Ciekawe. Mam prodobny problem ze swoim TX-55AS800e- najwyższy model fullHD z 2014 roku. Również opisałem ten problem w mailu do Panasonica i oto co mi odpisali:" Szanowny Panie, dziękujemy za kontakt z Biurem Obsługi Klienta Panasonic Polska. Przykro nam z powodu problemów z produkte naszej firmy. W opisanym przez Pana przypadku konieczne jest natychmiastowe zgłoszenie weryfikacji technicznej w serwisie. Aby zgłosić naprawę telewizora należy zadzwonić na infolinię Panasonic lub wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny na stronie
Panasonic Polska, w zakładce "wsparcie". Do zgłoszenia usterki potrzebny jest model telewizora, jego numer seryjny, data zakupu, cena brutto odbiornika, krótki opis usterki oraz dane tele-adresowe klienta. Po zarejestrowaniu naprawy, serwis kontaktuje się z klientem telefonicznie, aby umówić się na przyjazd kuriera lub serwisanta."
Czyli uznali to za awarię. A więc zadzwoniłem do Panasonica jeszcze raz bo uznałem że to zbyt lakoniczna odpowiedź. Pani w panasie powiedziała mi że nie powinienem miec problemów w tym modelu ponieważ on obsługuje flasha. Więc na pewno awaria płyty głównej albo softu i podpada pod serwis. Przed wysłaniem zgłoszenia serwisowego gadałem z technikiem z serwisu który powiedział że owszem- wymieni płytę główna, ale to raczej problemu nie rozwiąże, bo to wada wszystkich modeli panasa z 2014 roku.
Ciekawe co na to Panasonic, bo napisałem że to skandal że mój model wart 7 klockównie potrafi tego co kolegi LG za 3,5. Tam problemów nie ma z odtwarzaniem filmów z cda.pl po przeglądarce. Ciekawe, bo skoro uznają to za usterkę, a nie będą w stanie jej usunąć to ja liczę na wymianę na nowszy model- xc750 albo na xc-800. Tam ten problem nie występuje?