Układ audio w pomieszczeniu - pomoc w doborze i rozstawie

rswierszcz

New member
Witam wszystkich.

Jestem nowy na forum. Planuje zakup tv wraz z zestawem audio, głównie do słuchania muzyki i oglądania filmów. Jestem dość zielony w sprawach audio, a nie chciałbym popełnić błędu kupując coś z czego nie będę zadowolony.

Mój planowany zestaw:
- TV LG 47LB670V podłączony do amplitunera przewodem S/PDIF.

- amplituner Pioneer VSX-323-K

- kolumny
Myślałem o Jamo s606, jednak zauważyłem, że posiadają one głośniki boczne, które w moim przypadku byłyby tłumione przez szafkę. Więc zastanawiam się nad JAMO S 506 HCS3, poelcacie/odradzacie? Czy może poszukać kolumn przednich ustawianych na szafce lub wieszanych na ścianie?

Mój układ pokoju (powierzchnia około 17m^2):
files.tinypic.pl/i/00644/caxhaymy1pxz.png

Pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
 

yoz

New member
Nie przejmuj się bocznym głośnikiem mój jest w odległości 10 cm od ściany i nie ma to żadnego znaczenia
 

rswierszcz

New member
Budżet 1500-2000zl. Rozważam możliwość zakupy tylko frontów na początek. Odtwarzacz blu-ray tez planuje zakupić w późniejszym terminie.
 

Pawel_Sz85

Klub HDTV.com.pl
VIP
Budżet nie za duży. Ciężko będzie kupić coś sensownego. Jamo 606 sobie odpuść, przy Twoim ustawieniu kolumn zagrają słabo. Jamo 506 już lepiej tylko nie wiem czy są jeszcze dostępne. Jak nie to są nowsze S526HCS. Opcja 2 zakup lepszych monitorów na fronty (a resztę potem uzupełniać) np. JBL Studio 230, Monitor Audio BX2, Indiana Line Tesi 260, Dali Zensor 3 lub nieduże podłogówki. Teraz w dobrych cenach chodzi Melodika BL30. Jako alternatywę zobacz Monitor Audio MR4, Indiana Line Nota 550 lub wspomniane, ale trochę droższe Jbl Studio 270. W sprawie cen napisz do blackninja bo ma fajne oferty.
 

rswierszcz

New member
Dzięki Paweł, z wymienionych przez Ciebie propozycji najbardziej podoba mi się Monitor MR4, chodź kuszą mnie też MR6. Chyba jednak poczekam chwilę i dozbieram fundusze do JBL Studio 270.