Tvn player

neron3

New member
Na jednym tv działa, zaś na drugim nie. Ale nie wiem jak to się stało, ale na tym co nie działa aplikacja zginęła z zainstalowanych i musialem zainstalować ponownie.

Wysłane za pomocą Tapatalk
 

ppukownik

New member
U mnie działa bez problemu włączałem z 10 razy nawet TV od sieci odłączałem. Ale ogólnie program laguje strasznie przy przeglądaniu zawartości. Tak samo lipa ze nie można przewinąć serialu na pasku np od razu do polowy
 

kiniecki

New member
Mam dokładnie tak samo... Wczoraj niby OK choć mi rozłączało twierdząc, że nie mam połączenia z siecią a w rzeczywistości było... a dziś nie działa.
LG32LA620S
 

rafaa

New member
U mnie na lm640 wczoraj i dzis player chodzi jak zloto. Bezproblemowo jak ipla i onet i tvp. Szkoda, ze YT tak nie dziala.
 

sze-ryff

New member
U mnie niestety podziałała apka tylko za pierwszym razem. Gdy później drugi raz próbowałem włączyć aplikacje zawiesza się na ekranie ładowania playera...
Mój telewizor to 47la740S.
 

Duris

New member
Zgłaszałem dzisiaj via mail do TVN (kontakt.player@tvn.pl) i mi odpisano:

Zgłaszany problem ma związek z indywidualną konfiguracją Telewizora, z którego Państwo korzystają. Dlatego bardzo prosimy o dostarczenie nam informacji, zgodnie z poniższą listą:
1. Opis problemu (komunikat błędu), od kiedy występuje, czy dotyczy wszystkich materiałów czy tylko wybranych.
2. Marka, typ i oznaczenie.
3. Sposób podłączenia do sieci (wifi, kabel)
4. Czy problem występuje przy obu sposobach podłączenia do sieci?

Więc im odpisałem. Jak ktoś ma czas to niech też da im info.
 

sunxem

New member
Zgłaszałem dzisiaj via mail do TVN (kontakt.player@tvn.pl) i mi odpisano:

Zgłaszany problem ma związek z indywidualną konfiguracją Telewizora, z którego Państwo korzystają. Dlatego bardzo prosimy o dostarczenie nam informacji, zgodnie z poniższą listą:
1. Opis problemu (komunikat błędu), od kiedy występuje, czy dotyczy wszystkich materiałów czy tylko wybranych.
2. Marka, typ i oznaczenie.
3. Sposób podłączenia do sieci (wifi, kabel)
4. Czy problem występuje przy obu sposobach podłączenia do sieci?

Więc im odpisałem. Jak ktoś ma czas to niech też da im info.

Ja zgłosiłem też do nich i otrzymałem informacje że przekazano do Działu Technicznego.
Myślę że im więcej zgłoszen tym lepiej, bo zobaczą że nie jest to problem indywidualnych ustawień tv tylko programowy lub zajętość serwera...

Pozdr.

Poniżej treść maila:
>Od wczoraj pojawiła się Państwa aplikacja (player) na telewizory LG
>Smart TV.
>
>Wszystko działało prawidłowo, ale niestety dzisiaj po uruchomieniu
>pojawia się ekran planszy startowej "player" i telewizor nie reaguje
>(zawiesza się - trzeba go restartować)
>
>Okazuje się, że dotyczy to sporej liczby użytkowników LG Smart TV -
>sygnały opisują inni użytkownicy na forum LG:
>
>http://www.hdtv.com.pl/forum/lg/108321-tvn-player.html
>
>
>
>Proszę o weryfikację i sprawdzenie, dlaczego program uruchomił się
>prawidłowo na początku (za pierwszym razem) a dzisiaj nie chce działać
>na wielu odbiornikach.
>
>
>
>Pozdr.
>

Witam,

Problem został przekazany do działu technicznego. Dziękujemy za powiadomienie.
 

daro52

New member
player

zgłosiłem to do tvn i odpisali mi :Witam,

Problem został przekazany do działu technicznego, postaramy się naprawić problem jak najszybciej.

Pozdrawiam
Cezary Markiewicz
Biuro Obsługi Klienta TVN Online
player.pl
reklamacje.player@tvn.pl
Tel. 22 444 77 79
 

daro52

New member
wczesniej otrzymalem od nich :Witam,

Bardzo prosimy o dostarczenie nam informacji, zgodnie z poniższą listą:

1. Od kiedy problem występuje, czy dotyczy wszystkich materiałów czy tylko wybranych.
2. System operacyjny telewizora (wersja)
3. Sposób korzystania z sieci(wifi, kabel)
4. Czy problem występuje przy obu sposobach podłączenia do sieci?
5. Czy problem powtarza się również po przeinstalowaniu aplikacji?

Pozdrawiam
Krzysztof Dzidek
Biuro Obsługi Klienta TVN Online
player.pl
kontakt.player@tvn.pl
Tel. 22 444 77 79
 
Do góry