TV OLED Philips 55OLED803/12 - recenzja | test | opinie

mateo35

New member
Mam taki problem że czasami ekran mi się ściemnia, tzn. pracuje na niższej jasności niż ustawiona. Trwa to parę chwil i później wraca poprzedni poziom jasności. Dzieje się to głównie w trybie hdr. Nie mam włączonych żadnych ustawień oszczędzania energii ani czujnika oświetlenia. Wcześniej tak się nie działo. Ktoś ma podobnie?
 

Seliv

New member
Miałem tak, przed oddaniem tv na serwis z matryca. Kiedy wrócił, zaktualizowali mi soft (który miał premiera w momencie jak moj tv był w serwisie) i po tym już tego nie mam. W moim przypadku musiałem wcisnąć na pilocie przycisk ustawień i wtedy wracało do normalnego jasność. Wychodzi, jakby tv się wieszał na niższej wartości dopasowując się do scen przy hdr.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

mr_roba

Member
Tak po kilku miesiącach czytam jak to wszystkim padają matryce i zaczynam się bać. U mnie za 3 miesiące kończy się gwarancja.
Już zaczynam zastanawiać się czy nie lepiej by było aby ekran się wypalił aby wymienili jeszcze na gwarancji.
A jakie w ogóle wady matrycy są uważane za wady przez serwis? Jak duże wypalenie musi być aby serwis je uznał?


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

SDman

Banned
Gdyby powstałe wypalenia mogły być uznane po gwarancji to czy nie prościej byłoby dać gawarancję na samą matrycę tak z 5-7 lat ?
Obecnie OLED to najwyższy poziom obrazu (chociaż nie w każdych warunkach oświetleniowych), jednocześnie to hit sprzedaży z wiadomych powodów.
Sprawdziłbym (najlepiej ustawienie Dynamiczne) mega dokładnie 1 miesiąc przed upływem planszami testowymi i zgłaszałbym jakiekolwiek wypalenia.
 

mr_roba

Member
Gdyby powstałe wypalenia mogły być uznane po gwarancji to czy nie prościej byłoby dać gawarancję na samą matrycę tak z 5-7 lat ?
Obecnie OLED to najwyższy poziom obrazu (chociaż nie w każdych warunkach oświetleniowych), jednocześnie to hit sprzedaży z wiadomych powodów.
Sprawdziłbym (najlepiej ustawienie Dynamiczne) mega dokładnie 1 miesiąc przed upływem planszami testowymi i zgłaszałbym jakiekolwiek wypalenia.


Sprawdzam co miesiąc na planszach testowych. Jak na razie ekran nie ma wypaleń. Choć u mnie 99% czasu serwisy streamingowe.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

SDman

Banned
Czyli masz odpowiedni TV do własnych potrzeb, przy takim użytkowaniu będziesz długo cieszył się z jakości -hmm trudno w Twoim przypadku nazwać to Telewizorem, to raczej duży monitor :)
 
Ostatnia edycja:

mr_roba

Member
Po prostu TV nie wytrzymuje konkurencji z taką formą oglądania.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Szczerze mówiąc nie wiem co miałem na myśli pisząc tego posta bo telewizorem nadal jestem zachwycony i uważam, go za jeden z najlepszych zakupów jakich dokonałem. Chyba dopadła mnie tzw. pomroczność ;)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
 

godeath

New member
Czy ma ktoś sprawdzony adapter bluetooth do podłączenia słuchawek bezprzewodowych? W watku przewinął się tylko MOZOS MBL-HD

 
Ostatnia edycja:

sattom

New member
Jak sparować pilota z modelu 9002 z 803?

Ja używam pilota od wcześniejszego modelu 9002. Subiektywnie jest lepszy. Więcej pisałem o tym w tym wątku.

Witam

Nabyłem pilota od modelu 9002 i mam problem z jego poprawnym sparowaniem z 803 - jednoczesne przytrzymywanie przycisków "COFNIJ" i "DOMEK" tak jak sugeruje instrukcja wyświetlana na TV do parowania pilota nic nie daje - pilot nie chce się sparować. Dłuższe przytrzymanie przycisku "OK" spowodowało sparowanie pilota ale jakieś uproszczone - nie działa mikrofon oraz klawiatura na spodzie pilota.

Pilot jest sprawny na 100% - sprawdzony z modelem 9002 i tam działa bezproblemowo.

Philips 803 55 cali
Firmware: TPM171E _ 107.001.132.000 (najnowszy w chwili obecnej).
 

Kulunis

Member
Witam

Nabyłem pilota od modelu 9002 i mam problem z jego poprawnym sparowaniem z 803 - jednoczesne przytrzymywanie przycisków "COFNIJ" i "DOMEK" tak jak sugeruje instrukcja wyświetlana na TV do parowania pilota nic nie daje - pilot nie chce się sparować. Dłuższe przytrzymanie przycisku "OK" spowodowało sparowanie pilota ale jakieś uproszczone - nie działa mikrofon oraz klawiatura na spodzie pilota.

Pilot jest sprawny na 100% - sprawdzony z modelem 9002 i tam działa bezproblemowo.

Philips 803 55 cali
Firmware: TPM171E _ 107.001.132.000 (najnowszy w chwili obecnej).
Wyłącz telewizor z prądu włącz mi pomogło
 

vipjaw

Klub HDTV.com.pl
VIP
Witam,
Chciałbym się dowiedzieć, jako potwierdzenie czy telewizor Phillips 55OLED803 posiada opcję DOLBY ATMOS, bo nie mam tego na netflix. A kupiłem soundbar Samsung HW Q90R i nie ma końcowych efektów :)

Mam w/w Xbox one X, ale jak telewizor nie obsługuje to chyba nie da rady?

Ktoś coś wiec. Dziękuje z góry na informacje.
 

sattom

New member
Canal+ Ultrabox+ 4k - brak opcji 4k obrazu z dekodera

Witam

Zakupiłem dekoder Canal+ Ultrabox+ 4k z dyskiem i kilkoma kanałami dostępnymi w jakości 4k. Niestety dekoder nie wykrywa, że telewizor obsługuje rozdzielczość 4k - najwyższa możliwa do ustawienia w opcjach dekodera rozdzielczość TV to 1080p.

Wyczytałem i dowiedziałem się na infolinii, że aby poprawnie obsłużyć sygnał kabel HDMI musi obsługiwać standard 2.0a 4k@60Hz.
Nie byłem pewny, czy obecny kabel spełnia te wymagania, więc zakupiłem nowy, wyłączyłem z prądu sprzęty i podłączyłem urządzenia - bez efektu.

Co może być przyczyną braku opcji 4k w dekoderze/w komunikacji?

Co już sprawdziłem/zrobiłem:

- Telewizor i dekoder najnowsze dostępne oprogramowanie zainstalowane.
- Dekoder nie jest podłączony do internetu.
- Konfiguracja podstawowa dekodera (2 anteny).
- Pojedynczy dobrej jakości konwerter Twin, kable i Czasza anteny nowe wysokiej klasy - Siła sygnału 98%, Jakość 94%.
- Zakupiłem nowy kabel 1,5m HDMI 2.0b Unitek Premium Certificated Cable - bez zmian - obraz trochę ostrzejszy niż na standardowym kablu.
- Dekoder podłączony do 1szego gniazda HDMI/ARC/MCL.
- Próbowałem ręcznie przełączyć dekoder do trybu 4k za pomocą skrótu/przycisków: OPT 5 sek i wybranie opcji 8 na pilocie - nie działa.

Nie mam więcej pomysłów - czekam na kolejny kabel HDMI w standardzie 2.1.
Mam wrażenie, że mój stary recorder PACE dawał obraz lepszej jakości pomimo, że był on tylko w jakości 1080i.

Jakieś pomysły?
Masz ten sam dekoder i sygnał 4k?
Ktoś miał podobne problemy?
Czemu 55OLED803/12 nie chce u mnie poprawnie współpracować z nowym Ultraboxem+ 4k?
 
Do góry