TV padł po aktualizacji seria LM ....

Lukas79

New member
Witam,

wrzuciłem nowy soft i ...

padło ustrojstwo (tzn działało wszystko po aktualizacji do momentu ponownego uruchomienia)

teraz przy wlaczaniu miga tylko w kolo logo LG

ma ktos jakis pomysl czy da sie cos z tym zrobic, czy tylko serwis pozostaje ?
 

Krzysiek1024

New member
Po nowej aktualizacją są dostępne nowe funkcje Smart TV. Aktualizacja w LM przebiega bez problemów, tak więc ciekawe o co chodzi. Może to wina tego pendriva? Zakładam, że nie było jakiś zaników prądu. Pozostaje ci skontaktowanie się z serwisem:

Infolinia dla Klientów: 0 801 54 54 54

(koszt połączenia wg cennika usług powszechnych operatora)

Dystrybucja sprzętu LG w Polsce:

LG Electronics Polska Sp. z o.o.
02-342 Warszawa
Al.Jerozolimskie 162a, budynek Passat

Fax: 022 48 17 888
Recepcja: - tel. 022 48 17 100
Serwis: - tel. 801 54 54 54
- tel. 224 54 54 54
 

Lukas79

New member
42lm620

poprzednie aktualizacje przebiegaly bezproblemowo, zarowno z pena (tego samego), jak i z sieci

dzwonilem, maja podjechac specjalisty - przekonamy sie ile ten serwis jest wart
 

Adamson_PL_

New member
Witam,

wrzuciłem nowy soft i ...

padło ustrojstwo (tzn działało wszystko po aktualizacji do momentu ponownego uruchomienia)

teraz przy wlaczaniu miga tylko w kolo logo LG

ma ktos jakis pomysl czy da sie cos z tym zrobic, czy tylko serwis pozostaje ?

U mnie to samo :] Upgr przez pendrive - po restarcie zapętlone logo z artefaktem.
Normalnie koffam LG :D
 

Lukas79

New member
U mnie to samo :] Upgr przez pendrive - po restarcie zapętlone logo z artefaktem.
Normalnie koffam LG :D


u mnie juz telewizornia dziala

jestem pod duzym wrazeniem dzialania serwisu i szybkosci reakcji

wczoraj rano zglosilem do LG, ze ustrojstwo zdechlo (przed 11)

kolo 12 zadzwonil serwisant, podpytal co sie stalo, jak to sie objawia, rzucil ze musi zamowic czesci i jak beda to da znac i sie umowi na reanimacje

dzisiaj kolo 13 telefon, czy ktos bedzie w domu miedzy 15 a 17

pan przyjechal, na miejscu wymienil plyte glowna, cala operacja trwala jakies 30 min

bez wysylania sprzetu, kombinowania z paczkami itd... (pierwsze co pytalem w BOK to co z pudlem, bo swoje wyrzucilem, nie ma obowiazku trzymania tego, jesli jest koniecznosc przewiezienia telewizorni to serwisant ma tak zabezpieczyc sprzet by bylo oki)

wsio dziala i to na drugi dzien od zgloszenia - jestem pod duzym wrazeniem zarowno konaktu z BOK, jak i szybkosci dzialania (lokalizacja to Warszawa, ma to pewnie jakis wplyw, ale z tego co rozmawialem to niewielki)
 

Lukas79

New member
U mnie początek przyszłego tygodnia - wymiana płyty głównej...


z tego co gadalem to nie bylismy jedyni ;) - teraz jestem na sofcie z koncowka 36 (nie mielismy odwagi aktualizowac z pena - pan mial tylko jedna plyte glowna przy sobie :D - poczekam, az wrzuca na serwer aktualizacyjny, chyba doznalem urazu do aktualizacji z pena )

zerknalem na pieczatke w gwarancji - serwisanci zewnetrzni

serwis panasonic-lg-thomson
 

Krzysiek1024

New member
na przykład jakie możesz podać ? u mnie zniknęło 3D World ! a LG Smart World wywala błąd uwierzytelnienia i spróbuj ponownie później więc jak z tym jest u Was ?

chociażby Hbb z krajem Polska,.... W modelu, który ja używałem nie było takich problemów.

Chłopaki, ale mieliście przejścia, dobrze jednak że to LG, serwis mają bardzo dobry.
 

Lukas79

New member
chociażby Hbb z krajem Polska,.... W modelu, który ja używałem nie było takich problemów.

Chłopaki, ale mieliście przejścia, dobrze jednak że to LG, serwis mają bardzo dobry.

odpukac w niemalowane to rzadko u mnie cos sie psuje to dopiero 2 przypadek tego typu awarii

jakis rok temu padl mi komputerek acera - taki maly domowy serwerek

tam bylo wiecej zachodu, trzeba bylo ustrojstwo zapakowac, wyslac do czech (przyjechal kurier odebral)

na biezaco bylo widac w statusie co sie dzieje - calosc o ile dobrze pamietam zajela 10 dni (tez wymiana plyty glownej)

i tak uwazam, ze wzorowo - bo sam czas przesylek na taka odleglosc zajmuje sporo

sorki za offtop, nie wiem jak to inne telewizornie maja i jak inni klienci serwisu LG - przynajmniej ja jestem pod wrazeniem i bede to podkreslal
 

Stefek2

New member
Witam, jestem nowym użyszkodnikiem tego forum. Posiadam LG 42 LM620s od około miesiąca, wcześniej czytałem posty dot. LG. Wczoraj podjąłem "ryzyko" aktualizacji softu z pendriva i..... wszystko jest OK. Mam pytanie: pojawiła sie nowa opcja w ustawieniach sieci - ESN - co to jest ????
 
Do góry