W755C i moduł CI+ od UPC

Damaranus

New member
Szybkie pytanie, przedłużam umowę i chcę zdecydować się na moduł CI+.
Posiadam W755C

Czy ktoś posiada może takowy moduł w telewizorze SONY W755C? Lub miał z nim styczność? Słyszałem opinie że moduł bardzo zamula i zmiana programów trwa długo, co jest spowodowane starymi modułami CI+.

Czy ktoś może aktualizował telewizor (nawet inny model) do Androida 6.0 i posiada moduł CI+ - czy zauważył jakieś problemy w jego działaniu? Czy coś się zmieniło?
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
Sony wstrzymało aktualizację do Androida 6,0 i trzeba czekać, bo były jakieś problemy.
 

Damaranus

New member
Sony wstrzymało aktualizację do Androida 6,0 i trzeba czekać, bo były jakieś problemy.

Moment, aktualizacja, wstrzymanie itp. wiem, ale nie kojarzę wątku dot. obsługi CI+ na ANdroid 6.0, bo rozumiem że odnosisz się do mojego pytania właśnie w kontekście CI+ a nie samego wstrzymania aktualizacji?
 

Damaranus

New member
Póki co wszystko działa wyśmienicie i telewizja i Guide i Discover.
Mam tylko problem z ustawieniem godziny, nie zwróciłem uwagi wcześniej że telewizor wyświetla czas zimowy i nie zmienił go na letni. Nie mogę też ustawić automatycznej strefy czasowej, tylko ręcznie albo ręcznie godzinę. Musiałem wybrać hOladnia +2 bo jak ręcznie ustawiłem to owszem zegar zmienił czas ale np. informacje z CI+ np. GUide wyświetlał mi program TV cofnięty o godzinę. Ustawienie Holandia +2 dało poprawne efekty. Jakiś pomysł, sony jeszcze nie odpisało mi.

Druga kwestia jak działają Tweety? Czy to zależy od operatora telewizji czy powinienem coś ekstra konfigurować?
 

Damaranus

New member
No niestety, mój zachwyt długo nie trwał. Średnio raz dziennie, raz na dwa dni, moduł CI+ wywala się a telewizor informuje, że programy są zakodowane i nie można ich oglądać. Nie dotyczy to programów które są dostępne bez dekodera. Niestety, jest to cholernie irytujące i gdzieś przemknęło mi przez oczy, że niby jest jakiś problem, ale jednak więcej osób pisało o korzyściach niż wadach. Nie mniej bez powodu nagle moduł przestaje reagować, trzeba go wyjąć, włożyć ponownie.

Jakieś sugestie? Wydje mi się że problem ten skończy się przepychanką między SONY a UPC, gdzie UPC wskaże że telewizor nie jest kompatybilny i co najwyżej zaproponuje dekoder, a SONY powie że UPC dało kiepski moduł. No dobra, ale jednak jest 21 wiek, więc co dalej?
 

vanishHD

New member
Ja właśnie przez konflikt TV z CI+ od Multimedii musiałem go odesłać do sklepu.

To był koszmar 8/10 włączeń to była informacja, że programy zakodowane.
 

logimen

New member
Ja właśnie wczoraj wieczorem zaktualizowałem do Androida 6.0.1, ale jeszcze nie testowałem.
Generalnie na poprzedniej wersji z modułem CI+ faktycznie zmiana kanałów, włączanie guida trwa dosyc długo. Problem z zawieszaniem modułu również u mnie występuje, wystarczy wyłączyć TV i odpiąć kabel zasilający na kilka sekund, podpinamy ponownie i przez kilka/naście dni jest spokój.

Innych problemów nie zauważyłem, wszystko działa jak trzeba. Nawet mam polską czcionkę w opisach programów co bardzo zaskoczyło moich kolegów bo maja jakieś samsungi z modułami CI+ w UPC i mają krzaczki w opisach zamiast polskich znaków :)
 
Do góry