TV HD w polskiej TK Multimedia

mirolop

New member
@pawel1304 National Geographic Channel oraz Nat Geo Wild nie będzie ani w analogu ani w zadnym pakiecie tv cyfrowej. Ludzie czy Wy umiecie czytac ze zrozumieniem? Podpisywales umowę nie na konkretny pakiet tylko na gwarantowana ilość kanalow w danym pakiecie, nie ma znaczenia że nastąpiła zamiana, ilość kanalow w pakiecie nie uległa zmianie. Jest w regulaminie MM przepis który o tym jasno mowi. Trzeba czytac co się podpisuje. Pozdrawiam.
 

pawel1304

New member
@pawel1304 National Geographic Channel oraz Nat Geo Wild nie będzie ani w analogu ani w zadnym pakiecie tv cyfrowej. Ludzie czy Wy umiecie czytac ze zrozumieniem? Podpisywales umowę nie na konkretny pakiet tylko na gwarantowana ilość kanalow w danym pakiecie, nie ma znaczenia że nastąpiła zamiana, ilość kanalow w pakiecie nie uległa zmianie. Jest w regulaminie MM przepis który o tym jasno mowi. Trzeba czytac co się podpisuje. Pozdrawiam.

Nie irytuj się człowieku.
 

przemo73

New member
Bez reklam
Zgadza się. MM jest zabezpieczona ilością kanałów, a nie konkretnymi stacjami. Już to z nimi przerabiałem.
W piśmie które otrzymałem jest napisane że mogę zerwać umowę, ale mogą się domagać zwrotu ulg przyznanych na początku nowych umów.

From Nokia 5110
 

maple

New member
Zgadza się. MM jest zabezpieczona ilością kanałów, a nie konkretnymi stacjami. Już to z nimi przerabiałem.
W piśmie które otrzymałem jest napisane że mogę zerwać umowę, ale mogą się domagać zwrotu ulg przyznanych na początku nowych umów.

From Nokia 5110

Zabawne jest to, że jeśli rozwiązanie umowy następuje z winy klienta, mogą żądać zwrotu przyznanych ulg, a jeśli z winy MM... też mogą żądać zwrotu przyznanych ulg. W żadnym przypadku nie ponoszą konsekwencji.

Co więcej, od jutra mogą dać X kanałów arabskich i jeśli tylko liczba będzie OK, to możemy im nadmuchać. Tym powinien się zająć odpowiedni urząd.

Z innej beczki: do pasji doprowadza mnie oprogramowanie tej żałosnej nagrywarki. Brakuje postawowych elementów, które mają nawet najtańsze chińskie urządzonka: zegara, funkcji wznawiania odtwarzania, a po naciśnięciu pauzy jest wyświetlany ogromniasty element graficzny, który niemal zawsze przysłania najważniejszą pozycję na ekranie, np. tabelę z wynikami. Piszę do nich w tej sprawie od ponad roku i jak grochem o ścianę. Czy ktoś z Was też ich w tej kwestii atakował?
 
Ostatnia edycja:

Wolfram

New member
Z innej beczki: do pasji doprowadza mnie oprogramowanie tej żałosnej nagrywarki. Brakuje postawowych elementów, które mają nawet najtańsze chińskie urządzonka: zegara, funkcji wznawiania odtwarzania, a po naciśnięciu pauzy jest wyświetlany ogromniasty element graficzny, który niemal zawsze przysłania najważniejszą pozycję na ekranie, np. tabelę z wynikami. Piszę do nich w tej sprawie od ponad roku i jak grochem o ścianę. Czy ktoś z Was też ich w tej kwestii atakował?
Ja pisałem na FB i mailowo. I nic... Zresztą od ponad roku ten model dekodera nie dostał żadnej aktualizacji. Pisałem im nawet o głupim przycisku na pilocie, który jest obecnie nieaktywny, a powinien przenosić do listy nagrań.
 

maple

New member
Fajnie wiedzieć, że nie ja jeden nie godzę się z zastaną rzeczywistością. Szkoda tylko, że oni nas nie słuchają. Wszystko robią jako ostatni. Przegrywają nawet z lokalnym operatorem, który dużo wcześniej wprowadził moduły CAM, od dawna ma ES2 HD, a paczka Canal+ zawsze jest tańsza niż w MM. Taki maluch, a ma skuteczniejszych menedżerów i negocjatorów. (Trochę gorzej jest z Internetem i dlatego ciągle siedzę w MM).

@ marciniozo
Chętnie bym zmienił, ale gniazdko mam w dziwnym miejscu i korzystam z nadajnika/odbiornika do przesyłania sygnału HD do TV oddalonego o jakieś 4 metry. Kable niestety nie wchodzą w grę. Tam, gdzie potrzebuję gniazdka, też mi go nie zamontują (byli i sprawdzali). Może jak będę wymieniał podłogę przejdę na to rozwiązanie.
 

Fruciak

New member
Przegrywać zapewne może i przegrywają ale duży operator ma inne stawki niż mały za dystrybucję kanałów i płacą od abonenta a że mają ich dużo to kwota nie robi się mała, stad nasze problemy, nie było modułów źle są moduły szkoda że tak późno, szkoda wogóle to komentować... ;)
 

pawel1304

New member
duży operator ma inne stawki niż mały za dystrybucję kanałów i płacą od abonenta a że mają ich dużo to kwota nie robi się mała
Co za bzdury! Skoro mają dużo abonentów to mają przecież ogromne wpływy i na pewno stratni by ne byli. Ale u nas w kraju tacy operatorzy jak MM i inni są nigdy nienasyceni i za choćby jedną złotówkę więcej zrobią wszystko. Ciekawe jak wyjdą na tym jak 10 % ludzi zrezygnuje z przedłużenia umowy, a i nowi klienci nie przyjdą, pewnie to sobie obliczali.
 

przemo73

New member
Bez reklam
Pani w oddziale w Toruniu powiedziała że mogę rozwiązać umowę jeśli się nie zgadzam z wprowadzanymi zmianami, ale musi naliczyć kary bo takie mają wytyczne. Jest jakiś paragraf żeby obalić ten ich bełkot?

From Nokia 5110
 

maple

New member
Pani w oddziale w Toruniu powiedziała że mogę rozwiązać umowę jeśli się nie zgadzam z wprowadzanymi zmianami, ale musi naliczyć kary bo takie mają wytyczne. Jest jakiś paragraf żeby obalić ten ich bełkot?

From Nokia 5110

Właśnie tu jest poezja. Jeśli pójdę jutro do ich biura i powiem, że rezygnuję z ich usług przed upływem obowiązywania umowy, przyjmą rezygnację (z zachowaniem odpowiedniego okresu wypowiedzenia) i naliczą mi karne opłaty. Jeśli oni coś "nabroją", to łaskawie pozwolą mi zrezygnować z umowy, ale karne opłaty i tak naliczą. Albo w prawie jest jakaś luka, albo odpowiednie urzędy nie mają świadomości, co wyrabiają dostawcy usług.

Moim zdaniem w takich przypadkach jak Twój należy zgłaszać sprawę do rzecznika praw konsumentów. Wtedy dla uciszenia tematu odstąpią od naliczenia kar.
 

przemo73

New member
Bez reklam
Komedia polega na tym że poinformowałem Panią iż po rozwiązaniu umowy zawrę z nimi nową ponieważ do marca 2016 roku nie chcą mi nic zmienić na koncie. Generalnie chodzi o przyspieszenie internetu z 12Mb na 60Mb, a nie zrobią tego bo mam usługi wykupione w paczce. Nagle Pani powiedziała że mogą zrobić ruchy (a jeszcze miesiąc temu nie mogli). Tu następuje propozycja: Pakiet SuperBox i net 60Mb za... 99 złotych. Powiedziałem miłej Pani że to kpina chyba jakaś tak traktować klienta z 12 letnim stażem. Ponieważ taki sam pakiet dla nowego klienta kosztuje 69 złotych.
Ręce mi opadły.

From Nokia 5110
 

Fruciak

New member
Co za bzdury! Skoro mają dużo abonentów to mają przecież ogromne wpływy i na pewno stratni by ne byli. Ale u nas w kraju tacy operatorzy jak MM i inni są nigdy nienasyceni i za choćby jedną złotówkę więcej zrobią wszystko. Ciekawe jak wyjdą na tym jak 10 % ludzi zrezygnuje z przedłużenia umowy, a i nowi klienci nie przyjdą, pewnie to sobie obliczali.

Nie będę z Toba polemizował na ten temat bo widzę że nie ma to żadnego sensu, bo myslisz ze duzy moze wiecej to jestes w bledzie.
 

przemo73

New member
Bez reklam
Wyślij wypowiedzenie inaczej będą rozmawiać.

neuro

OK. Tak zrobię. Mam jednak pytanie dotycząc okresu wypowiedzenia w tym przypadku. Czy obowiązują umowne terminy, czy można wybrać sobie datę zakończenia.
Chodzi o to, że mimo iż mam wszystkie usługi w paczce to na Net i telefon mam 1 miesiąc, a na TV 3 miesiące. Przeboleję już te trzy dodatkowe miechy z MM, ale chciałbym także wydłużyć do trzech miesięcy net i telefon.
Skracając, czy przejdzie taki zapis: "Proszę o rozwiązanie umowy na Internet, Telefon i Telewizję z dniem 30 kwietnia 2016 roku z powodu wprowadzonych zmian w umowie, których nie akceptuję."
 

grzegorzm71

New member
Termin możesz wpisać sobie dowolny pod warunkiem że nie jest krótszy od terminu wypowiedzenia umowy i umowa jest na czas nieokreślony. Ale jeśli umowa jest zrywana jednostronnie na podstawie niedotrzymania warunków umowy to okresy wypowiedzenia nie obowiązują.

Wysłane z mojego XT1068 przy użyciu Tapatalka
 

laaval

New member
Nie rozumiem postępowania MM. Najpierw pozbyli się oferty BBC (zwłaszcza Knowledge mi brakuje), a teraz zabrali chyba najczęściej przeze mnie oglądany National Geographic. Czas chyba będzie pożegnać się z mm i porozmawiać z konkurencją.

A swoją drogą mogliby dokonać ponownej numeracji programów, bo teraz mają straszny burdel, zwłaszcza po ostatnich zmianach
 

bourbon

New member
Bez reklam
Kolejny kanał z disco polo nam się szykuje (poz 212)? MM jedzie po bandzie po bandzie z tymi zmianami.
Jak można było wywalić z ramówki dwa świetne programy National Geo w HD? Kurw...i jeszcze ten Polsat Romance wciśnięto w zamian...:-x
 
Do góry