Więcej reklam na LG Smart TV w przyszłości.

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam

Więcej reklam na LG Smart TV w przyszłości.​

1690473074731.png

Właściciele telewizora LG Smart TV, spodziewajcie się zwiększonej obecności reklam na interfejsie telewizora w nadchodzących kwartałach i roku. Jest to zasadnicza treść oświadczenia Williama Cho, dyrektora generalnego LG Electronics, które odbyło się niedawno w Seulu.​


Od pewnego czasu producent LG stara się zmienić wizerunek swojej marki wśród konsumentów. Chcąc nie pojawiać się już tylko jako firma skoncentrowana na produktach elektronicznych, jej zarząd od pewnego czasu "fosforyzuje" reorientację firmy w celu znalezienia nowych czynników wzrostu, a jej działalność jest mocno dotknięta z jednej strony powrotem inflacji i spowolnieniem globalnego wzrostu, a z drugiej coraz silniejszą konkurencją ze strony chińskich firm.

lg_vision_announcement_3.jpg


LG Electronics, firma oferująca rozwiązania inteligentnego życia​

Dlatego William Cho zaprezentował światu dziesięć dni temu w Seulu nową strategię LG, która teraz ma stać się "firmą zajmującą się rozwiązaniami inteligentnego życia", aby generować przychody nie tylko związane z marketingiem sprzętu, ale także po jego zainstalowaniu i użyciu przez konsumentów. Trochę, proporcjonalnie, jak Apple, którego dział usług (Apple Music, Apple Pay, Apple TV+ ...) generuje coraz większy udział w obrotach w porównaniu ze sprzedażą komputerów iPhone i Mac.

William Cho, dyrektor generalny LG Electronics​

A pierwszą działalnością, której dotyczy ta zmiana paradygmatu, jest nic innego jak gałąź telewizyjna. "Na początek, pod koniec tego roku oczekuje się, że biznes telewizorów LG przejdzie poważną transformację w oparciu o system operacyjny WebOS, który obsługuje ponad 200 milionów inteligentnych telewizorów na całym świecie. Mając to na uwadze, firma zamierza przekształcić swoje portfolio działalności telewizyjnej w "dostawcę usług medialnych i rozrywkowych", rozszerzając treści, usługi i reklamy w produktach, w tym telewizorach LG Oled i LG QNED, które mają zróżnicowaną konkurencyjność.

Dlatego LG chce oferować media i rozrywkę jako usługę, oferując więcej treści, usług i reklam właścicielom telewizorów LG.
avcesar
 
Do góry