UWAGA - TCL CashBack

xclone

Klub HDTV.com.pl
VIP
krótko - ze względu na brak dostępu do TV i kompa, wysłałem wniosek wcześniej niż 31 dni po zakupie (jakieś 28 dni pewnie) - na wysłany wniosek otrzymałem linka na załadowanie dowodu zakupu, po czym po tygodniu (przed chwilą otrzymałem info następującej treści:


Dziękujemy za przesłanie swoich danych.

Niestety nie byliśmy w stanie pomyślnie zweryfikować zgłoszenia.

Powotem tego było:


  • Twoje zgłoszenie zostało przesłane za wcześnie. Wnioski należy składać pomiędzy 31 dniem a 60 dniem po kwalifikującym się zakupie. Aplikacje otrzymane przed tym terminem i po nim nie mogą być przetwarzane.
Po ponownej próbie wpisania numeru seryjnego mam zwrot z systemu, że numer został już użyty... Napisałem oczywiście pytanie do
customerservice@inspireemail.co.uk

czy w związku z tym straciłem prawo do ubiegania się o zwrot. Czekam na odpowiedź.. Mam nadzieję, że liczą się z siłą jednej złej opinii w internecie...
 
Ostatnio edytowane przez moderatora:

xclone

Klub HDTV.com.pl
VIP
no nie do końca przesadzona właśnie z powodu tego, który piszesz - skoro nie może być przetworzona - ok, to ja staję jeszcze raz w kolejce w poprawnym terminie... jeśli za chwilę się okaże, że z powodu złożenia wcześniej (faktycznie nie mam dostępu teraz do swojego sprzętu, na którym mam zrzutki faktury i zdjęcie tv z kartonikiem), nie mogę się ubiegać, to nie zrozumiem systemu...
inna rzecz - w regulaminie nie jest napisane, czy 31 dni roboczych czy jakich... no ale to już później będę się martwił
post jest jako ostrzeżenie dla ubiegających się o cashback, żeby czasem nie wysyłali wcześniej i nie dali się "zwieść"
 

tranzystor82

New member
krótko - ze względu na brak dostępu do TV i kompa, wysłałem wniosek wcześniej niż 31 dni po zakupie (jakieś 28 dni pewnie) - na wysłany wniosek otrzymałem linka na załadowanie dowodu zakupu, po czym po tygodniu (przed chwilą otrzymałem info następującej treści:


Dziękujemy za przesłanie swoich danych.

Niestety nie byliśmy w stanie pomyślnie zweryfikować zgłoszenia.

Powotem tego było:


  • Twoje zgłoszenie zostało przesłane za wcześnie. Wnioski należy składać pomiędzy 31 dniem a 60 dniem po kwalifikującym się zakupie. Aplikacje otrzymane przed tym terminem i po nim nie mogą być przetwarzane.
Po ponownej próbie wpisania numeru seryjnego mam zwrot z systemu, że numer został już użyty... Napisałem oczywiście pytanie do
customerservice@inspireemail.co.uk

czy w związku z tym straciłem prawo do ubiegania się o zwrot. Czekam na odpowiedź.. Mam nadzieję, że liczą się z siłą jednej złej opinii w internecie...


Nadmuchales temat wpisałeś 2x ten sam numer i dziwisz się ze system zwrócił ci komunikat o użyciu numeru seryjnego ..... talkie programy działają na formularzach jeśli ktoś wprowadził rekord to tylko obsługa misi usunąć go z listy byś mógł wprowadzic go ponownie

Także warto czasem przestrzegać tego co jest napisane w regulaminie a nie nakręcać się gdyż wcześniej i tak nic nie załatwisz bo dopiero po 30dniach sklep przekaże dane rozliczeniowe wynika to z 14 dni prawa zwrotu oraz księgowości


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

angoma

New member
Moim zdaniem to jest jednak oszustwo. Wyraźnie jest napisane w regulaminie że zgłoszenie należy zrobić między 31 a 60 dniem, zatem zgodnie z logiką można to zrobić już 31 dnia po zakupie. Ja tak zrobiłem i zwrotu nie chcą mi dać bo za wcześnie złożyłem wniosek!!!
Pierwsza sprawa to dlaczego firma umożliwia fizyczne złożenie wniosku wcześniej? Aby zdyskwalifikować część klientów?
Druga kwestia...Czy jeśli ktoś zaprasza do swojego sklepu między poniedziałkiem a piątkiem to oznacza to że we wtorek, środę i czwartek? Otóż nie!!!
Czy jeśli sklep jest czynny między 11 a 19 to znaczy że od 11.01 do 18.59? Też nie!
Zatem zachowanie organizatora promocji to oszustwo. Żyrowanie na naiwności klientów którzy aby mieć temat z głowy rejestrują się najszybciej jak to możliwe. Jeśli ktoś liczył że dobra opinia o firmie TCL się rozejdzie to podejrzewam że dzięki tej "akcji" skutek będzie odwrotny.
 

bartelas

New member
Ja również miałem przygodę z TCL CashBack. Tylko w moim przypadku dane
"uczestnika" nie zgadzały sie z fakturą, która jest na żonę. Tyle tylko, że w czasie mojego zgłoszenia regulaminu nie bylo i wywalało błąd strony ( celowe działanie? nie wiem ) dwa dni z rzędu próbowałem. A z informacji na stronie jak złożyć zgłoszenie krok po kroku była tylko informacja iż uczestnik musi byc właścicielem konta na, które wpłynie kasa. Odpowiedzcie sobie sami czy to oszustwo. Na dodatek na moja informacje o braku regulaminu odpowiadają wymijająco i bez odpowiedzi.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
W każdym konkursie jest regulamin.
Wystarczy się stosować do niego i wiele osób już dostało kasę.
 

bartelas

New member
Chyba napisałem wyraźnie, że był błąd strony 404 i regulamin był niedostępny. Odpowiadasz w ten sam sposób co organizatorzy. Miałem sobie go wyczarować
 

bartelas

New member
Dlatego kierowałem się informacjami jakie wysyłali ( mam je na poczcie ) a tam była informacja tylko że uczestnik musi być właścicielem konta bankowego
 

NoOne55

New member
Sprzęt zakupiony od kiki - pomino drobnych problemów właśnie otrzymałem przelew.
Czekałem znacznie dłużej ... ważne że jest .
 

proxxik

New member
Ja dostałem prośbę o dołączenie faktury po 9 dniach. Teraz kolejne "7" dni oczekiwania na weryfikację faktury. Załączyłem PDF z maila, komuś to zaakceptowali czy trzeba było wydrukować i zdrobić zdjęcie ?
 

d00lar

Member
ja pytałem w innym wątku i ktoś potwierdzał ze pdf przeszło - też tak zrobiłem i czekam - bez sensu drukować żeby zrobić fotkę... chwile sie zastanawiałem czy nie zrobić fotki ekranu skoro tak bardzo chcą zdjęcie ale olałem :D
 
Do góry