tv 65 cali do salonu problem z wyborem

Witam czytałem opinie o tym sharpie, są nie zbyt ciekawe, już sam nie wiem co kupić, pewnie każdy w kwocie 3000zł będzie miał jakieś problemy, a co do kwoty 3500 zł.
 

kiki

Sklep audiovideo.com.pl
Pomagam
To 65C635 - qled - będzie w tej klasie bardzo dobry.
Ma to co potrzebne w tej klasie.
I masz za 2699 zł z pakietem dodatkowo
 

matyzi

New member
Odradzam Samsunga. Serwis to totalne dno. Pół roczny qled uległ awarii (zaczął się sam w kółko włączać i wyłączać). Serwis na gwarancji wymienil płytę główną i matryce... Po naprawie mam taki clouding że się na to patrzeć nie da a ramka wokół matrycy jest cala powyginana. Samsung twierdzi że tak ma być i mam się cieszyć że mi tv działa... Dramat!!! Nigdy więcej nie kupię niczego od Samsunga!!!
1000031262.jpg
1000031235.jpg
 
Odradzam Samsunga. Serwis to totalne dno. Pół roczny qled uległ awarii (zaczął się sam w kółko włączać i wyłączać). Serwis na gwarancji wymienil płytę główną i matryce... Po naprawie mam taki clouding że się na to patrzeć nie da a ramka wokół matrycy jest cala powyginana. Samsung twierdzi że tak ma być i mam się cieszyć że mi tv działa... Dramat!!! Nigdy więcej nie kupię niczego od Samsunga!!! View attachment 25414 View attachment 25415
Dzięki za informację teraz to po TCL który posiadam i się popsuł jak tylko wgrałem soft który otrzymałem od Pana Marka który pracuje czy też współpracuje z kiki, telewizor też kupiony u KIKI, to następny który nie kupię będzie samsung.
 

armanig

Klub HDTV.com.pl
VIP
To zdjęcie jest prześwietlone, albo ktoś tu niezłą maniane odstawił.
Ja bym się nie zrażał do marki, mimo, że miałem o wiele więcej usterek z Samsungiem.
Wszystko się dziś może zepsuć, ale powołaj się na tą ramkę i niech to naprawiają/wymieniają.

Tego bym nie odpuścił. Pamiętam, że babka w serwisie Samsunga pisała protokół przed oddaniem telefonu do naprawy i podsunęła dokument w którym po obejrzeniu słuchawki wpisała "ślady użytkowania, delikatne ryski" - lub coś podobnego, a ja się pytam gdzie widzi jakiekolwiek "delikatne" ryski, jak telefon w stanie ultra idealnym.

To tylko przykład, jak się zabezpieczają w serwisach na wypadek partactwa.
Dostaniesz sprzęt po naprawie porysowany, to powiedzą, że w protokole jest podpis.
Dlatego zawsze robić foty przed oddaniem.
 

gitarrra

Well-known member
Bez reklam
Odradzam Samsunga.
A ja bardzo polecam Samsunga. ;)
Telewizor ma doskonały obraz .A serwis ,pomimo tego ,że w trakcie gwarancji musiałem trzy razy wymienić matrycę działa bardzo dobrze.:grin:

A w ogóle to @matyzi jest kolejnym użytkownikiem ,który dopiero co się zarejestrował a już pisze posta w którym "jedzie" po producencie raczej nie wspieranym na tym forum.
Akurat chwilę wcześniej się zarejestrował i mając do dyspozycji całe forum wybrał akurat wątek ,w którym uzewnętrznił swoje żale do Samsunga.
Pomijam już ,że we wcześniejszym poście była "reklama" TCL.;)

Tylko nie piszcie ,że mam schizy bo to akurat wiem😜
 
Do góry