TV 50L4333DG - problemy z Cloud TV

ilia

New member
Witam.
Posiadam w/w model Toshiby. Mam podłączony net do niego. Ustawienia typu sieć czy konto Cloud TV są ok. Problem w tym że od kilku dni z rana do godz. 11:00 nie ładują się aplikacje. Net działa, bo sprawdzałem na lapku. A drugi problem to sam Youtube. Gdy wybiorę jakiś dowolny filmik to nie zawsze jest odtworzony do końca. Raz odtworzy go całego, za drugim razem lub jakiś inny zostaje nagle ucięty i przechodzi do następnego. Czy błąd jest w samej aplikacji YT czy coś innego? Proszę o pomoc bo jest to denerwujące. Chcę np. puścić synowi bajkę lub jakąś piosenkę a tu nagle po kilkunastu sekundach lub po minucie ciach! Piosenka urywa się.
 

ilia

New member
Oczywiście. Zaraz po 2-ch dniach zakupu (a mam go d 3 tygodni) tv wykrył nową aktualizację i sam zaktualizował. Jest w ustawieniach zaznaczone że ma mnie informować o aktualizacjach firmware.
 
Ostatnia edycja:

Karpaj

New member
Bez reklam
Spróbuj zainstalować z pliku
Toshiba :Download Centre

Zazwyczaj do aktualizacji sieciowej wrzuca się pliki po dłuższym czasie, a na www. pojawiają się odrazu.

PS : Z tego co widziałem, smart czasem nie pobiera całej zawartości, w zależności od ustawień routera.
 

ilia

New member
PS : Z tego co widziałem, smart czasem nie pobiera całej zawartości, w zależności od ustawień routera.

A mógłbyś mi to dokładniej wytłumaczyć z tym smartem? Co trzeba zrobić żeby była pobierana cała zawartość? O jakie ustawienia routera ci chodzi? Bo to ucinanie filmów to mam tylko na YT, na Iplex albo VOD.pl idzie cały film.
 

Karpaj

New member
Bez reklam
Jeśli działają Ci normalnie aplikacje, to problemu z routerem nie masz - niektórym blokuje dostęp do aplikacji smart tv zupełnie, kiedy router jest w jakimś dziwnym kodowaniu.
Tak czy siak - YT działa też z przeglądarki na toshibach z tego co pamiętam, można by tam spróbować korzystać - zwłaszcza że w aplikacji nie ma obsługi myszki i klawiatury.
 

ilia

New member
Tak czy siak - YT działa też z przeglądarki na toshibach z tego co pamiętam, można by tam spróbować korzystać - zwłaszcza że w aplikacji nie ma obsługi myszki i klawiatury.

Właśnie próbuję odtworzyć na przeglądarce, ale na ekranie youtuba pojawia się info, że nie ma Adobe Flash Playera, a ponoć flash działa tylko na Samsungach. Co ważnego zauważyłem - to obcinanie pojawia mi się na filmikach, które są w tzw. playlistach. Natomiast jak puściłem sobie film przykładowy o kosmosie w 1080p to szło ładnie do momentu, jak zaczął buforować (wtedy się zatrzymał się na klatce i kółko buforowania się kręciło do usr...ej śmierci). Net mam 6Mb więc powinien być wystarczający dla smarta. A można zainstalować flasha na toshibie?
 

defcon

New member
Właśnie próbuję odtworzyć na przeglądarce, ale na ekranie youtuba pojawia się info, że nie ma Adobe Flash Playera, a ponoć flash działa tylko na Samsungach. Co ważnego zauważyłem - to obcinanie pojawia mi się na filmikach, które są w tzw. playlistach. Natomiast jak puściłem sobie film przykładowy o kosmosie w 1080p to szło ładnie do momentu, jak zaczął buforować (wtedy się zatrzymał się na klatce i kółko buforowania się kręciło do usr...ej śmierci). Net mam 6Mb więc powinien być wystarczający dla smarta. A można zainstalować flasha na toshibie?
Witam
mam dokładnie ten sam problem. Większość filmów przerywa w trakcie odtwarzania. Co ciekawe jeżeli odtwarzam coś ze smartfona np. film z youtuba to wiesza się w trakcie odtwarzania na telewizorze jak w smartfonie przesunę suwak to film na telewizorze rusza dalej jest to strasznie denerwujące.
 

defcon

New member
po zainstalowaniu oprogramowania ze strony Toshiby chyba wszystko wróciło do normy. Na razie nic na Youtubie się nie tnie. Problem jest tylko 1 trzeba wszystko od nowa ustawić bo wszystkie ustawienia przestały działać.
 

ilia

New member
defcon, a czy u ciebie też z rana tak gdzieś do 11-ej Cloud TV nie działa? U mnie pokazuje, że "Cloud TV w tej chwili jest niedostępne".
A co do tego oprogramowania to ja mam wersję 7.1.90.22.01.1, czyli jeszcze nowszą niż ta co jest na stronie toshiby, bo tam jest napisane:
Model: 50L4333DG
Firmware Update Version
7.1.56.16.01.1
więc nie wiem, co jest z tym sprzętem.
 
Ostatnia edycja:

defcon

New member
defcon, a czy u ciebie też z rana tak gdzieś do 11-ej Cloud TV nie działa? U mnie pokazuje, że "Cloud TV w tej chwili jest niedostępne".
A co do tego oprogramowania to ja mam wersję 7.1.90.22.01.1, czyli jeszcze nowszą niż ta co jest na stronie toshiby, bo tam jest napisane:
Model: 50L4333DG
Firmware Update Version
7.1.56.16.01.1
więc nie wiem, co jest z tym sprzętem.

u mnie chyba nie ma problemów z cloud tv ale przed wgraniem softu ze strony sprawdziłem i też miałem wersję 22.01.1 być może wystarczy tylko zresetować ustawienia i wszystko się naprawi Ja wgrałem soft ze strony toshiby i chyba działa
 

ilia

New member
u mnie chyba nie ma problemów z cloud tv ale przed wgraniem softu ze strony sprawdziłem i też miałem wersję 22.01.1 być może wystarczy tylko zresetować ustawienia i wszystko się naprawi Ja wgrałem soft ze strony toshiby i chyba działa

Zresetowałem go całkowicie, oprogramowanie jest najnowsze. YT ma dalej ten sam problem:( Już nie wiem, co mam zrobić. Jak zainstaluje firmware ze strony to mi będzie jęczał, żeby zaktualizować, bo jest nowsza wersja.

P.S.
A ty masz identyczny model co ja? Zauważyłem na tej stronie z oprogramowaniem, że jak jest ustawiony język angielski to mój model jest na liście, a jak dam na polski to nie ma, bo pisze, że mój tv ma możliwość aktualizacji bezpośrednio z netu i żeby z tego korzystać.
 
Ostatnia edycja:

ilia

New member
Ściągnąłem ten plik i po rozpakowaniu w nazwie pliku jest napisane UPDATE_50L7363C_1561601_INIT_CLEAR#.enc, czyli oznacza, że to jest plik dla modelu 50L7363C, a ja mam 50L4333DG. Obawiam się, żemoże to zepsuć tv więc nie wiem, czy to instalować.
 

Karpaj

New member
Bez reklam
Nazwę pliku trzeba wtedy zmienić na nazwę telewizora, oraz jego typ matrycy.
U Ciebie jest matryca LG, stąd powinno to wyglądać.
UPDATE_50L4333L_1561601_INIT_CLEAR#.enc

Ale jako że mogę się mylić, robisz to ew. na swoją odpowiedzialność. Choć ja zawsze musiałem zmieniać nazwy plików toshiby przy aktualizacji (zl1, czy tl933) a nigdy nic się nie stało.
 

ilia

New member
Patrzyłem jeszcze na forach zagranicznych i ludzie mają ten sam problem z YT nawet na samsungach. Wiec to jest raczej wina aplikacji. A co do tego "niedziałania" Cloud Tv w godz. porannych to zauważyłem że jak wyłącze tv z gniazdka na jakieś 30 sek. i potem włączę, co powoduje ponowne załadowanie systemu, to wtedy działa. Dziwne, nieprawdaż?
 

Karpaj

New member
Bez reklam
No dziwne mocno, ale to może być spowodowane systemem cloud, gdzie wszystko jest w chmurze, a poprzedni system toshiba places miał sporo oprogramowania wgranego w telewizor bezpośrednio.
 

ilia

New member
Czyli wina od strony sieci a nie sprzętu. Zaczyna mnie powoli wkurzać ten japoniec. Przed chwilą włączyłem go i pokazało się info, że sieć jest w tej chwili niedostępna i proszę sprawdzić połączenie, mimo że wszystko jest w kablach ok.
 
Do góry