Wielka "n"cyklopedia - czyli wszystko o "n"-tv

Jak oceniasz oferte programową dostępną w n?


  • Total voters
    0

drosophilia

Active member
Bez reklam
a czemu taka panika o twardy dysk, ze padnie po paru latach, przeciez z tego co wiadomo, to po uzytkowniu przez okres 3 lat , czyli placeniu abonamentu, to dekoder przechodzi na wlasnosc klienta, wiec w czym rzecz??!!!
 

Yuiren

New member
Kurcza,skąd ta pewnosc ? Przeciez dyski w kompach pracuja duzo dluzej.

No coz, jedne pracuja inne nie, sprzedaje 30-40 komputerow miesiecznie w swojej firmie, i gdzies kolo setki dyskow. Miesiecznie na serwis przychodzi miedzy 5 a 10 sztuk, z moich statystyk wynika ze 5% dyskow ktore sprzedalem wrocilo na serwis w ciagu 3 pierwszych miesiecy.
Niestety minimalizacja kosztow spowodowala znaczna czesc egzemplarzy nietrzymajacych parametrow.
Ale dyski to maly problem. 25% pamieci odbieram z hurtowni wadliwych, albo sa zupelnie zepsute (powoduja bledy Memtestu) albo niedzialaja z konkretnymi plytami w singlu czy tez w dualu.
Wiec to roznie moze byc, dekoder moze dzialac 10 lat, a moze pasc po 3 miesiacach.
 

7tomek7

New member
Witam ponownie,

To mnie przyznam troche dziwi.
Jesli material ma byc w calosci (wszystkie filmy?) przesylany na dysk to oznacza to, ze wiele tego nie bedzie.....
Przy malym wyborze oferta moze byc stosunkowo slabo atrakcyjna.
Od operatora kontentu VOD oczekiwalbym raczej oferty zblizonej pod wzgledem ilosci tytulow do np. wypozyczalni DVD. Rozumiem, ze moze nie od samego poczatku - ale po jakims czasie tak.
Nawet jezeli kiedys ITI uruchomi obsluge kanalu zwrotnego przez internet to okaze sie, ze aby korzystac z uslugi trzeba jeszcze miec w domu siec. Dla mnie to nie klopot ale telewizje oglada pewnie wielu takich co nie uzywaja komputerow.

Poza tym obecny sposob oznacza, ze bedzie sie zapewne placilo niezaleznie od tego czy sie cokolwiek obejrzy czy tez nie. Moge tez otrzymac filmy, ktore nie beda mnie akurat interesowaly. Nie jestem wiec pewny czy mozna to nazwac VOD....

Nie zmienia to faktu, ze pewnie kupie abonament. Nie mniej opis dzialania uslugi troche mnie zawiodl.

Pozdrowienia,
Tomek
 
Ostatnia edycja:

pl_k

New member
7tomek7 napisał:
Nawet jezeli kiedys ITI uruchomi obsluge kanalu zwrotnego przez internet to okaze sie, ze aby korzystac z uslugi trzeba jeszcze miec w domu siec. Dla mnie to nie klopot ale telewizje oglada pewnie wielu takich co nie uzywaja komputerow.

Albo rybka albo pipka. Albo duzy wybor z kanalem zwrotnym albo mniejszy bez. Inny kanal zwrotny niz internet ciezko sobie na ta chwile wyobrazic. To bedzie PushVOD wlasnie bo nie kazdy jeszcze go ma.

Pozostaje nam tylko miec nadzieje ze oferta VODu bedzie w miare atrakcyjna.

pozdro
 

RaAaF

New member
Kupiłem "n" , aktywowałem , i nie działa połączenie HDMI-DVI.
Na partline nikt nie wie dlaczego i przyznają że mają już kilka tego typu zgłoszeń.
Telewizor HD ready i jak wynika z rozmowy z producentem z obsługa HDCP co nie ma tu znaczenia bo hdcp bedzie "blokowac" tylko sygnał 1080i podczas nadawania filmów(to z partyline) . Ma ktoś jakś pomysł na rozwiązanie problemu ??
 

dvd-r

New member
Nie wiem czy ktoś opisywał wrażenia z jakości obrazu.

Na moje oko lepszy obraz z programów w SD jest w trybie 576 i 720

Więc straaasznie mnie wkurza, że przycisk RES (zmiana rozdzielczości) znajduje się na obudowie.

Kurde 2006 rok a ja musze co chwila wstawać, żeby przełączyć rozdzielczość aby dopasować do najlepszego obrazu.

TO mnie baardzo wkurza

Artur (nie ma tego na pilocie tego RES?)
 

Yuiren

New member
Ma ktoś jakś pomysł na rozwiązanie problemu ??
Napisz jaki masz telewizor. I czy inne urzadzenia podlaczone przez DVI dzialaja. Telewizor ze znaczkiem HD Ready musi miec HDCP.
Obrazu niema w zadnej rozdzielczosci ?
Jaki kabel ? Single Link, Dual Link ?
Na moim telewizorze Single Link niedziala, a Dual dziala.
 

Mazoku

New member
Jesli material ma byc w calosci (wszystkie filmy?) przesylany na dysk to oznacza to, ze wiele tego nie bedzie.....
Na VOD przeznaczone jest 170 GB. Według moich obliczeń jest to ok. 175 godzin SD lub 50 godzin HD przy kompresji MPEG4 AVC.

Od operatora kontentu VOD oczekiwalbym raczej oferty zblizonej pod wzgledem ilosci tytulow do np. wypozyczalni DVD. Rozumiem, ze moze nie od samego poczatku - ale po jakims czasie tak.
Tak działa stream VOD (dostęp do całej biblioteki). Niestety jest on niemożliwy do zrealizowania na platformie satelitarnej. Tylko cyfrowe kablówki i IPTV mogą sobie na to pozwolić (wymaga to kanału zwrotnego i indywidualnego kanały dosyłowego do każdego odbiorcy - na satelicie się tak po prostu nie da). Model push VOD jest bardziej zbliżony do kanałów premium. Po prostu działa to tak, jakbyś dostawał całą miesięczną ramówkę np. HBO i wybierał sobie, kiedy chcesz co oglądać.
 

Mazoku

New member
Ma ktoś jakś pomysł na rozwiązanie problemu ??
To są pewnie uroki HDCP, o których kiedyś wspominałem. Nie każde urządzenie działa z każdym, nawet jeśli oba mają licencję. Problem taki będzie mógł pewnie rozwiązać update firmware'u nboxa. Najlepiej więc zadzwoń na partyline, podaj im model swojego telewizora i domagaj się przekazania ADB (producentowi dekoderów) informacji o braku współpracy HDCP między nim a nboxem, żeby zajęli się tym przy uaktualnianiu oprogramowania.
 

X@N

New member
jakoś nie przesadzałbym z tym podpinaniem analogowego tunka.....

Przecież tyle informacji jest w internecie o ustwianiu anteny, jak usawiałem cyfre to trafiłem w sygnał przy pierwszym ustawieniu, według odpowiednich kątów, po kilku banalnych przeliczeniach. Oczywiście trzeba znać orientacje płaszczyzny względem której ustawiamy antene, no ale chyba każdy zna orientacje swojego domu. (jak macie problem - słońce przychodzi z pomocą)
 

jacek12345

New member
Witam ponownie. Dużo tutaj czytam, ale nie znalazłem odpowiedzi więc zapytam bezpośrednio.

Rozumiem że Disceq jest wyłaczone.. ale jest w parametrach tunera.
Ja mam talerz i konwerter od cyfry, od jakiś 5 miesięcy.
1) Czy mogę podłaczyć do niego n-boxa?
2) Jak to jest z tym Disceq? Gdyby n włączyli nagle Disceq czy mój konwerter będzie w stanie na tym działać? Z tego co wyczytałem na forum Astra ma inne położenie niż HotBird ... czyli jak? Konwerter skierowany na hotBirda jest w stanie ściągnąć też Astrę bez przestawiania?

Pozdrawiam
 

RaAaF

New member
Dziękuję za zainteresowanie- Yuiren
Jest tak :
Po wielkich bólach i kilku zawieszkach działa na komponencie.
Hdmi>dvi nie goni i nie będzie gonic jak narazie z tego co sie dowiedziałem na partyline. Maja więcej takich jak ja.
W poniedziałek mam dzwonić i tyle na dziś wiem.
gniazdo i kabel ok - podłączam nim kamerę (hdmi - dvi) i działa jak ta lala. Nie pamiętam jakie jest kabel -dual czy singiel ale podłączeni kamery dowodzi że jest prawidłowy
Producent zapewnia że hdcp jest w tv -plazma LG RZ-42 Py10X
Po podłączenu po hdmi - dvi nie ma obrazu lub jest śnieg na wszystkich rozdzielczościach .

Na marginesie to powiem że obraz ze studia na nsport hd nie powala . Partyline podaje że discawery hd od 17 go -czyli już dzień później niz zapowiadali.
 

Mazoku

New member
1) Czy mogę podłaczyć do niego n-boxa?
Oczywiście.

2) Jak to jest z tym Disceq? Gdyby n włączyli nagle Disceq czy mój konwerter będzie w stanie na tym działać? Z tego co wyczytałem na forum Astra ma inne położenie niż HotBird ... czyli jak? Konwerter skierowany na hotBirda jest w stanie ściągnąć też Astrę bez przestawiania?
Nie. Aby oglądać programy z Astry musiałbyś mieć dwie osobne anteny, dwa konwertery na jednej antenie (zez) albo tzw. konwerter monoblock na dwie satelity. Pojedynczy konwerter jest w stanie obsłużyć tylko jedną satelitę. DiSEqC natomiast nie masz się czym przejmować. Jest to po prostu protokół do obsługi bardziej zaawansowanego sprzętu satelitarnego (monoblocki, obrotnice, multiswitche, itp.). Jeśli nie masz takiego, to DiSEqC ani nie jest ci potrzebny, ani ci nie przeszkadza.
 

dejot

New member

Poczytałem tego tutaj trochę i pod koniec zaczęło mi się przez chwilę wydawać, że jestem na forum szpitala psychiatrycznego.
Ludzie ! Co Wam się stało?
Jazda na wszystko co się da i o byle pierdołę. Minęło zaledwie kilkadziesiąt godzin od pierwszego uruchomienia tej platformy a tu rozstrzygają się prawie największe życiowe tragedie. Ludzie biorą urlopy, od rana warują pod sklepem jakby boxy były na kartki. Potem cała w polskim wydaniu lista życzeń i narzekań - a to dobry obraz, a to zły obraz, miało być to a nie ma tamtego, pilot taki a mógłby być inny, a to obsługa coś nie halo a to znowu w sklepie za długo i za wolno wszystko idzie, strona www nie działa, o juz działa ale jest kiepska, a to znowu kolor nie taki itp, itd.
Czy co niektórzy czasami nie powariowali? Prawie każdy się czepia byle czego aby tylko swoje trzy grosze dołożyć. Najlepiej anonimowo, a jak. Trza się publicznie wyszaleć, pokazać jak to nie pozwolą sobie aby mnie jakaś „n” olewała. Mnie? Klienta za całe 68zł? NIGDY. Trzeba się spieszyć wylać cały życiowy żal bo za chwilę zafurczy stara i trza siedzieć cicho a jutro iść grzecznie do roboty, w której nie jeden zawala dziennie tyle samo albo i więcej spraw niż cała obsługa tej platformy w pierwszych godzinach swej działalności.
Ludzie co Wam się stało i dlaczego nie jesteście w stanie na kilka lub kilkanaście dni powstrzymać się z tym ciągłym narzekaniem.
Było jasno i wyraźnie powiedziane i napisane – platforma startuje od 12 października. STARTUJE czyli jak startuje to raczej jeszcze nie jedzie pełną parą. Chyba logiczne że jest potrzeba trochę czasu dla pełnego rozruchu. Jest podany regulamin, w którym wyraźnie pisze co, jak, kiedy i za ile. Jest też podana informacja co będzie działać w pierwszych dniach a co dopiero będzie sukcesywnie włączane. JEST TO NAPISANE. Czy tak trudno raz a do końca się z tym zaznajomić a nie w co drugim poście lamentować że nie ma tego albo tego, ze jest tylko jeden program HD, że Discowery HD nie ma a miało być, itp. Nie ma bo jeszcze przez pierwsze dni miało nie być. Nie dostajecie pełnego pakietu ale dlatego też za niego do końca miesiące NIC NIE PŁACICIE. Dajcie trochę na luz. TO JEST ROZRUCH i n ikt nigdzie nie mówił że 12.10.2006 wszystko z kopyta ruszy w full wersji. W sieci sprzedaży też pracują zwykli ludzie. Tacy jak większość z nas. Każdemu zdarza się coś zawalić i czegoś nie dociągnąć na czas. Czy każdy z tych marudzących tutaj to chodzący ideał, nigdy nic nie zawalił, nigdy czegoś nie spartolił z własnej lub innych winy?
Dajcie sobie chwilę na wstrzymanie. Telewizor to nie artykuł pierwszej potrzeby, HDTV to nie lek ratujący życie, który trzeba sobie zaaplikować w pełnej dawce w pierwszym dniu. A tutaj wygląda tak jakby niektórym całe życie się zawaliło bo pierwszego dnia sprzedaży do sklepu nie przywieźli kawałka żelastwa. Jeszcze tylko samobójstw brakuje ale nic nigdy nie wiadomo.
To ja bym miał już tyle do powiedzenia w tym przedszkolu.
Pozdrawiam wszystkich dorosłych i normalnych.
:blagam:
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
witam
wow wow wow
Po to jest forum aby pisać jakie kto ma problemy. A jeszcze lepiej jak je rozwiazać.
Trochę użyłeś za dużo słów. Najlepiej żeby było jak w komunie . Cisza i buzia w kubeł. Konstruktywna krytyka jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziła. Być moze ,ze te posty czyta nadawca i producent ,który oczekuje informacji - co poprawić aby być najlepszym na rynku.
Poczyta , poczyta i wie.
Tak zasiegają opinii - kreatorzy , sprawdzają jakie są oczekiwania rynku.
I realizują je.

Platforma ruszyła i to najważniejsze. Chwała ITI - że podjęli to dzieło.
Oczywiscie mozna zawsze prtzygotować się profesjonalnie. Ale nie da sie przewidzieć faktycznego zaintesowania. Chociaż nawet po ilosci odsłon na forum mozna sie było spodziewać dużego zaintresowania.
Żałowoć może Cyfra + która traktowała nasz rynek jak trzeci świat.
Przesież w Skandynawi byli pierwsi.
Ale jest jak jest.
Oczywiscie namawiam do pisania swoich uwag.
pozdrawiam
 

adamgl

New member
dejot napisał:
Poczytałem tego tutaj trochę i pod koniec zaczęło mi się przez chwilę wydawać, że jestem na forum szpitala psychiatrycznego.
Ludzie ! Co Wam się stało?
Jazda na wszystko co się da i o byle pierdołę. Minęło zaledwie kilkadziesiąt godzin od pierwszego uruchomienia tej platformy a tu rozstrzygają się prawie największe życiowe tragedie. Ludzie biorą urlopy, od rana warują pod sklepem jakby boxy były na kartki. Potem cała w polskim wydaniu lista życzeń i narzekań - a to dobry obraz, a to zły obraz, miało być to a nie ma tamtego, pilot taki a mógłby być inny, a to obsługa coś nie halo a to znowu w sklepie za długo i za wolno wszystko idzie, strona www nie działa, o juz działa ale jest kiepska, a to znowu kolor nie taki itp, itd.
Czy co niektórzy czasami nie powariowali? Prawie każdy się czepia byle czego aby tylko swoje trzy grosze dołożyć. Najlepiej anonimowo, a jak. Trza się publicznie wyszaleć, pokazać jak to nie pozwolą sobie aby mnie jakaś „n” olewała. Mnie? Klienta za całe 68zł? NIGDY. Trzeba się spieszyć wylać cały życiowy żal bo za chwilę zafurczy stara i trza siedzieć cicho a jutro iść grzecznie do roboty, w której nie jeden zawala dziennie tyle samo albo i więcej spraw niż cała obsługa tej platformy w pierwszych godzinach swej działalności.
Ludzie co Wam się stało i dlaczego nie jesteście w stanie na kilka lub kilkanaście dni powstrzymać się z tym ciągłym narzekaniem.
Było jasno i wyraźnie powiedziane i napisane – platforma startuje od 12 października. STARTUJE czyli jak startuje to raczej jeszcze nie jedzie pełną parą. Chyba logiczne że jest potrzeba trochę czasu dla pełnego rozruchu. Jest podany regulamin, w którym wyraźnie pisze co, jak, kiedy i za ile. Jest też podana informacja co będzie działać w pierwszych dniach a co dopiero będzie sukcesywnie włączane. JEST TO NAPISANE. Czy tak trudno raz a do końca się z tym zaznajomić a nie w co drugim poście lamentować że nie ma tego albo tego, ze jest tylko jeden program HD, że Discowery HD nie ma a miało być, itp. Nie ma bo jeszcze przez pierwsze dni miało nie być. Nie dostajecie pełnego pakietu ale dlatego też za niego do końca miesiące NIC NIE PŁACICIE. Dajcie trochę na luz. TO JEST ROZRUCH i n ikt nigdzie nie mówił że 12.10.2006 wszystko z kopyta ruszy w full wersji. W sieci sprzedaży też pracują zwykli ludzie. Tacy jak większość z nas. Każdemu zdarza się coś zawalić i czegoś nie dociągnąć na czas. Czy każdy z tych marudzących tutaj to chodzący ideał, nigdy nic nie zawalił, nigdy czegoś nie spartolił z własnej lub innych winy?
Dajcie sobie chwilę na wstrzymanie. Telewizor to nie artykuł pierwszej potrzeby, HDTV to nie lek ratujący życie, który trzeba sobie zaaplikować w pełnej dawce w pierwszym dniu. A tutaj wygląda tak jakby niektórym całe życie się zawaliło bo pierwszego dnia sprzedaży do sklepu nie przywieźli kawałka żelastwa. Jeszcze tylko samobójstw brakuje ale nic nigdy nie wiadomo.
To ja bym miał już tyle do powiedzenia w tym przedszkolu.
Pozdrawiam wszystkich dorosłych i normalnych.
:blagam:

Oj naprawdę przepraszam że Wasz kolego kolektyw ugodziłem w cierpiący młot i sierp. Mam tylko prośbę o nie przysyłanie bezpieki do mnie ! Już będe siedział cicho i zachwycał się planszą do BOKu. Ale wyłącze kolor co by za kolorowo nie było - jak komuna to komuna . Co jak co ale naprawdę nie będe karcił karmiącej ręki .
Jeszcze raz przepraszam Zjednoczoną Pratię Robotniczą i jej kolktywnego kolegę.

Ale tak naprawdę : czy musiało być tak jak za komuny żeby się zapisywać ? Tylko po to aby im pchać kase co miesiąc w dupe ? Moja babcia stała w społecznych kolejkach bo stołki do kuchni po kilka dni w kolejce ! Sytuacja się powtórzyła i powtarza. Powinni zatrudnić młodych ludzi a nie stare pryki. Zapomniałem że młodzi wyjechali a ci co się uczą na nasz koszt w krótce też wyjadą.
 

besson

New member
marecky81 napisał:
... Nie wiem jakim cudem ktos zamieszczal zdjecia z discavery hd bo ten kanal u mnie nie dziala w ogole-ciemnosc. ...
wczoraj o godz. 10.30 widziałem w Saturnie w Arkadii (wawa) Discovery HD nadawane z demówki nboxa widać oni mają inny dostęp.
 

EMEM

New member
Yuiren. Moim zdaniem 5% to trochę za dużo. Ja sprzedaję opony i przy 5% reklamacji rezygnuję ze sprzedawania takich opon. Za dużo kłopotów. Co prawda elektronika to coś innego niż opony, ale wyobrażam sobie co się dzieje u ciebie jak padnie dysk twojemu klientowi gdzie on ma np. program do księgowania :)
 

puz

New member
Ja też się przesiadam na 'n' ale jeszcze poczekam ze 2 m-ce, niech emocje opadną. Zależy mi głównie na HD, więc czekam.

Czy ktoś oglądał już jakiś mecz w HD na n'sporcie. Jak wrażenia?
 

Gucio50

New member
Bez reklam
adamgl napisał:
Oj naprawdę przepraszam że Wasz kolego kolektyw ugodziłem w cierpiący młot i sierp. Mam tylko prośbę o nie przysyłanie bezpieki do mnie ! Już będe siedział cicho i zachwycał się planszą do BOKu. Ale wyłącze kolor co by za kolorowo nie było - jak komuna to komuna . Co jak co ale naprawdę nie będe karcił karmiącej ręki .
Jeszcze raz przepraszam Zjednoczoną Pratię Robotniczą i jej kolktywnego kolegę.

Ale tak naprawdę : czy musiało być tak jak za komuny żeby się zapisywać ? Tylko po to aby im pchać kase co miesiąc w dupe ? Moja babcia stała w społecznych kolejkach bo stołki do kuchni po kilka dni w kolejce ! Sytuacja się powtórzyła i powtarza. Powinni zatrudnić młodych ludzi a nie stare pryki. Zapomniałem że młodzi wyjechali a ci co się uczą na nasz koszt w krótce też wyjadą.

Czy jesteś wariatem? Pytam bo ostatnio coraz częściej ich spotykam.
nBox to tak jak rower czy butu. Kupuje sie z własnej woli i czasem rzadziej lub częściej są problemy z działaniem lub serwisem.

Buć moze miałeś pecha życiowego ale amerykanie mówia wtedy "wstań i walcz" czego Ci życzę ;-)

Ech. Jak to mówią: Dzień bez warna dniem straconym:banned:
 
Do góry