TV HD w polskiej TK Multimedia

brodacz

Active member
Bez reklam
A były takie negocjacje, po wypowiedzeniu umowy, że nic nie przedstawili i ktoś został z niczym, tzn. bez tv i neta ? :D

Koniecznie chciałem odpowiedzieć by otworzyć kolejną 10-tkę tysięcy odpowiedzi w tym poście.
W miastach gdzie jest silna konkurencja zawsze coś zaproponują...
 

laaval

New member
Ja już mam dość multimedii. Niestety jeszcze sporo czasu upłynie zanim będę im mógł w końcu się z nimi pożegnać. Nie dość, że zmiany programowe idą w złą stronę, to jeszcze mam zabawę w reklamowanie prędkości internetu. Nie wiem po raz który już to reklamuję, a oni jak mantra powtarzają, że wszystko jest w porządku. A nie jest. Mam 60 Mbit/s. W godzinach wieczornych ostatnimi czasy nie miałem nawet 15 Mbit/s. Maksymalnie mogę osiągnąć coś koło 40-45 Mbit/s. Ja rozumiem, że oferowane przez nich łącze nie gwarantuje stałej prędkości, ale ograniczanie jej o przeszło 70% to są kpiny. Do niedawna nie było żadnych problemów, a teraz non stop. Z tego co mi tłumaczą, to zmodernizowali infrastrukturę, jak widać, wykonali kawał "dobrej" roboty :/
 

1Saracen

New member
Jak długo pracuje modem MM u Ciebie .
W moim przypadku tez o różnych porach spadała prędkość Neta , po wymianie modemu ten problem ustał . miałem jakiegoś Thomsona i w nim elektrolity puchly ,tak mówił technik .
 

laaval

New member
Modem już trochę ma, ale to na pewno nie jego wina, zwłaszcza, że przy niedawnej wizycie technika prędkości były nawet lepsze niż prawidłowe. Zwolnienia jednakże znowu zaczęły występować i naprawdę mam już dość zabawy w kotka i myszkę
 

Wolfram

New member
@laaval, u mnie to samo, a nawet gorzej. Mam łącze 60 Mb/s, a mogę wyciągnąć góra 20 Mb/s. Gdzieś wyczytałem żeby uruchomić pobieranie pliku programem Free Download Manager, który dzieli jeden plik na kilkanaście części. I faktycznie 1 GB plik testowy z Sprawdź szybkość Internetu z Multimedia Polska pobiera mi się z maksymalną prędkością. Co to znaczy? Multimedia wprowadziła ograniczenie prędkości dla pojedynczych sesji?
 

klosz007

New member
Kurcze, w jakim mieście takie numery ? Podobne problemy mają rodzice w osiedlowej kablówce, wieczorem prędkość netu spada znacznie poniżej standardowej (i to standardowe to zaledwie 2Mbit !), po prostu "rurę na świat" mają za cienką i jak wszyscy na osiedlu siedzą wieczorem przy komputerach to nie wyrabia.

Ja się powinienem cieszyć że mój Internet od MM (w Łodzi) ciągnie stabilnie 60 down/3-4 up całą dobę a nie narzekać że NatGeo wyłączyli :roll:
 

zerojedynkaX

Klub HDTV.com.pl
VIP
Mm

Dodając Eurosport 2 HD im kilka innych HD nie musieli wycofywać NGC HD czy Fox HD.
Ciekawe,że inne kablówki dodają programy a nasza podmienia jedne za drugie.
Poza tym stawiają abonentów pod ścianą,w zasadzie żadnych dyskusji przed zmianami.Chore to jest.
 

Kenaz

New member
POdobny blad zaczal wystepowac sporadycznie podczas niedawnych problemow z internetem, tzn od ok 2 stycznia. Obenie ze strona jest ok ale ebok nie dziala...
2015 Copyright. All Rights Reserved.

The Sponsored Listings displayed above are served automatically by a third party. Neither the service provider nor the domain owner maintain any relationship with the advertisers. In case of trademark issues please contact the domain owner directly (contact information can be found in whois).

Privacy Policy
 

kubus76k

New member
@Wolfram Gwarantowana prędkość jest do pierwszego routera brzegowego.Czyli w sieci MMP zawsze full, a po wyjsciu na świat juz nie koniecznie...
 

Wolfram

New member
@kubus76k, ale co to ma wspólnego z ograniczeniem prędkości dla pojedynczych sesji?
Pobierając dowolny plik z sieci w jednej części mam zawsze ograniczony transfer do max 10-15 Mb/s. Gdy odpalę Free Download Manager, który dzieli jeden plik na kilkanaście części prędkość wzrasta do 55-60 Mb/s.
 

laaval

New member
Ja ciągle walczę z reklamacjami. To już chyba 10 z kolei i pewnie znowu usłyszę, że wszystko jest w porządku, że modem działa prawidłowo, że nie gwarantują prędkości, bla bla bla. Od dłuższego czasu nie ma mowy, żebym osiągnął więcej niż 40-45 Mbit/s. Sprawdzałem o różnych porach dnia i w nocy i jest jakieś ograniczenie i tyle. A jeszcze ze trzy miesiące temu wszystko było w porządku i miałem non stop stabilne 60 Mbit/s.

BTW Ostatnio nawet pobili sami siebie, bo download był niższy niż upload :)
 

przemo73

New member
Bez reklam
Ja dziiaj rano miałem taką sytuację. D: 1,56 MB/s U:1,87 MB/s. Komedia jakaś. Do normalności wróciło około godz. 14.

From Nokia 5110
 

jureczko

New member
Witam wszystkich. Czy ktoś z was składał już wypowiedzenie usług tv? Byłbym bardzo wdzięczny za jakiś wzór pisma. I jeszcze jedno pytanie - po zakończeniu umowy sprzęt zwracam osobiście do biura, czy też można dogadać się jakoś z technikami?
 

Arturov

New member
Ja też mam pytanie odnośnie tego internetu - jestem z Torunia i mam identyczny problem z koledzy, tyle że przy internecie 30mb. Najciekawsze ze test predkosci na ich stronie, czyli test.mm.pl pokazuje zawsze 30mb, a juz kazdy inny speedtest, w tym speedtest.net pokazuje nizsza predkosc, rzedu 17-22 mb/s. Nawet jak sciagam pliki testowe ze strony multimedii to predkosc to jakes 50-70% mozliwosci lacza, co dla mnie jest kabaretem.
Dzwonilem do nich 5 stycznia, rozmawialem chyba z 15 minut tlumaczylem jak dzieciom, a oni dalej swoje ze oni nie widza nieprawidlowosci. Ale w koncu cos tam porobili i niby stwierdzili ze wiedza co jest usterka u mnie i kolejnego dnia mieli dzwonic. Dzis mija 10 dzien i zadnego telefonu od nich nie bylo. To jest KPINA.

I tu moje pytanie - na tej podstawie zbyt wolnego dzialania internetu, czy moge zerwac umowe bez ponoszenia zadnych kar?
 
Do góry