TV HD w polskiej TK Multimedia

k0val

New member
to co MM wyczynia z tv i netem jest nie do opisania :( dekoder wiesza się ciągle nie ma kanałów reset nic nie pomaga i internet wolniejszy niż 64 kb/s
 

makaweli1

New member
witam,przed chwilką wyświetliło mi się na telewizorze info że mam film za darmo,nic wczesniej nie zgłaszałem do bok.,mam pytanie, czy mogę sobie wziąc obojętnie jaki film czy jak to jest ?
miał ktoś taką samą info ? :confused:
 

xolzok

New member
Bez reklam
U mnie po włączeniu dekoder straaasznie wolno działa. Dopiero po dłuższej chwili dochodzi do siebie.
Extra są te aktualizacje softu. Coraz lepiej....
 

ridee

New member
ja dzisiaj miałem taki sam komunikat - kazało wisnąć żółty guziczor :)
Ale przerzuciłęm kanał i jak później chciałem wcisnąć tego guziola to nic nie dało i filmy tylko płatne ;(

Mam pytanko , a w zasadzie dwa i MEGA MEGA prosze o odpowiedź i pomoc

Szukam kogoś kto ma tv Samsung 37b651 i naszą Multimedię z HD (potrzebuję porady) , a także kogoś kto ma w MM ten nowy internet 6 Mb

Bardzo prosze o kontakt na gg 2126698

Pozdrawiam
 

pepe1

New member
U mnie tez wczoraj byly zaklocenia na canal+sport. Co okolo 2 minuty znikal obraz. Dekoder tez od kilku dni dziwnie dziala. Musze czesto go resetowac. Znowu trzeba bedzie dzwonic do MM.
 

dexter2999

New member
Najlepsze są zapewnienia w BOK-u że to wszystko po to ażeby polepszyć jakość kanałów bleblebe itp. W czwartek był u mnie monter i na moje uwagi o tym że po ostatniej aktualizacji dekoder się zawiesza, gubi kanały i działa o wiele wolniej niż wcześniej- tylko rozłożył ręce i powiedział że tak musi być niestety. Zresetował 3 razy modemi eureka za 3 resetem zaczęło działać. Oczywiście wolno i zawieszając się co chwile. No ale dziala- nie wazne że nie tak jak powinno i do tego C+sport HD ma zamazany co jakiś czas obraz. Oczywście w piątek złożyłem reklamację osobiście w BOK-u. Znajomy prawnik napisał mi "magiczne" pisemko odnoszące się do jakości świadczonej usługi oraz warunków zawartych w umowie. I co najlepsze nie tylko ja w tym samym czasie byłem w BOK-u z tym problemem :) No ale w dalszej kolejności podczas mojej wizyty w biurze obsługi klienta po przedstawieniu "mojego punktu widzenia zawartego w piśmie" biedna Pani w ciągu minuty obsypała mnie niezliczoną ilością promocji i rabatów. czysty populizm!!! Żenada!!! Co z tego że to całe DTV to syf ważne że można to wcisnąć jak najwięcej się da i niech się dzieje wola nieba :) Podsumowując MM to straszny syf i nawet monterzy oraz w biurze obsługi klienta się z tym nie kryją. Teraz doszła nowa metoda wszyscy co mają analog są zmuszani brać Cyfowy syf no bo jak to inaczej nazwać Ciemny lud wszystko kupi a może nawet i ciut więcej.:D
 

dark99

New member
Jakość na kanale FILMBOX HD

Witam. Mam pytanie- jak wygląda jakość na kanałach FILMBOX HD ? Jak widziałem w programie są tam przeważnie starsze pozycje pozycje i zastanawiam się, czy dźwięk to Dolby Digital i jak wygląda obraz? Warto , czy nie warto zamówić?
 

pattro

New member
Bez reklam
Re

dark99 napisał:
Witam. Mam pytanie- jak wygląda jakość na kanałach FILMBOX HD ? Jak widziałem w programie są tam przeważnie starsze pozycje pozycje i zastanawiam się, czy dźwięk to Dolby Digital i jak wygląda obraz? Warto , czy nie warto zamówić?

FilmBox HD nie jest zly :) czesto mozna cos ciekawego obejrzec i w dobrej jakosci :D polecam naprawde ale .... nie w MM ! w MM ciagle bd jakies bledy i gorsza jakos bo mniejsze birate :)
 

dark99

New member
Filmox HD

pattro napisał:
FilmBox HD nie jest zly :) czesto mozna cos ciekawego obejrzec i w dobrej jakosci :D polecam naprawde ale .... nie w MM ! w MM ciagle bd jakies bledy i gorsza jakos bo mniejsze birate :)
Niestety jestem związany z Multimedia do 2011r.:-( Jestem ciekaw, czy można wybrać na filmie angileski język i polskie napisy.
 

makaweli1

New member
słuchajcie,a propo info o darmowym filmie z vod,które ostatnio otrzymałem,jak wiedziec które filmy mam darmowe,bo przy wszystkich mam jakąś tam cenę,czy może nie będzie to liczone przy rachunku ???
jak to jest,pomoże ktoś ?
 

Snakeee

New member
Bez reklam
Podobno I platny film w miesiacu, ktory wypozyczysz bedzie darmowy. Nie korzystam z tego przybytku ale tyle sie dowiedzialem.
 

masloww

New member
Bez reklam
każdy pierwszy film w miesiącu łącznie z premierami HD jest darmowy;


a ja mam pytanie, czy oprócz już wspomnianego ostatnio większego zamulenia dekodera też u was widać zwiększoną kompresję?
u mnie paru programów SD nie da się już wogóle oglądać, nawet na kanałach z kreskówkami pikseloza straszna; jeśli tak ma wyglądać zwiększanie miejsca na nowe programy to zamiast poprawy jakości będzie coraz gorzej
 

dexter2999

New member
Jak już we wcześniejszym poście wspomniałem moje uwagi na temat zamulającego i zawieszającego się dekodera oraz beznadziejnej jakości kanałów SD skończyły się stwierdzeniem: "Tak musi być to normalne, ale przecież kanały HD chyba dobrze odbierają" :)" No żenada i oni się nawet z tym nie kryją że mają taki syf. Ja złożyłem pisemną reklamację- i tak mam już ich gdzieś bo z dniem 30 stycznia kończy się moja przygoda z tymi "profesjonalistami"
 

pepe1

New member
U mnie tez ciagle problemy z dekoderem. Czesto jakies funkcje przestaja dzialac. Jakosc niektorych programow tez slaba. Na analogu tez chyba cos namieszali bo niektore kanaly sa fatalnej jakosci. Niestety MM dodaje nowe kanaly bez inwestowania w lepszy sprzet. Takze dobrej jakosci nie mozna sie spodziewac. Ostatnio dzwonilem o Canal+sport (byly problemy z obrazem) i teraz juz jest lepiej.
 

marciniozo

Well-known member
Bez reklam
tragiczna jkość

Panowie jakość w MM nie jest żadnym priorytetem - niestety - nigdy nie będzie lepiej bez inwestycji w infrastrukturę.
Praktycznie jest coraz gorzej, a te ich "promocje" z kanałami nie dla "starych " abonentów to już szczyt absurdu.....

Jedyne na co nie mogę narzekać w MM to internet, u mnie działa OK", po prostu działa tak jak powinien.....

Mimo wszystko serdecznie pozdrawiam "pasjonatów cyfrowej jakości obrazu i dźwięku" od MM :D
 

k0val

New member
wziąłem sobie jakiś czas temu w film w vod za 9 zł i gdy chciałem go obejrzeć wyskakiwał błąd "brak zasobów..." próbowałem kilka razy nic w końcu pomyślałem jutro obejrzę mam 24h no ale następnego dnia było to samo od rana nie chciało go odpalić.Zapłaciłem i nawet nie obejrzałem filmu to jest dopiero złodziejstwo :-x "n" ma kolejne promocje chyba trzeba się w końcu zmobilizować i przerzucić

pozdrawiam
 

Alundro

New member
O przykładaniu się MM do jakości chyba najlepiej świadczy ich reklama na am@azing promująca VOD gdzie aktor mówi - wypożyczmy sobie za te pieniądze film z "woda" napisałem tak jak powiedział. VOD jest skrótem od angielskich słów więc powinien być czytany prawidłowo.
 
Do góry