UWAŻAJCIE na naciagaczy z e-sklepu www.helios-bp.pl (Biała Podlaska)

konwicki

New member
Ja nie miałem problemu z tym sklepem. Wprawdzie kuriera mają do bani, ale sprzęt w niskiej cenie został dostarczony na czas. Kontakt bez zastrzeżeń.
 

baranskia

Member
Współczuję klientom - ale nie wszystkim - tylko tym oszukiwanym, oczywiście!

konwicki napisał:
Ja nie miałem problemu z tym sklepem. Wprawdzie kuriera mają do bani, ale sprzęt w niskiej cenie został dostarczony na czas. Kontakt bez zastrzeżeń.


:roll:

Coś niesamowitego!
To ten temat jeszcze funkcjonuje!?
I komuż zawdzięczamy ten fakt?
:hmm:
[mój wniosek: pierwszy strzał był celny... NIESTETY! :( JAK WIDAĆ TEN SKLEPIK JEST WCIĄŻ NIERZETELNY i MAŁOWIARYGODNY, a mimo to jakoś funkcjonuje, m.in. wywołując kontrowersyjne opinie na naszym forum - a jak z innymi? Pewnie warto sprawdzić, pogooglować...
BTW:
Współczuję klientom - ale nie wszystkim - tylko tym oszukiwanym, oczywiście!
Natomiast wyznawców pozdrawiam :D ironicznie...:krol:
Adam

PS:
Rok temu pisząc tu mój pierwszy post chciałem:
1. przestrzec forumowiczów,
2. zawstydzić winnych i wymóc na nich poprawę - jak widać nadaremnie!!! :???:
Szkoda, że pracownicy Helios.pl zamiast wprowadzić TQM (totalną poprawę zarządzania jakością) NADAL BEZKARNIE ROBIĄ W KONIA NIEKTÓRYCH KLIENTÓW (wiem, wiem: przecież nie wszystkich, nieprawdaż, np.: NIE-Junior Member'ów z naszego forum )... nadal ironizuję! A co!

[Zresztą: ciekawe czy o tych praktykach wie P.T. właściciel/ka?!]

Drogi obserwatorze/poszukiwaczu/gościu - radzę Ci:

UWAŻAJ, bo i TY możesz być właśnie TYM "NIEKTÓRYM KLIENTEM"...
Z powyższego wynika chyba, że Nikt nie może mieć pewności jak zostanie potraktowany przez pracowników tej firmy, ale przecież tzw. Rachunek Prawdopodobieństwa nie kłamie. Zaś pracownicy tej zacnej firmy to na 100% nie Rachunek Prawdopodobieństwa (najprawdopodobniej...).
POMYŚLcie i SAMi WYWNIOSKUJcie, co trzeba.

Ale być może ja znowuż nie mam racji, co?!

[bez odbioru]
:eek:k:
 

reds66

New member
Może to jakis sposób?

W normalnym sklepie jak coś zamawiamy i dokonujemy wpłaty z góry , mamy dwie możliwości , albo zadatek albo zaliczka ( co musi być wyrażnie zaznaczone na potwierdzeniu wpłaty ).
Jeżeli sprzedawca w przypadku zaliczki nie dotrzyma terminu realizacji który też powinien być na pokwitowaniu wpłaty określony , musi nam zgodnie z prawem zwrócić zaliczkę w podwójnej wysokości . Przy zadatku nie ma takiej opcji.
Nie wiem dokładnie , ale można to sprawdzić czy mail z takimi ustaleniami ze sklepem internetowym jest równierz dowodem w razie roszczeń , ale wydaje mi się że dokument elektroniczny nim jest.
Jeżeli będziecie zamawiać , postarajcie się żeby w mailu od sklepu było dokładnie określone co zamawiacie , określone że w danej kwocie przelewacie zaliczkę za dany ( sklep musi napisać że to zaliczka )towar a reszta przy odbiorze , termin realizacji w jakim sklep zrealizuje zamówienie .
Jeżeli zrobią z was wała to do sądu , za adwokata zapłaci też sklep , zwrócą zaliczkę w podwójnej wysokości i zwrot kosztów sądowych , albo sie dogadacie i dostaniecie wiekszy rabat , czym większa zaliczka tym wieksze pole manewru .
Sporo sklepów bierze kasę żeby nie stracić klienta , a towar ma mieć , tylko kiedy ??????
Może jakis prawnik podsumować to co napisałem ale muyślę że to ma ręce i nogi .Prawie nikomu sie z nimi nie chce walczyć i mają w głębokim poważaniu klientów , ale będac sprawiedliwym , nie dotyczy to wszystkich sklepów.
Pozdrawiam.
 

Kristofer7

New member
helios

Zauważyłem,że ten sklep oferuje dużo produktów za najniższą kwotę. Głownie przeglądałem telewizory LCD na skąpiec lub ceneo. Gdy wchodzimy do sklepu widnieje napis "oferta chwilowo niedostępna" i tak kilka miesięcy
 

jajco

New member
baranskia napisał:
NADAL BEZKARNIE ROBIĄ W KONIA NIEKTÓRYCH KLIENTÓW (wiem, wiem: przecież nie wszystkich, nieprawdaż, np.: NIE-Junior Member'ów z naszego forum )... nadal ironizuję! A co! >
Nie wiem czy dokładnie przeczytałeś mój pierwszy post w tym topicu. Pisałem wyraźnie, że kupowałem na miejscu i że z nimi handluje. Nadal są uczciwi i terminowo płacą. Jeżeli Twoim celem jest obrażanie członków forum z małą ilością postów to w dalszym ciągu Ci sie to udaje. Jeżeli miała to być merytoryczna dyskusja to niestety - klapa. Ja temat kończę a niektórym "pokrzywdzonym" (bo pewnie kasy nie oddali) życzę miłego dnia.
 

SierzantHarris

New member
Bez reklam
jajco napisał:
Nie wiem czy dokładnie przeczytałeś mój pierwszy post w tym topicu. Pisałem wyraźnie, że kupowałem na miejscu i że z nimi handluje. Nadal są uczciwi i terminowo płacą. Jeżeli Twoim celem jest obrażanie członków forum z małą ilością postów to w dalszym ciągu Ci sie to udaje. Jeżeli miała to być merytoryczna dyskusja to niestety - klapa. Ja temat kończę a niektórym "pokrzywdzonym" (bo pewnie kasy nie oddali) życzę miłego dnia.
Sorry że się wetnę,ale nie uważam jakoby ktoś kogoś tutaj obrażał.Pokrzywdzony klient pseudo-sklepu jakich wiele w Polsce(nikogo nie obrażając-to fakt) opisuje na tym forum swój problem z nieuczciwym sklepem ale zamiast otrzymać tu wsparcie lub poradę,spotyka niepokrzywdzonego,który twierdzi że skoro ON KUPOWAŁ I GO NIE OSZUKALI to wszystko jest okej i on wie najlepiej i w ogóle fajerwerki i fanfary normalnie sielanka.W związku z tym mam do Ciebie pytanie:Jak wiarygodny jesteś Ty bym miał Ci wierzyć-to że nie zostałeś oszukany a kupujesz tam od dawna nie tworzy Ciebie znawcą świata i nieomylnym mędrcem.Nie rozumiem skąd w tym kraju tyle akceptacji dla cwaniaczków i naciągaczy,sklepów "krzaków" i niepoważnych sprzedawców.Co ma do rzeczy że problemy z tym sklepem mają tylko niektórzy userzy,co to w ogóle za sugestia że co to,jakiś "spisek" jest?.No bo zaraz pomyśle że to baranskia chciał wykiwać biedny sklep i jeszcze się żali na forum.Zastanów się proszę,obejżyj wiadomości i przeczytaj gazetę-tu jest Polska czyli normalnie eldorado co powinieneś już wiedzieć i nie zachwycać się sklepem który kantuje tylko niektórych klientów a nie wszystkich.Mam już siódmy telewizor lcd i dobrze wiem jakie w tym kraju sklepy wałki odstawiają i jak często to robią, więc jeśli naprawde nie masz kogo uświadamiać w tych sprawach to nie rób tego tutaj grzecznie Cię proszę.Wiesz sądzę także że nieuczciwi sprzedawcy mają się dobrze między innymi właśnie dzięki takim ignorantom jak Ty,którzy tylko przyklaskują ich cwaniactwu i cieszą się że wogóle coś dostali bo mógł "dobry Pan" sprzedawca nic im nie dać że stołu.Stary zapamiętaj sobie jedno- sprzedawca jest DLA CIEBIE a NIE ODWROTNIE.ZWYCZAJNIE NIKT CI ŁASKI NIE ROBI ŻE CI COŚ SPRZEDA I TAK WŁAŚNIE MYŚLI BARANSKIE.I COŚ TY TAKI DRAŻLIWY CHŁOPIE,WYLUZUJ SIĘ BO CI ŻYŁKA PĘKNIE!
 
Ostatnia edycja:

baranskia

Member
THX za wsparcie. SierzancieHarris. Dobra robota! Sama esencja spr Nic dodać nic ująć!

SierzantHarris napisał:
Sorry że się wetnę,ale nie uważam jakoby ktoś kogoś tutaj obrażał.Pokrzywdzony klient pseudo-sklepu jakich wiele w Polsce(nikogo nie obrażając-to fakt) opisuje na tym forum swój problem z nieuczciwym sklepem ale zamiast otrzymać tu wsparcie lub poradę,spotyka niepokrzywdzonego,który twierdzi że skoro ON KUPOWAŁ I GO NIE OSZUKALI to wszystko jest okej i on wie najlepiej i w ogóle fajerwerki i fanfary normalnie sielanka.W związku z tym mam do Ciebie pytanie:Jak wiarygodny jesteś Ty bym miał Ci wierzyć-to że nie zostałeś oszukany a kupujesz tam od dawna nie tworzy Ciebie znawcą świata i nieomylnym mędrcem.Nie rozumiem skąd w tym kraju tyle akceptacji dla cwaniaczków i naciągaczy,sklepów "krzaków" i niepoważnych sprzedawców.Co ma do rzeczy że problemy z tym sklepem mają tylko niektórzy userzy,co to w ogóle za sugestia że co to,jakiś "spisek" jest?.No bo zaraz pomyśle że to baranskia chciał wykiwać biedny sklep i jeszcze się żali na forum.Zastanów się proszę,obejżyj wiadomości i przeczytaj gazetę-tu jest Polska czyli normalnie eldorado co powinieneś już wiedzieć i nie zachwycać się sklepem który kantuje tylko niektórych klientów a nie wszystkich.Mam już siódmy telewizor lcd i dobrze wiem jakie w tym kraju sklepy wałki odstawiają i jak często to robią, więc jeśli naprawde nie masz kogo uświadamiać w tych sprawach to nie rób tego tutaj grzecznie Cię proszę.Wiesz sądzę także że nieuczciwi sprzedawcy mają się dobrze między innymi właśnie dzięki takim ignorantom jak Ty,którzy tylko przyklaskują ich cwaniactwu i cieszą się że wogóle coś dostali bo mógł "dobry Pan" sprzedawca nic im nie dać że stołu.Stary zapamiętaj sobie jedno- sprzedawca jest DLA CIEBIE a NIE ODWROTNIE.ZWYCZAJNIE NIKT CI ŁASKI NIE ROBI ŻE CI COŚ SPRZEDA I TAK WŁAŚNIE MYŚLI BARANSKIE.I COŚ TY TAKI DRAŻLIWY CHŁOPIE,WYLUZUJ SIĘ BO CI ŻYŁKA PĘKNIE!
:roll:
:eek:k:
:krol:
jak w tytule:
THX :!:
:cool:
 

fiaam

New member
reds66 napisał:
W normalnym sklepie jak coś zamawiamy i dokonujemy wpłaty z góry , mamy dwie możliwości , albo zadatek albo zaliczka ( co musi być wyrażnie zaznaczone na potwierdzeniu wpłaty ).

Jeżeli sprzedawca w przypadku zaliczki nie dotrzyma terminu realizacji który też powinien być na pokwitowaniu wpłaty określony , musi nam zgodnie z prawem zwrócić zaliczkę w podwójnej wysokości . Przy zadatku nie ma takiej opcji.
Nie wiem dokładnie , ale można to sprawdzić czy mail z takimi ustaleniami ze sklepem internetowym jest równierz dowodem w razie roszczeń , ale wydaje mi się że dokument elektroniczny nim jest.
Jeżeli będziecie zamawiać , postarajcie się żeby w mailu od sklepu było dokładnie określone co zamawiacie , określone że w danej kwocie przelewacie zaliczkę za dany ( sklep musi napisać że to zaliczka )towar a reszta przy odbiorze , termin realizacji w jakim sklep zrealizuje zamówienie .
Jeżeli zrobią z was wała to do sądu , za adwokata zapłaci też sklep , zwrócą zaliczkę w podwójnej wysokości i zwrot kosztów sądowych , albo sie dogadacie i dostaniecie wiekszy rabat , czym większa zaliczka tym wieksze pole manewru .
Sporo sklepów bierze kasę żeby nie stracić klienta , a towar ma mieć , tylko kiedy ??????
Może jakis prawnik podsumować to co napisałem ale muyślę że to ma ręce i nogi .Prawie nikomu sie z nimi nie chce walczyć i mają w głębokim poważaniu klientów , ale będac sprawiedliwym , nie dotyczy to wszystkich sklepów.
Pozdrawiam.​
Jest dokładnie odwrotnie niż piszesz, zaliczka jest zwracana, a w przypadku zadatku- jeżeli Ty się rozmyślisz to przepada, jeżeli ktoś Cię wyroluję to oddaje Ci podwójną kwotę wpłaconego zadatku.
 
Do góry