Tv Panasonic problem z Serwisem

ephebopus

New member
Witam

Mam nadzieje ze pisze w dobrym dziale

Mam problem z serwisem Panasonica i nie wiem juz co mam robic.

W tv zrobil mi sie pionowy fioletowy pasek.
Zglosilem tv do serwisu po czym wyslalem tv kurierem.
Po kilku dniach zadzwonili z serwisu ze tv nie da sie naprawic i bedzie wymieniony na nowy, ta informacje dostalem okolo 15.10.
W piatek 2.11 zadzownilem do serwisu we Wroclawiu keidy moge sie spdoziewac nowego tv, pracownik byl zdziwiony ze nie mam jeszcze telewizora po czym powiedzial ze sprawdzi i oddzwoni.
Niestety zero kontaktu.
Postanowilem zadzownic do Infolinii Panasonica, dzownilem wczoraj, Pani powiedziala ze ustali co sie dzieje i oddzwoni..cisza...dzowni dzisiaj po raz kolejny wsciekly...znowu uprzejma Pani inna tym razem informuje mnie ze dowie sie i oddzwonia!! niestety nadal cisza!! Juz mnie to zaczyna wku...iac, tv nie mam od ponad miesiaca!! a oni robia ze mnie idiote!!


Poradzcie cos jak sobie mam z nimi poradzic!!
 
Ostatnia edycja:

tomik696

New member
poprosic rozmowe z kierownikiem działu wymiany .tv
miałem podobnie ,,, jak ty .. ale to z racji ze czekali na nowe tv ...
 
Do góry