UE46F6400 - niełączy się z Routerem oraz nie widzi oprogramowania na pendrive.

marcomusic

New member
Witajcie

Proszę o pomoc.


Szukałem w necie, znalazłem kilka pomysłów, ale żadem nie okazał się pomocny i skuteczny.


Problem polega na tym, iż TV wykrywa moją domową sieć, natomiast nie łączy się z Routerem. Pomóżcie, bo już ręce opadają.

Wpadłem na pomysł, żeby zaktualizować oprogramowanie w telewizorze (jest 1003), a na stronie Samsunga nowsze. Być może to jest przyczyną nie łączenia się z Routerem?

Z poziomu TV jest możliwość aktualizacji, ale wtedy już muszę mieć internet w tv. Pobrałem oprogramowanie ze strony Samsunga, rozpakowałem i wgrałem na pendrive. Po podłączeniu nie wyskakuje opcja aktualizacji, a folder z plikiem jest bezużyteczny.


PROSZĘ o pomoc


Pozdrawiam
 

tdx

New member
Bez reklam
A jaki soft zaciągasz?
UE46F6400AW - POBIERANIE | WSPARCIE | SAMSUNG
Masz 2 w zależności od wersji softu u ciebie na TV
sprawdź

Menu>>pomoc techniczna>>kontakt z firma samsung
tu masz informacji jaki soft należy zassać i w jaki sposób

co do nie łączenia z routerem najelpiej
sprawdzić czy połączenie po lanie działa
wyłączyć szyfrowanie na routerze i zobaczyć czy się połączyć jeśli tak zmienić rodzaj szyfrowania w routerze, jeśli nie a zaktualizowałeś już soft i nadal nic serwis
 

marcomusic

New member
Soft aktualizuje. Po ściągnięciu z samsung.com wgrałem na pendrive. TV menu -> pomoc techn -> aktualizacja.

Zobaczę, czy z nowym softem połączy mnie z routerem
 

chata.1

New member
witam! mój samsung (ten sam model) łaczy się z netem,ale mimo iż na wszystkich innych urządzeniach ten net działa jak burza na samsungu muli... mało tego włączając youtube'a na poczatku ciął strasznie muzę, teraz nagle nie ma w ogóle obrazu, a muza w miare ok.
prosze o pomoc!
 

tdx

New member
Bez reklam
Sprawdz po lanie czy bedzie tak samo.wiekszosc problemow bierze sie ze zla konfiguracja routera a nie Tv.

Wysłane z mojego GT-I9100
 

chata.1

New member
wszystkie te problemy wystepuja tylko wtedy gdy korzystam z aplikacji samsunga(youtube np.), a gdy korzystam z połączenia z netem (przez browse) wszystko jest ok. Youtube chodzi wtedy pięknie... i co Ty na to? :)
 

tdx

New member
Bez reklam
a chcesz rozwiązać problem czy teoretyzować :)
Najpierw spróbuj przez lan sprawdzisz czy nie jest np uszkodzony moduł wifi ale napisałeś że przez web działa ok czyli nie wina hardware w TV :)

Wszystkie widgety z samsunga sprawdzają lokalizacje moze być tutaj problem, web broswer nie.
Możesz spróbować zresetować smart hub lub odinstalować i zainstalować raz jeszcze te aplikacje co się wieszają
Możesz z telefonu komórkowego zrobić AP i niech TV się podepnie i zobaczysz czy będą takie same problemy...
 
Do góry