krótko - ze względu na brak dostępu do TV i kompa, wysłałem wniosek wcześniej niż 31 dni po zakupie (jakieś 28 dni pewnie) - na wysłany wniosek otrzymałem linka na załadowanie dowodu zakupu, po czym po tygodniu (przed chwilą otrzymałem info następującej treści:
Dziękujemy za przesłanie swoich danych.
Niestety nie byliśmy w stanie pomyślnie zweryfikować zgłoszenia.
Powotem tego było:
customerservice@inspireemail.co.uk
czy w związku z tym straciłem prawo do ubiegania się o zwrot. Czekam na odpowiedź.. Mam nadzieję, że liczą się z siłą jednej złej opinii w internecie...
Dziękujemy za przesłanie swoich danych.
Niestety nie byliśmy w stanie pomyślnie zweryfikować zgłoszenia.
Powotem tego było:
- Twoje zgłoszenie zostało przesłane za wcześnie. Wnioski należy składać pomiędzy 31 dniem a 60 dniem po kwalifikującym się zakupie. Aplikacje otrzymane przed tym terminem i po nim nie mogą być przetwarzane.
customerservice@inspireemail.co.uk
czy w związku z tym straciłem prawo do ubiegania się o zwrot. Czekam na odpowiedź.. Mam nadzieję, że liczą się z siłą jednej złej opinii w internecie...
Ostatnio edytowane przez moderatora: