Tv w okolicach 3 tys z 3D

anesco1

New member
Witam wiem, że jest dużo takich tematów ale prosiłbym i was i ja o poradę jaki kupić. Nie znam się za bardzo na dzisiejszych standardach telewizorów dlatego liczę na waszą pomoc.

1.Jak duże jest pomieszczenie w którym ma być telewizor ? Duży salon ok 25-30 m2
2.Jak daleko siedzimy od ekranu telewizora ? ok 2m może troszkę więcej
3.Ile osób zasiada przed telewizorem ? Głównie 2, ale popołudniami do 4
4.Czy siedzimy na wprost ekranu czy również bokiem do ekranu ? Na wprost i bokiem
5.Telewizor ma stać czy ma wisieć ? Raczej stać
6.Jak słońce świeci w pokoju ? Tak z lewj strony od tv są 2 okna i na wprost tv
7.Jaki masz obecnie telewizor ? Philips 42 cale lcd
8.Co chcemy aby telewizor posiadał ? Najlepiej jak najwięcej. Głównie 3D raczej aktywne, Wifi
9. Jaki sygnał będzie podłączony do telewizora ? Obecnie dekoder Tv N poprzez Hdmi
10.Jakie urządzenia ? DVD
11.Ile godzin dziennie ma pracować telewizor ? 5-10
12.Preferujesz matrycę matową czy błyszczącą ? Ze względu na nasłoneczcznienie chyba matowa z tego co wyczytałem na forum
13.Jaki rodzaj programów oglądasz najczęściej ? Wszystko, filmy, wiadomości, itp
14.Czy zamierzasz serfować po internecie ? Tak
15.Czy zamierzasz grać w gry - jeśli tak to ile % dziennie? Tak, ale raczej nie dużo, najwyżej przetestować jak to wygląda
16.Preferencje co do marki ? Nie ma
17.Preferencje co do wielkości ? 40 - 42 cale
18.Co Cię denerwuje w telewizorach ? ...
19.Więcej oglądasz wieczorami czy w dzień ? Raczej wieczorami, lecz czasem może być po równo
20.Do jakiej maksymalnej kwoty planujesz zakup ? Okolice 3 tysięcy
21.Czy telewizor ma mieć 3D - jeśli tak to jakie , pasywne czy aktywne ? Tak raczej obstawiam aktywne