ue40d6500 - brak możliwości używania ipla TV

newchief

New member
Witam, mam ten tv od paru tygodni i do tej pory było wszystko ok. Dziś chciałem skorzystać z iplaTV jak zawsze i tu moje zaskoczenie - komunikat - "Wystąpiły zakłócenia sieci. Spróbuj ponownie później.". Inne aplikacje też nie działają. Zaktualizowałem FW w TV po USB bo online nie widział aktualizacji - miałem 1011 teraz mam 1012. Żeby było ciekawiej iplaTV działa bo po lewej stronie w smart hub jest reklama : "100 filmów od ipla dla użytkowników smarthub" i jak sie tam kliknie to ipla normalnie działa i można oglądać seriale. REsetowałem router, ustawienia fabryczne TV, oraz zerownie ustawień dla smarthub - nic nie pomogło. Pan na infolini powiedział ze może to chwilowa usterka i jak do jutra się nic nie zmieni aby się z nimi kontaktować - infolinia do 19 więc pewnie chciał iść do domu :)

Ktoś się spotkał z czymś podobnym?

Dodam że żadnych zmian na routerze nie robiłem i wszystko jest tak jak poprzednio i na tej konfiguracji którą mam działało bez problemowo. Zresztą oprócz TV z tego routera po WiFi korzysta jeszcze kilka telefonów i dwa kompy i jest ok.

Przeglądarka działa bez zarzutu...
 
Ostatnia edycja:
Do góry