Witam
Zwracam sie do wszystkich o pomoc bo naprawdę nie wiem już co mam robić. Mam wielki problem z telewizorem Samsung WS32Z308P zakupionym dnia 11.01.06r. oraz z serwisem samsunga. Problem z telewizorem polega na tym, że telewizor nie wyświetla rozdzielczości 1080i a w instukcji oraz na stronie producenta pisze jak byk "obsługiwany format video 1080i" dodam że xbox nie wspólpracuje z konsolą xbox360. Więc od razu gdy zauważyłem problem poszedłem do sklepu z reklamacją. W sklepia pan powiedział mi że trzeba to zgłosić do najbliższego serwisu, który znajduje się w Bielsku. Zgłosiłem usterkę do serwisu dnia 28.01.07 pan powiedział, że odbiorą telewizor jak tylko dostaną potrzebne części. Po 2 tygdniach serwis zjawił się po telewizor. Po tygodniu dostałem telewizor z powrotem i okazało się, że usterka nie została usunięta. Natychmiast powiadomiłem o tym serwis który stwierdził, że zamontowali nieodpowiedni moduł i jak tylko dostaną nowy to od razu się do mni zgłoszą i naprawią swoj błąd. Mineły kolejne 2 tygdnie i serwis w końcu zjawił się u mnie w domu z nowym modułem. Panowie postanowili na miejscu usunąć usterkę, ażeby sparwdzić czy po podłączeniu konsoli wszystko będzie działać. Niestety znów klapa nic nie pracuje. Panowie rozłożyli ręce i postanowili wziąść telewizor do siebie do dalszej ekspertyzy. Mineły kolejne 2 tygodnie i dostaje telefon z serwisu, że wszystko jest naprawione może pan przyjechać po sprzęt. Przyjerzdżam do domu z nadzieją, że w końcu odzyskałem naprawiony telewizor, a tu co sie okazuje dalej nic. Dzisiaj jest 2.04.07 telewizor nie naprawiony, a panowie z serwisu i z centrali wmawiają mi, że telewizor na innych sprzętach pracuje i dlatego nie wystawią mi zaświadczenie potrzebnego do wymiany sprzętu na nowy. Tłumaczą sie niekompatybilnościa konsoli z telewizorem, a za to oni nie odpowiadają. Dodam, że konsola była próbowana na innych telewizorach nawet na bardzo podobnym modelu i wszystko działa. Proszę bardzo o pomoc bo niewiem już co mam robić i z której strony to ugryźć, żeby dostać ten cholerny świstek upoważniający mnie do wymiany sprzętu.
Pozdrawiam
Szymon
Z góry dziękuję za pomoc.
Zwracam sie do wszystkich o pomoc bo naprawdę nie wiem już co mam robić. Mam wielki problem z telewizorem Samsung WS32Z308P zakupionym dnia 11.01.06r. oraz z serwisem samsunga. Problem z telewizorem polega na tym, że telewizor nie wyświetla rozdzielczości 1080i a w instukcji oraz na stronie producenta pisze jak byk "obsługiwany format video 1080i" dodam że xbox nie wspólpracuje z konsolą xbox360. Więc od razu gdy zauważyłem problem poszedłem do sklepu z reklamacją. W sklepia pan powiedział mi że trzeba to zgłosić do najbliższego serwisu, który znajduje się w Bielsku. Zgłosiłem usterkę do serwisu dnia 28.01.07 pan powiedział, że odbiorą telewizor jak tylko dostaną potrzebne części. Po 2 tygdniach serwis zjawił się po telewizor. Po tygodniu dostałem telewizor z powrotem i okazało się, że usterka nie została usunięta. Natychmiast powiadomiłem o tym serwis który stwierdził, że zamontowali nieodpowiedni moduł i jak tylko dostaną nowy to od razu się do mni zgłoszą i naprawią swoj błąd. Mineły kolejne 2 tygdnie i serwis w końcu zjawił się u mnie w domu z nowym modułem. Panowie postanowili na miejscu usunąć usterkę, ażeby sparwdzić czy po podłączeniu konsoli wszystko będzie działać. Niestety znów klapa nic nie pracuje. Panowie rozłożyli ręce i postanowili wziąść telewizor do siebie do dalszej ekspertyzy. Mineły kolejne 2 tygodnie i dostaje telefon z serwisu, że wszystko jest naprawione może pan przyjechać po sprzęt. Przyjerzdżam do domu z nadzieją, że w końcu odzyskałem naprawiony telewizor, a tu co sie okazuje dalej nic. Dzisiaj jest 2.04.07 telewizor nie naprawiony, a panowie z serwisu i z centrali wmawiają mi, że telewizor na innych sprzętach pracuje i dlatego nie wystawią mi zaświadczenie potrzebnego do wymiany sprzętu na nowy. Tłumaczą sie niekompatybilnościa konsoli z telewizorem, a za to oni nie odpowiadają. Dodam, że konsola była próbowana na innych telewizorach nawet na bardzo podobnym modelu i wszystko działa. Proszę bardzo o pomoc bo niewiem już co mam robić i z której strony to ugryźć, żeby dostać ten cholerny świstek upoważniający mnie do wymiany sprzętu.
Pozdrawiam
Szymon
Z góry dziękuję za pomoc.