darkbull2k18
New member
Witam,
Od pewnego czasu mam problemy z poprawnym działaniem aplikacji HBO GO. Niezależnie od tego czy telewizor jest podłączony po kablu czy przez WI-FI, podczas oglądania filmu w aplikacji HBO GO następuje zawieszenie aplikacji, obraz zatrzymuje się a dźwięk leci dalej.Po wyjściu z aplikacji i po powrocie aplikacja nie pamięta momentu do którego był oglądany film i pokazuje np. poprzedni punkt wznowienia. Aby było weselej np. po zawieszeniu aplikacji i wyjściu z niej i uruchomieniu np Netflixa i tam odpaleniu filmu, film leci ale ścieżka dźwiękowa jest z filmu który byl odtwarzany na HBO ...
Czy ktokolwiek miał podobną sytuację ??
Od pewnego czasu mam problemy z poprawnym działaniem aplikacji HBO GO. Niezależnie od tego czy telewizor jest podłączony po kablu czy przez WI-FI, podczas oglądania filmu w aplikacji HBO GO następuje zawieszenie aplikacji, obraz zatrzymuje się a dźwięk leci dalej.Po wyjściu z aplikacji i po powrocie aplikacja nie pamięta momentu do którego był oglądany film i pokazuje np. poprzedni punkt wznowienia. Aby było weselej np. po zawieszeniu aplikacji i wyjściu z niej i uruchomieniu np Netflixa i tam odpaleniu filmu, film leci ale ścieżka dźwiękowa jest z filmu który byl odtwarzany na HBO ...
Czy ktokolwiek miał podobną sytuację ??