U mnie to samo :] Upgr przez pendrive - po restarcie zapętlone logo z artefaktem.
Normalnie koffam LG
u mnie juz telewizornia dziala
jestem pod duzym wrazeniem dzialania serwisu i szybkosci reakcji
wczoraj rano zglosilem do LG, ze ustrojstwo zdechlo (przed 11)
kolo 12 zadzwonil serwisant, podpytal co sie stalo, jak to sie objawia, rzucil ze musi zamowic czesci i jak beda to da znac i sie umowi na reanimacje
dzisiaj kolo 13 telefon, czy ktos bedzie w domu miedzy 15 a 17
pan przyjechal, na miejscu wymienil plyte glowna, cala operacja trwala jakies 30 min
bez wysylania sprzetu, kombinowania z paczkami itd... (pierwsze co pytalem w BOK to co z pudlem, bo swoje wyrzucilem, nie ma obowiazku trzymania tego, jesli jest koniecznosc przewiezienia telewizorni to serwisant ma tak zabezpieczyc sprzet by bylo oki)
wsio dziala i to na drugi dzien od zgloszenia - jestem pod duzym wrazeniem zarowno konaktu z BOK, jak i szybkosci dzialania (lokalizacja to Warszawa, ma to pewnie jakis wplyw, ale z tego co rozmawialem to niewielki)