Subiektywna ocena analizy dokonanej przez DisplaySearch w czerwcu 2014r. Badano jakie czynniki maja największe znaczenie podczas podejmowania decyzji o zakupie TV z podziałem na rynki rozwijające się i kraje gospodarki już rozwiniętej...
Widać że w dalszym ciągu dla wszystkich konsumentów najważniejszą wartością jest jakość obrazu...
Najciekawsze są różnice, pomiędzy rynkami...
Widać wyraźnie że 4K ani OLED nie jest czynnikiem ważnym, nieco to dziwne konfrontując to z jakością stawianą na 1 miejscu, ale oznacza to po prostu tyle że potencjalny klient nie jest jeszcze świadomy korzyści (no i oczywiście cena )
Żeby mieć pełen obraz sytuacji spójrzmy jeszcze na tabele średniego wieku TV w rożnych krajach na przestrzeni ostatnich 3 lat.
Widać że w dalszym ciągu dla wszystkich konsumentów najważniejszą wartością jest jakość obrazu...
Najciekawsze są różnice, pomiędzy rynkami...
Widać wyraźnie że 4K ani OLED nie jest czynnikiem ważnym, nieco to dziwne konfrontując to z jakością stawianą na 1 miejscu, ale oznacza to po prostu tyle że potencjalny klient nie jest jeszcze świadomy korzyści (no i oczywiście cena )
Żeby mieć pełen obraz sytuacji spójrzmy jeszcze na tabele średniego wieku TV w rożnych krajach na przestrzeni ostatnich 3 lat.