Wejście do menu serwisowego=utrata gwarancji?

Je2ry

New member
Witam
Czy każde wejście do menu serwisowego jest równoznaczne z utratą gwarancji, chciłbym wyłączyć DD w samsungu M71B ale mam drobnego cykora żebym nic nie wywinoł, a czy jeżeli zamówił bym serwis samsungai oni by mi to wyłączyli(bo to w końcu wada wieć powinno ją zniwelować) to czy stracił bym gwarancje?
 

kala-x

New member
Jeżeli nie jesteś pewien to nie grzeb w menu serwisowym bo możesz nieżle namieszać i możesz mieć kłopoty.Jak coś niepasuje wezwij serwis.
 

smo

New member
kazde zmiana w menu serwisowym pozostawia slad w systemie wiec moze powodowac utrate gwarancji
 

pete2

New member
No własnie, a jak jest w panasonic'ach. wiekszość chyba sprawdzała ilośc przepracowanych godzin w plazmach. Czy potracili przez to gwarancje?
 
Do góry