie terminów. NIE POLECAMY. http://www.hdtv.com.pl/forum/533197-post50.html

ar2
-----------------------
Witam. Ja znalazłem ten sklep. Poczytałem opinie na jego temat gdzie nie gdzie i się zastanawiam nad kupnem tam. Co wy o tym myślicie? Pozdrawiam
 

Zoli

New member
... sklep mogę polecić, parę dni temu odebrałem TV Samsunga (odbiór osobisty Wawa) i wszystko gra. Generalnie model, który sobie wybrałem akurat był w danym momencie niedostępny chyba we wszystkich głównych polskich hurtowniach, w których się zaopatrują sklepy internetowe (pewnie w Święta wszystko poszło a jeszcze nie było nowych dostaw). I w związku z tym się trochę denerwowałem, bo w paru sklepach próbowano mnie naciągnąć/namówić na złożenie zamówienia, twierdząc że np na za tydzień na pewno będą, pomimo tego, że TV tak na prawdę nie były nigdzie dostępne. W neo24 jak się okazało mieli u siebie (co ważne) na magazynie we Wrocławiu 6 sztuk i to w dobrej cenie. TV ma polską gwarancję i kod modelowy też jest z dystrybucji na PL. Jedyne małe zastrzeżenie, to odbiór z jednodniowym opóźnieniem w stosunku do przewidywanego przy złożeniu zamówienia. Także póki co jestem zadowolony :)
 

ptychoo

New member
Neo24.pl

Ja robiłem zakupy w tym sklepie w drugiej połowie ubiegłego roku. Kupowałem telewizor Samsung (polska dystrybujcja). W zestawie naklejki na gwarancji. Płatność kartą. Żadnych problemów. Ogólnie jestem bardzo zadowolony.:)
 

Maxavelli

New member
Moj tato rowniez bral u nich Samsunga 656 (Katowice, Silesia City Center). Zadnych problemow (moze co najwyzej ze znalezieniem "sklepu" - tak naprawde to tylko stoisko w punkcie z informacja dla klienta a magazyn w parkingu podziemnym), mila obsluga, papiery w porzadku, sprzet hula bezproblemowo. Polecam!
 

biszu

New member
Wielkie dzięki :). To zabieram się za zamawianie tam. A jak tam jest z kontaktem przez telefon bo pewnie będę musiał do nich przedzwonić jak już złożę zamówienie. Pozdrawiam
 

lakikonik

New member
Dziś odebrałem 37PV80, wszystko ok, sprzęt nowy!!! niestety bardzo ciężki kontakt telefoniczny... (warszawa) mam wrażenie że chłopcy w sklepie odbierają tylko jak ktoś tam jest ;)
obsługa bardzo miła, POLECAM!!!
 

biszu

New member
Dzięki za opinie. Jak tak chwalicie to jutro składam tam zamówienie i będę czekał :). Jak tylko sprzęt dojdzie do mnie to dopiszę swoją opinię na jego temat. Jeszcze raz wielkie dzięki. Pozdrawiam
 

sempik

New member
Polecam. W tym tygodniu kupowałem telewizor dla szwagra. Rano we wtorek zrobiłem przelew, potem dostałem sms-a, że kasa wpłynęła. W czwartek (wczoraj) kurier o godzinie 14 stał pod drzwiami z przesyłką.
 

1stmadafaka

New member
Bez problemu, ok. 1,5 roku temu kupowałem u nich cały sprzęt AGD, wszystko doszło w umówionym terminie, bez żadnych problemów.
 

wiochnet769

New member
Neo24.pl

Witajcie,
polecam ten sklep, tak naprawdę to internetowa spółka Neonetu tyle, że oczywiście z lepszymi cenami. Kupowałem tam Lgika, odbiró własny, gwarancja, wszystko jak trzeba dodzwonić się można super kontakt.

Na pewno Cię nie zron=bią w bambuko, jak Syrius czy Hoopla.

Pozdro
 

perła

New member
I ja wczoraj odebrałam tam swoją plazmę samsunga !!! Towar jak najbardziej ok nówka sztuka pudło oryginalnie zamknięte. Odbiory w Warszawie lekko im się posypały ale za to obsługa bardzo miła. :D
 

marjanko

New member
Neo24.pl

Niestety moje dotychczasowe wrażenia są negatywne.Podstawowy zarzut to taki , że oferują towar którego nie mają.Ale po kolei.
Zamówiłem samsunga LE46A956 , na stronie był termin dostawa 48godz.
Po dwóch dniach,w czasie których bezskutecznie próbowałem dodzwonić się na ich nr infolinii 0801 225588 , otrzymałem maila od p.Żarneckiego ,pisze cyt:

''zamówił Pan towar oznaczony dostępnością 3-9 dni co oznacza iż sprowadzamy wybrany towar bezpośrednio od producenta, dostaliśmy termin realizacji od producenta jednak jest troszeczke opóźniony 2009-02-13 ''


Sprawdziłem na stronie ,faktycznie zmienił się termin dostawy ,teraz jest 3-9dni.Za chwilę przychodzi następna wiadomość cyt:

''przepraszam we wcześniejszym mailu wpisałem zła datę.
Piszę w sprawie zamówienia gdyż zamówił Pan towar oznaczony dostępnością 3-9 dni co oznacza iż sprowadzamy wybrany towar bezpośrednio od producenta, dostaliśmy termin realizacji od producenta jednak jest troszeczke opóźniony 2009-03-06''


Troszeczkę opóźniony, czyli teoretycznie dostępny dopiero za miesiąc, a na stonie dalej jest wysyłka 3-9dni.

Był jeszcze trzeci mail ,w którym poinformowano mnie ,że nie ma ze mną kontaktu telefonicznego. Bardzo ciekawe, telefon noszę cały czas przy sobie , połączeń nieodebranych nie zarejestrowano
Mam się skontaktować telefonicznie na infolinie , ciekawe jak. Cały czas jest zajęta, a nr. który widniał przy nazwisku pana Żarneckiego odrzuca połączenia.

Nie wydaje mi się, by było to profesjonalne podejście do klienta
 
Ostatnia edycja:

Cinek23

Member
U mnie również podobna sytuacja. Zamówiłem mikrofalówkę i czajnik, obie rzeczy dostępne w 48h, jednak po dwóch dniach odebrałem telefon, że czajnik jest dostępny, ale mikrofalówka dopiero w nowej dostawie za dwa tygodnie. Wydaje mi się, że takie praktyki z dostępnością towaru, którego w rzeczywistości nie ma są nagminne i powinny być niedopuszczalne. Dostępność zmieniła się na 3-9dni, co także jest kłamstwem.
 

Scrappy

New member
A ja sklep polecam kupiłem tam 2 telewizory Samsungi 32A330 i 37A551 i zawsze telewizor był u mnie w ciągu 48h od zamówienia.
 

perła

New member
Fakt, sklep ma chyba małe kłopoty logistyczne bo telefon infolinii jest zajęty non stop, jedyna możliwość to dzwonić na ten pod którym składa się zamówienia... i to nie jest dobra praktyka. Mam wrażenie, że sytuacja i ilość zamówień trochę ich przerosła. Otworzyli co prawda nowy punkt odbioru w Warszawie podobno większy niż poprzedni a ostatnio i tak pralki stały na zewnątrz. Na pocieszenie tłumu stojącego w kolejce nie pobierali 10 zł transportowego i w sobotę było czynne do 18 ;) Mam nadzieję, że niedługo zapanują nad sytuacją. :)

Faktura to wydruk z drukarki a dodatkowo dostaje się naklejki do przyklejenia chyba na fakturę właśnie i gwarancję.
 

marjanko

New member
perła napisał:
Fakt, sklep ma chyba małe kłopoty logistyczne bo telefon infolinii jest zajęty non stop

Na maile też nie odpowiadają, wysłałem już cztery dopytując się co z moim zamówieniem i głucha cisza.
 

biszu

New member
Teraz i ja dołączę do osób pochwalających sklep. Zamówienie było bardzo szybko zrealizowane. Beż żadnych kłopotów telewizor do mnie przyjechał. Sprawdziłem zawartość paczki i wszystko oki. Papiery wszystkie na miejscu. Więc tylko pochwalić. Pozdrawiam
 
Do góry