tryb obrazu-standard
zakres dynamiki - ograniczony
Podświetlenie max
kontrast max
Jasność 45
Nasycenie 47
Odcień 0
Temp. barw - zimny
Ostrość - 50
Redukcja zakłoceń - wyl
Red. MPEG - wył
Red.Zak.Pkt - wył
Tworzenie realizmu - ręczne.
wykrywanie strefy wideo - wył.
rozdzielczość 9
filtr. zakłóceń - min.
Łagodna gradacja> DUŻA
MotionFLow- płynny
tryb filmu- aut.
Zaaw. Ust
Korekcja czerni - wyl
Zaw.zwiększanie kon - wył
gamma -2
Dynamiczna kon. led- standard
Autgran.Jasnosci - wył
Czystośc bieli - wył
zywy kolor - wył.
Balans Bieli
wzm. R 0
wzm. G -4
Wzm. B -7
Przes. R -3
Przes. G -3
Przes. B -2
Uwydatnanie szczegolow - wył.
Uwydatnianie krawedzi - wyl
nat. kol. skóry - wył
Osłabiłem wzmocnienie green o 4 jednostki a blue o siedem jednostek w lewo. Przesunąłem reed, green i blue o 3 jednostki w lewo, zachowując proporcję barw, lecz nieco osłabiając podświetlenie samej matrycy. Przez to otrzymałem przepiękny obraz z odcieniem niebieskiego, ale nie niebieskiej czerni. biel jest śnieżnobiała nie niebieska, czerń jest smolista. Doskonale spisują się na tryb: ciepły 2 i wspaniale prezentują się na odcieniu:zimny. Dla prawdziwych smakoszy radzę ustawić podświetlenie na 6 a kontrast na 87. wtedy jasność dajemy na 48. Są, to moje najlepsze i finalne ustawienia.
Dziękuję wszystkim i pozdrawiam.
zakres dynamiki - ograniczony
Podświetlenie max
kontrast max
Jasność 45
Nasycenie 47
Odcień 0
Temp. barw - zimny
Ostrość - 50
Redukcja zakłoceń - wyl
Red. MPEG - wył
Red.Zak.Pkt - wył
Tworzenie realizmu - ręczne.
wykrywanie strefy wideo - wył.
rozdzielczość 9
filtr. zakłóceń - min.
Łagodna gradacja> DUŻA
MotionFLow- płynny
tryb filmu- aut.
Zaaw. Ust
Korekcja czerni - wyl
Zaw.zwiększanie kon - wył
gamma -2
Dynamiczna kon. led- standard
Autgran.Jasnosci - wył
Czystośc bieli - wył
zywy kolor - wył.
Balans Bieli
wzm. R 0
wzm. G -4
Wzm. B -7
Przes. R -3
Przes. G -3
Przes. B -2
Uwydatnanie szczegolow - wył.
Uwydatnianie krawedzi - wyl
nat. kol. skóry - wył
Osłabiłem wzmocnienie green o 4 jednostki a blue o siedem jednostek w lewo. Przesunąłem reed, green i blue o 3 jednostki w lewo, zachowując proporcję barw, lecz nieco osłabiając podświetlenie samej matrycy. Przez to otrzymałem przepiękny obraz z odcieniem niebieskiego, ale nie niebieskiej czerni. biel jest śnieżnobiała nie niebieska, czerń jest smolista. Doskonale spisują się na tryb: ciepły 2 i wspaniale prezentują się na odcieniu:zimny. Dla prawdziwych smakoszy radzę ustawić podświetlenie na 6 a kontrast na 87. wtedy jasność dajemy na 48. Są, to moje najlepsze i finalne ustawienia.
Dziękuję wszystkim i pozdrawiam.
Ostatnia edycja: