no chyba coś dziś "poprawili " i to tak że od rana na infolini stały komunikat o awarii DTV. ciemność w dtv.Niby coś mieli poprawić i wypuścić ale softu dalej jak nie było tak nie ma.
no chyba coś dziś "poprawili " i to tak że od rana na infolini stały komunikat o awarii DTV. ciemność w dtv.Niby coś mieli poprawić i wypuścić ale softu dalej jak nie było tak nie ma.
Część kanałów działa, części brak. Na infolinii dowiedziałem się, że mają awarie. Od jakiegoś czasu nic się nie działo, za długo był spokój hehe.
Awaria DTV ogólnopolska 2 dzień!!! potwierdzona na infolinii
zgodnie z postanowieniami wspólnymi UMOWY ABONENCKIEJ par.10 "za każdy dzień przerwy w świadczeniu usługi wynikającej z przyczyn leżących po stronie operatora , abonentowi przysługuje zwrot 1/30 miesięcznej opłaty ...."
Zachęcam wszystkich do uporczywego dzwonienia i składania reklamacji !!!
Najpierw musisz zgłosić awarię a potem jak wróci sygnał (będzie dobra jakość itp) to możesz zgłosić reklamację która oczywiście zostanie bezproblemowo uznana i odliczona od następnej faktury. Działa sprawdzone.
W zasadzie jest stały komunikat że awaria DTV i konsultant też potwierdza więc powinni z góry wszystkim obniżyć . Niby sygnał jest już ale z ciągłymi zanikami itp.
Zostań przy analogu nie będziesz się musiał denerwować naprawdę szkoda zdrowiaozostaje tylko MM z tego powodu mam dylemat czy to brać.