Nie wiem, czy to dobre miejsce na tego typu post, ale może ktoś ma podobny problem.
Wysłałem wiadomość do działu technicznego MM w sprawie poprawek w sofcie nagrywarki (treść poniżej). Nie prosiłem o gwiazdkę z nieba - a jedynie o funkcje dostępne u konkurencji, a nawet w najtańszych chińskich produktach z funkcją PVR. W uprzejmych słowach powiedziano mi, że mam im nie przeszkadzać w rozkoszowaniu się błogą codziennością (szczególnie po ponowieniu mojej prośby).
Jak wszystkie tego typu sprawy, tak i ta nie ma szansy na pomyślne zakończenie, jeśli nie stanie za nią grupa użytkowników. Jeśli ktoś odczuwa podobne problemy, proszę o "zaatakowanie" działu technicznego.
____________________________________________________________
TREŚĆ WIADOMOŚCI:
Od pewnego czasu używam Państwa dekodera z nagrywarką PVR i zauważyłem pewne niedogodności w jego obsłudze:
1) brak opcji umożliwiającej wznowienie oglądania nagrania w miejscu, w
którym oglądanie zostało zakończone ostatnim razem
2) brak zegara odtwarzania filmu (jest tylko pasek postępu, który nie
zapewnia zbyt szczegółowych informacji)
3) brak opcji cofnięcia / przewinięcia nagrania o zadaną liczbę sekund
(skok o 15 czy 30 sekund) (...)
Witam, czy możecie polecić jakieś w miarę tanie urządzenie, które mi pozwoli na podział internetu od MM poprzez wi-fi? Pewnie chodzi o router, tylko czy to musi być jakiś konkretny typ?
W PC chciałbym mieć internet poprzez tradycyjny kabel, a wi-fi móc odbierać w tv, smartfonie.
Dziś dzwoniłem do BOK i za SuperBox, C+ Platinum, Internet 30Mbit, umowa na rok, otrzymałem niebywałą ofertę opiewającą na wysokość 177 zł !!! PORAŻKA
Zamiast wypisywać "nieścisłości" napisz w jakim mieście mieszkasz, to załatwię Ci taki pakiet ale z PVR za 136 zł.
Racja. Zatem przenieś się do bardziej konkurencyjnego miasta i moja oferta nadal aktualna@brodacz - faktycznie ominąłem chyba najistotniejszy detal, czyli lokalizację - Konin.
W przypadku jeśli użytkownik posiada telewizję cyfrową to po wyłączeniu dekodera może oglądać kanały telewizji analogowej (tak przynajmniej było do tej pory) jednak z pozycji BOK nie jest to w żaden sposób rewidowane czy klient ma ten analog i jeśli ktoś chciałby zgłosić jego usterkę to teoretycznie mu się to nie uda, ponieważ w systemie widnieje tylko, że klient korzysta z pakietu telewizji cyfrowej.