wejście Dixona a spadek cen

RoMi

New member
Plazma, LCD, OLED, SED...co, jak, kiedy i dlaczego ??

Zgadza się - różnice są na "setki cen" - ale tu padł przykład konkretnego modelu jvc. Zapewne wiele osób by wolało aby właśnie c50 kosztował w sklepie internetowym dziś 5.999 ale bez tunera. Warto dodać że w MM można go wziąść na raty i pierwsze 699zł zapłacić dopiero po miesiącu. pozdr
 

pmcomp

New member
RoMi napisał:
A propos ElectroWorld - polecam wejście na strone www.electroworld.com - a następnie wybrać czechy albo węgry - i rzucić okiem na te ich gazetki z bieżącymi promocjami.

Tak jak pisałem wcześniej "ciekawa" (czytaj atrakcyjna cenowo) oferta będzie tylko na otwarcie i pierwsze 1-3 tygodnie. Dzięki temu otwarciu spadną ceny u konkurencji czyli MM. I warto będzie wtedy kupować. Natomiast potem wszystko wróci do normy, tym bardziej, że idzie Gwiazdka i będą chcieli odbic sobie "straty" na nas "nie idiotach".

Pozdrawiam
 

TOmeKK

New member
Nikt nie poradzi?

W tym portalu jest komentarz, że otwarcie 26-go. To jest środa.

Napiszcie proszę, jak MM/S obniży cenę na coś ciekawego.


Pozdr.
 

Fixxxer

New member
RoMi napisał:
Też byłem w kilku MM w W-wie. Potwierdzam JVC 32C50 kosztuje 6.999. W sklepach internetowych obecnie widnieje ta sama cena.
A propos ElectroWorld - polecam wejście na strone www.electroworld.com - a następnie wybrać czechy albo węgry - i rzucić okiem na te ich gazetki z bieżącymi promocjami. Pełno jakiegoś drugorzędnego towaru (Mitsui) - więc jestem sceptycznie nastawiony co do ich przyszłej oferty. pozdr

ja bym byłtroszke ostrozniejszy w ocenie electro worlda w czechach i u nas. Jak wiadomo zapotrzebowanie na rynku kreuje klient. My sporo jednak różnimy sie od czechówi tak np tam najlepszy hipermarket to tesco, osobiście uważam że u nas najgorszy... Dlatego sądze że wejście giganta w stylu MM nie może odbiegać(na niekorzysć) od tego do czego klienci są przyzwyczajeni bo najzwyczajniej pójdzie z torbami
 

janunio

New member
Bez reklam
A ja powiem tak:
Wszystko zależy od zarządzania i lokalizacji (czytaj spolszcze4nia) marki.
Jeżeli polski manager będzi ślepo wykonywał dyspozycje z centrali to:
A.1. jeżeli bedą dobre i dopasowane do polskich odmienności to wygrają. Wiekszy obrót niższa marża super ceny.
Jesteśmy największym rynkiem w tej części europy i mamy optymizm społeczny który przekłada sie na skłonność do brania kredytów.
A kredyty już mają ludzką twarz. I coraz śmielej po nie sięgamy.
Pamiętam czasy kiedy pożyczało sie tylko po rodzinie. Spróbujecie teraz.
A.2. jeżeli bedą złe to plajta.
Jeżeli polski manager będzie kreatywny to:
B.1. może popełniać błędy i go wyrzucą
B.2. to wreszcie rozwiazanie na które czekamy.
Czyli sukces:
- niskie ceny,
- najnowsze produkty i metody handlowe:
aktualna baza produktów w internecie,
newslettery do zainteresowanych,
filmy HD oczywiście,
możliwość zamówieniadowolnego towaru światowego przez internet,
pokazy porównawcze na zamówienie w sklepie w umówionym terminie
organizacja sygnału wizyjnego na najwyższym poziomie,

Takich pomysłów mam setki.
Oczywiście, że nowy standard uprawiania sztuki handlu zostanie natychmiast powielony przez konkurencję oprócz EURO AGD która to firma nic nie rozumie.

I wtedy trzeba wykonać następny krok do przodu i tak do końca.

Przypomnę jak wejście MM rozwaliło rynek komputerowy gdzie królowali drobni ale w zmowie branżowej kolesie z ul.Grzybowskiej. Ci idioci mogli kiedyś od miasta kupić teren giełdy na Grzybowskiej za 1000 usd / m2. Dziś głęboko tego żałują siedząc w tunelach przy trasie Łazienkoskiej. Brak wyobrażni bo co to jest kupić plac za 20 000 usd gwarantujący super dożywiocie.

Reasumując:
Trudno jest przewidzieć co to będzie.
 
Do góry